„Dobrý den. Nezlobte se, že vás zase obtěžuju, ale já jsem si vzpomněl, že jsem se vás nezeptal, jestli máte zeď. Máte zeď? A mohl bych jí vidět?”

Žáků v KB5 se tedy většinou ptám na to, jestli mají doma podlahu – pokud mají, super! Mohou cvičit Resety, lezení po zemi, prkna (plank), kliky, a další a další cviky. Podlaha je jediné “vybavení”, které ke cvičení potřebují, takže žádné výmluvy, žádné „já sice doma nemám kettlebell, zato nemám doma hrazdu“.

S podobným úspěchem jako podlahu lze využít ke cvičení i zeď.  V r. 1989 se zeď bořila, dnes se zdá, že se někde zdi budou opět stavět – my se o zeď opřeme, a využijeme jí k tomu, abychom vybudovali most.

#KB5vyzva Zeď do jisté míry navazuje na velmi úspěšný “program” KanclFit, který před časem publikovali na našich stránkách, především na cvik, který se jmenuje “páka kdekoliv, kdykoliv” – modifikaci kettlebell páky, která – jak již název napovídá, se dá prostě cvičit všude.

To platí ostatně pro celou #KB5vyzva – jejím cílem je vytvořit sadu pohybových, cvičebních a “životosprávových” návyků, které nevyžadují žádné vybavení, které si můžete odcvičit ráno, přes den, nebo večer, doma, v kanclu, anebo tělocvičně.

Most - chůze po zdi

Vlevo: Pavel Tsatsouline učí chůzi po zdi. Vpravo: Stránka z knihy legendárního siláka Edwarda Astona My Strength and I Developed It (Moje síla a jak jsem ji získal), který byů velkým fanda mostu.

Příští stanice – Můstek

“Co se týče otevření hrudi a zlepšení extenze ramen, jen málo cviků může soupeřit se starým dobrým mostem”, píše Pavel Tsatsouline v Super-Joints.

Most je vynikající sebeobranou prot židli – hrbu, “zkráceným” flexorům a kvadricepsům. Výborně též posiluje celý posteriorní řetězec – hamstringy, svaly “prdelní” i svaly podél páteře. Je též vynikajícím kontra-strečem pro řadu cviků s vlastní vahou a jejich tzv. “duté pozici”.

Očekávej lepší držení těla, propnutí kyčlí v kettlebell swingu či mrtvém tahu s velkou činkou, lepší pozici ve vzpažení, lepší oblouk v bench pressu, atd. atd. Pokud jsi věnoval dostatek času Motýlovi, Leopardovi a Viselci, budeš připraven. Hurá na další dílek skládanky!

Přípravné cviky na most učíme nováčky na našich standardních lekcích de fa cto od prvního dne, velkou řadu specializovaných progresí pak na specializovaných seminářích. Cviky z listopadové výzvy však byly zvoleny tak, aby šly cvičit “kdekoliv, kdykoliv”. V kanclu by se na tě kolegové přeci jen mohli dívat trochu spatra, kdyby sis každou chvíli lehnul na zem a… No, oni se možná i tak budou dívat trochu divně. Více ve videu níže.

#KB5vyzva

#KB5vyzva, #11 z 12: Zeď | KB5

Jak na to? 

  • Stáhni si workbook v .pdf, vytiskni si workbook a k číslu výzvy v levém horním rohu si napiš 11 – Zeď.
  • Podívej se na video.
  • Minimální denní efektivní dávka: 10x lezení dolů/nahoru, 10x přetáčení, 3 série s opřením o zeď
  • Postni foto/video ze cvičení a Facebook, Twitter, nebo Instagram. Nezapomeň použít hashtag #KB5vyzva.
  • Koncem měsíce bude vylosován vítěz, který vyhraje seminář anebo měsíc školného ZDARMA, a bude odhalena poslední #KB5vyzva.
  • Pokračuj i po skončení výzvy.
  • Otázky, nejasnosti? Zeptej se na našem diskuzním fóru ZDE, anebo v naší Facebook skupině ZDE.

#KB5vyzva Workbook (.pdf)

Vítěz semináře zdarma anebo měsíce školného v KB5 zdarma

Nina Vachková (Facebook)!

Přehled všech KB5 výzev

Zbývají nám poslední výzva – čemu bude věnovaná? Dej vědet v komentářích pod článkem. 


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing