Home » posilování s vlastní vahou, StrongFirst

Program pro pokročilé na zlepšení maxima počtů opakování shybů: Commando Pullup [.pdf]

Vložil na 19.12.2016 – 9.35 6 komentářů | 3 669 přečtení

Program pro pokročilé na zlepšení maxima počtů opakování ve shybech: Commando Pullup

Připravuješ se na zkoušky u policie, v armádě, cizinecké legii?

Možná ano, spíš ne.

Dobrá, na Tactical Strength Challenge? Super!

Anebo chceš prostě a jednoduše zvednout své max ve shybech – aniž by tě “kously” lokty anebo ramena? 

Jedním z našich nejčtenějších článků je Fighter Pullup: Jak za měsíc až zdvojnásobit vaše současné maximum shybů. Výsledky, které všichni, kdo tento program vyzkoušeli, jsou famózní.

V rámci curricula naší školy KB5 však samozřejmě máme programů více. KB5 není totiž “jen” kettlebell gym – intenzivně cvičíme i s velkou činkou a vlastní vahou. Následující program pochází z našeho rozsáhlého programmingového manuálu našeho systému cvičení s vlastní vahou BW5.

Každý BW5 level má – podobně jako v KB5 (kettlebell) nebo BB5 (velká činka) jasné zaměření a standard, který je nutné splnit – tolik a tolik kliků na jedné ruce, dřepů na jedné noze, shybů, přednosů, atd. Pokud tě cvičení s vlastní vahou zajímá, doraž na pravidelné lekce do některého z našich KB5 gymů, a po zvládnutí našeho základního programu se budeš moci rozhodnout, zda se nějaký čas věnovat dominantně cvičení s kettlebell, velkou činkou, anebo právě vlastní vahou.

Pokud se ti klik na jedné ruce nebo dřep na jedné noze zdá vsoučasné době jako fantazie, ničeho se neboj – máme pro všechny cviky x progresí pro všechny úrovně dovednosti a síly. Zaručujeme, že dříve nebo později se k těmto drilům pomocí jasné metody dopracuješ.

Shyby patří mezi cviky, kterým prospívají variace, v duchu z jednoho fundamentálních prinicpů “stejně, ale jinak”. A právě toho využívá specializovaný shybovací program, který vám dnes přinášíme: Commando Pullup.

Stáhni si jej v .pdf KLIKNUTÍM ZDE.

Případné otázky poprosíme do komentářů pod článkem, anebo nejlépe na naše KB5 fórum.

 


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení (vyžadováno)

Tvůj email (vyžadováno)

Tvoje telefonní číslo (vyžadováno)

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
1. dubna 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

1. dubna 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

22. dubna 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

20. května 2017
10:00 -15:00
Cvičení s velkou činkou pro pokročilé: PTTP Professional
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

20. května 2017
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

27. května 2017
10:00 -15:00
Funkční trénink pro ženy: Kettlebell Swing!
Funkční trénink Praha, Praha 6

27. května 2017
10:00 -15:00
Posilňovanie brucha: Hardstyle Abs
KB5 Gym Nitra, Nitra

10. června 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

17. srpna 2017
19:00 -19:00
KB5 Camp pro začátečníky i pokročilé
Sázavský ostrov, Sázava

  • Bosi

    Presne neco takove jsem hledal!
    Kazdopadne mi nejak unikla treninkova progrese. Pokud MAXx4 = 60. Je 60 opakovani pocet na prvni trenink, kam ale budu mirit pristi trenink? K celkovemu poctu priblizne 61 nebo 65.
    Nejak to tam nevidim.

    Dekuji

  • Bosi, cvičíš stejně po celou dobu, zkracuješ pauzy. Po 6 týdnech retest max, a příp. restart dle stejných parametrů, anebo max netestovat, a přeskočit rovnou na plnou verzi. Přijde na to, kde člověk začíná, a co je cílem. Pokud člověk nechce za každou cenu lámat rekordy, osobně bych prostřídal za třeba 12ti týdenní 5×5 program se zátěží.

  • Pavel

    Pěkný trénink, mám dotaz je něco proti něčemu, když bych požadovaný objem odcvičil během celého dne? Něco jako formou GTG? Nemám moc volna přes den, respektive potřebný klid na delší cvičení, ale máme v práci hrazdu..

  • Pavle, zvol jiný program – klasické GTG z knihy Nahý bojovník.

  • petr

    Zdravím v případě ,že cvičím simple a sinister a zatím jsem nedosáhl simple standartu, je vhodné tento program cvičit nebo až po dosažení simle standartu. Asi znám odpověď, ale shyby mě baví můj cíl je dát 20 strikních shybů

  • Petře, tohle je poměrně dost náročný program, hodně opakování. Splň si A, a pak rozvaž co dále, a pak přejdi na B. Já osobně jsem si udržel solidních 16 striktních taktických shybů s 0 shybováním – jen S&S. Budu-li v budoucnu chtít zapracovat na shybech, vrhnu se na tento (anebo jiný) shybovací program.

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing