Nové semináře silového/kondičního tréninku školy KB5: Powered by StrongFirst!Kettlebell, velká činka, vlastní váha – přinášíme vám aktualizovanou sérii seminářů a kurzů školy KB5, standardizovanou s curriculem našeho mistra Pavla Tsatsoulina a systémem StrongFirst.

3 nástroje, jasná metodika, ověřená progrese – žádný pokud/omyl, ale systém/úspěch!

StrongFirst komunita v ČR se pomalu, ale jistě rozrůstá. Další a další zájemci rozmýšlejí účast na jednodenních StrongFirst kurzech, anebo dokonce některé z náročných a přísných StrongFirst certifikacích, a naši instruktoři se jim rozhodli pomoci.

Pavel Macek a Justyna K. Mackovi absolvovali jako jedni z mále v Evropě všechny instruktorské semináře systému StrongFirst – kettlebell (SFG1, SFG2), bodyweight (SFB), barbell (SFL) – na certifikaci též úspěšně připravili řadu českých žáků. Kromě toho měli i tu čest učit v zahraničí po boku různých Master SFG jakož i samotného Pavla Tsatsoulina. V r. 2013 obdrželi od vedení StrongFirst privilegium, aby v ČR vyučovali oficiální StrongFirst 1-denní kurzy, které jsou (mj.!) ideální přípravou na náročné 3-denní certifikace.

Škola KB5 tak díky závazkům vůči našim učitelům aktualizuje a především kompletně standardizuje nabídku i náplň seminářů se svojí Alma Mater, kterou má v ČR reprezentuje – StrongFirst!

KB5 - Powered by StrongFirst

Představujeme vám nové víkendové semináře školy KB5 – Powered by StrongFirst!

Níže naleznete i doporučené progrese seminářů, od “mateřské školy” (OS) přes základní (SAS, NW), střední (ROP, HSA, PTTP, jednodenní StrongFirst kurzy) až po vysokou (mezinárodní třídenní StrongFirst certifikace) – jasný a konkrétní návod, v jakém pořadí je absolvovat, v závislosti na vašich preferecích a cílech.

Fanouškům díla Pavla Tsatsoulina bude většina zkratek výše povědomá – ostatní nevěšte hlavu, hned se vše vysvětlí! Doporučené progrese seminářů přehledně shrnuje i infografika níže.

Chystáme pro vás samozřejmě i řadu jiných specializovaných seminářů a kurzů, každopádně ty níže uvedené jsou základními stavebními kameny funkčního silového a kondičního tréninku.

semináře silového/kondičního tréninku školy KB5: Powered by StrongFirst!

POSTUP PRO VÝBĚR SEMINÁŘŮ ŠKOLY KB5/SYSTÉMU STRONGFIRST

1) VYBER SI “NÁSTROJ”:

  • Kettlebell
  • Vlastní váha
  • Velká činka

2) ZÚČASTNI SE “NULTÉHO LEVELU”:Original Strength

Ať už půjdeš na kettlebell seminář, seminář posilováni s vlastní váhou, anebo velkou činkou, zde doporučujeme začít. Nepovinné, ale doporučeníhodné. V opačném případě hurá na některý z následujících seminářů!

3) ABSOLVUJ SEMINÁŘE VYBRANÉHO „NÁSTROJE“ (IDEÁLNĚ, NE POVINNĚ) V NÁSLEDUJÍCÍM POŘADÍ:

KettlebellMožnost a) KETTLEBELL

Absolventi těchto kurzů budou připraveni na 3-denní mezinárodně platnou instruktorskou StrongFirst SFG Kettlebell certifikaci.

Cvičení s vlastní váhouMožnost b) CVIČENÍ S VLASTNÍ VÁHOU

Absolventi těchto kurzů budou připraveni na 2-denní mezinárodně platnou instruktorskou StrongFirst SFB Bodyweight certifikaci.

Cvičení s velkou činkouMožnost c) VELKÁ ČINKA

Absolventi těchto kurzů budou připraveni na 3-denní mezinárodně platnou instruktorskou StrongFirst SFL Barbell certifikaci.

Poznámka: Jistě jste si všimli, že úvodním semimářem je opět kettlebell pro začátečníky, Simple & Sinister (SAS). Není to přepis! Cviky s velkou činkou totiž dle metodiky StorngFirst učíme na základě zvládnutých cviků s kettlebell.

Pokud se vám článek líbí a chcete podpořit naší publikační činnost, přidejte prosím komentář, klikněte prosím na „Tweet“ nebo „to se mi líbí“!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing