Člověk si to přečte a bim, dá si placku na čelo (s Rychlonožkou řečeno) – vždyť je to přece úplně jasné!

Kapacita je omezená, prošustrovat výplatu trvá o poznání kratši dobu, než jí v Kolbence vydělat, a tak třeba rozvažovat, jak s pracně vydělanými dukáty naložit. Týká se to finančního rozpočtu, rozpočtu cvičebního, a řady dalších životních rozpočtů. Nejde jen o to, co člověk chce (KOUPIT! TEĎ! HNED!), ale o to, co chce skutečně.

Můj kolega Mike Perry, kterého na KB5 často citujeme – protože je to prostě top profík s darem všechno jasně a stručně pojmenovat – to jasně a stručně pojmenovalv jednom z posledních FB postů.

Jak primitivní – ale jak účinné! Respektive: jak očividné – ale jak pravdivé!

Níže je debata, kterou jsem nedávno vedl s jedním klientem. Probírali jsme různé návyky a jak můžeme přirovnat náš trénink a lifestyle k bankovnímu účtu.

 

Vklady:

  • Kvalitní spánek
  • Kloubní mobilita a strečink
  • Výživná strava
  • Chytrý a pravidelný silový trénink
  • Vybudování aerobní základny
  • Zdraví měkkých tkání
  • Dostatečný přísun tekutin

[Vše výše uvedené plus mnohé další jsme probírali v seriálu KB5 výzva, pozn. KB5]

 

Výběry

  • Snaha dávat rekordy každý den nebo každý týden
  • HIIT na každém tréninku
  • Tvrďácké záhulové programy po celý rok
  • Příliš mnoho alkoholu
  • Fastfood každý den
  • Špatné spací návyky

Jasně, je to celkem obecný seznam, ale asi to dává obecně smysl.

Pokud chcete mít dobrý zůstatek na účtu, měli byste vkládat více, než vybíráte. To samé platí pro trénink.

Cílem je mít přebytek, ne nedostatek prostředků.

A ne, cílem není živení se pránou či kořínky kdesi v Himalájích: „Nekouřím, nepiju, nejím maso, nechodím na párty, spím 12 hodin denně, medituju, žiju v celibátu a za nedlouho oslavím 99. narozeniny…. akorát nevim jak.“ Vzpomínáte na závěrečnou (a z nějakého záhadného důvodu nejpopulárnější) KB5 výzvu Neřád ?

Užije si pracně vydělané chechtáky a pivčo s kamarády na koncertu – ale mějte přebytek, nežijte od výplaty k výplatě, a rozhodně nejděte k mínusu či do mínusu. 

Z KB5 zdraví Pavel Macek, Master StrongFirst Instructor, šéfinstruktor školy KB5 

 


 

Chceš se hýbat lépe, dostat se do kondice, zesílit?

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si zkušební lekci ZDARMA!

• Krok 1

Rozhodni se, do kterého KB5 Gymu se chceš přijít podívat. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy, tenisky anebo bos.

• Krok 2

Rezervuj si lekci ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat. Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
23. listopadu 2019
10:00 -15:00
Posilování břicha: HardStyle Abs
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

KB5 Intro Kit