Program pro pokročilé na zlepšení maxima počtů opakování ve shybech: Commando Pullup

Připravuješ se na zkoušky u policie, v armádě, cizinecké legii?

Možná ano, spíš ne.

Dobrá, na Tactical Strength Challenge? Super!

Anebo chceš prostě a jednoduše zvednout své max ve shybech – aniž by tě “kously” lokty anebo ramena? 

Jedním z našich nejčtenějších článků je Fighter Pullup: Jak za měsíc až zdvojnásobit vaše současné maximum shybů. Výsledky, které všichni, kdo tento program vyzkoušeli, jsou famózní.

V rámci curricula naší školy KB5 však samozřejmě máme programů více. KB5 není totiž “jen” kettlebell gym – intenzivně cvičíme i s velkou činkou a vlastní vahou. Následující program pochází z našeho rozsáhlého programmingového manuálu našeho systému cvičení s vlastní vahou BW5.

Každý BW5 level má – podobně jako v KB5 (kettlebell) nebo BB5 (velká činka) jasné zaměření a standard, který je nutné splnit – tolik a tolik kliků na jedné ruce, dřepů na jedné noze, shybů, přednosů, atd. Pokud tě cvičení s vlastní vahou zajímá, doraž na pravidelné lekce do některého z našich KB5 gymů, a po zvládnutí našeho základního programu se budeš moci rozhodnout, zda se nějaký čas věnovat dominantně cvičení s kettlebell, velkou činkou, anebo právě vlastní vahou.

Pokud se ti klik na jedné ruce nebo dřep na jedné noze zdá vsoučasné době jako fantazie, ničeho se neboj – máme pro všechny cviky x progresí pro všechny úrovně dovednosti a síly. Zaručujeme, že dříve nebo později se k těmto drilům pomocí jasné metody dopracuješ.

Shyby patří mezi cviky, kterým prospívají variace, v duchu z jednoho fundamentálních prinicpů “stejně, ale jinak”. A právě toho využívá specializovaný shybovací program, který vám dnes přinášíme: Commando Pullup.

Stáhni si jej v .pdf KLIKNUTÍM ZDE.

Případné otázky poprosíme do komentářů pod článkem, anebo nejlépe na naše KB5 fórum.

 


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing