V druhé části jsme se zaměřili na přechody mezi V-sedem a 90/90. V dnešním díle na tyto dovednosti navážeme, přidáme třetí pozici, tzv. poloviční lotosový sed, a zapracujeme ještě o něco více na mobilitě a síle kyčlí i dolních končetin.

  • Během celé sekvence stále vytahujte hlavu vzhůru. Snažte se minimalizovat hrbení a úklony stranou (docházet k nim samozřejmě bude, ale jde o to snažit se udržet trup stabilní a k pohybu využít především kyčelní klouby).
  • Z počátku využijte dopomoc rukou jak bude třeba, ale postupně se vše snažte víc a víc přenášet na aktivní držení páteře a aktivní pohyb v kyčelních kloubech.
  • Během první části sekvence se opět zaměřujte na stabilní vytaženou páteř a při přenášení jedné i druhé nohy mezi V-sedem a 90/90 netahejte paty po zemi, ale snažte se je udržet co nejvýš.

Pro přechod do pozice polovičního lotosového sedu bude možná z počátku náročné so do ní dostat aktivně bez dopomoci rukou. Začněte tedy tak, že si pozici pomozte nastavit rukama a zaměřte se pouze na aktivní návrat do pozice V-sedu. Až bez dopomoci rukou pohodlně zvládnete přechod z polovičního lotosu do V-sedu, začněte pracovat i na opačném přechodu mezi V-sedem do polovičního lotosu.

Sekvenci opět můžete zařadit buď do vaší rozcvičky/přípravy pohybu před tréninkem, nebo i do tzv. denní pohybové rutiny.

Všechny cviky ze série 90:90 se všemi detaily vyučujeme samozřejmě na našich KB5 online lekcích – přidejte se!

Jak rozhýbat a posílit kyčle, aby záda nebolela – série 90/90 [díl 3.]

Předchozí díly: 

O autorovi: Antonín Tůma, StrongFirst Elite, hlavní instruktor KB5 Gymu Praha 3


KB5 online lekce: Ranní nabíječka

Online cvičení dle ověřené metodiky prestižní české školy síly a kondice KB5 z pohodlí vašeho domova!

>>> KLIKNI ZDE! <<<


 

Chceš se hýbat lépe, dostat se do kondice, zesílit?

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si zkušební lekci ZDARMA!

• Krok 1

Rozhodni se, do kterého KB5 Gymu se chceš přijít podívat. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy, tenisky anebo bos.

• Krok 2

Rezervuj si lekci ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat. Domluv se na první lekci ještě dnes! 

    Jméno a příjmení

    Tvůj email

    V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Liberec, Zlín, Bratislava, Nitra).

    Chystané akce a semináře!

    žádné plánovaná akce

    • 74
    •  
    •  
    •