Pokud váš sport vyžaduje vysokou úroveň absolutní síly, pokud je vaším cílem nabrat pořádné svaly, anebo prostě milujete adrenalin zvedání těžkého železa, není lepší volba než velká činka, píše v jednom ze svých článků Pavel Tsatsouline.

Cvičení s vlastní vahou, kettlebell a velkou činkou jsou 3 hlavní nástroje školy KB5 i naší Alma Mater, StrongFirst. Po „mateřské školce“ strečinku, Resetů a nápravě pohybu, základech cvičení s vlastní vahou a s kettlebell se tedy v seriálu Škola síly dostáváme k velké čince. Cviky jsme vybrali takové, abyste k jejich cvičení nepotřebovali nic jiného než podlahu a velkou činku – není tedy potřeba lavička, stojan nebo klec, ani spotter.S volbou prvního cviku jsme nemuseli váhat ani vteřinu. Mrtvému tahu aka deadliftu už jsme se věnovali pár dílů nazad, avšak s relativně lehkou kettlebell, a pro jiné účely (příprava na kettlebell swing). A právě na předchozí díly opět navážeme – projdeme si review důležitých cviků s kettlebell, podíváme se na speciální variantu dřepu u zdi, a nakonec si i sáhneme na činku. Zatím jen sáhneme – zvedat ji budeme až příště.

Cvičební program:

– Pokračujte ve cvičení s kettlebell (pohárový dřep, swing, get-up) z předchozích dílů

– Před tréninkem s kettlebell zařaďte cca. 15 minut nácviku drilů z dnešního výukového videa

Chceš se lépe hýbat, dostat do kondice, zesílit? Na nic nečekej a začni hned teď!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
23. března 2019
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

13. dubna 2019
10:00 -15:00
Pohybová, silová a kondiční příprava pro běžce: KB5 Run BASIC
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

13. dubna 2019
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

18. května 2019
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Brno, Brno

15. června 2019
09:00 -18:00
“Druhý dech”: Second Wind by Pavel
ZŠ Jeseniova, Praha 3