Škola síly: Velká činka

Pokud váš sport vyžaduje vysokou úroveň absolutní síly, pokud je vaším cílem nabrat pořádné svaly, anebo prostě milujete adrenalin zvedání těžkého železa, není lepší volba než velká činka, píše v jednom ze svých článků Pavel Tsatsouline.

Cvičení s vlastní vahou, kettlebell a velkou činkou jsou 3 hlavní nástroje školy KB5 i naší Alma Mater, StrongFirst. Po „mateřské školce“ strečinku, Resetů a nápravě pohybu, základech cvičení s vlastní vahou a s kettlebell se tedy v seriálu Škola síly dostáváme k velké čince. Cviky jsme vybrali takové, abyste k jejich cvičení nepotřebovali nic jiného než podlahu a velkou činku – není tedy potřeba lavička, stojan nebo klec, ani spotter.S volbou prvního cviku jsme nemuseli váhat ani vteřinu. Mrtvému tahu aka deadliftu už jsme se věnovali pár dílů nazad, avšak s relativně lehkou kettlebell, a pro jiné účely (příprava na kettlebell swing). A právě na předchozí díly opět navážeme – projdeme si review důležitých cviků s kettlebell, podíváme se na speciální variantu dřepu u zdi, a nakonec si i sáhneme na činku. Zatím jen sáhneme – zvedat ji budeme až příště.

Škola síly na Xman.cz: Úvod do cvičení s velkou činkou – deadlift/mrtvý tah

Cvičební program:

– Pokračujte ve cvičení s kettlebell (pohárový dřep, swing, get-up) z předchozích dílů

– Před tréninkem s kettlebell zařaďte cca. 15 minut nácviku drilů z dnešního výukového videa

Chceš se lépe hýbat, dostat do kondice, zesílit? Na nic nečekej a začni hned teď!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
2. června 2018
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

24. června 2018
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro pokročilé: Power Stretching
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

21. července 2018
10:00 -15:00
Posilování břicha: HardStyle Abs
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

 

celkem