Škola síly: Velká činka

Pokud váš sport vyžaduje vysokou úroveň absolutní síly, pokud je vaším cílem nabrat pořádné svaly, anebo prostě milujete adrenalin zvedání těžkého železa, není lepší volba než velká činka, píše v jednom ze svých článků Pavel Tsatsouline.

Cvičení s vlastní vahou, kettlebell a velkou činkou jsou 3 hlavní nástroje školy KB5 i naší Alma Mater, StrongFirst. Po „mateřské školce“ strečinku, Resetů a nápravě pohybu, základech cvičení s vlastní vahou a s kettlebell se tedy v seriálu Škola síly dostáváme k velké čince. Cviky jsme vybrali takové, abyste k jejich cvičení nepotřebovali nic jiného než podlahu a velkou činku – není tedy potřeba lavička, stojan nebo klec, ani spotter.S volbou prvního cviku jsme nemuseli váhat ani vteřinu. Mrtvému tahu aka deadliftu už jsme se věnovali pár dílů nazad, avšak s relativně lehkou kettlebell, a pro jiné účely (příprava na kettlebell swing). A právě na předchozí díly opět navážeme – projdeme si review důležitých cviků s kettlebell, podíváme se na speciální variantu dřepu u zdi, a nakonec si i sáhneme na činku. Zatím jen sáhneme – zvedat ji budeme až příště.

Škola síly na Xman.cz: Úvod do cvičení s velkou činkou – deadlift/mrtvý tah

Cvičební program:

– Pokračujte ve cvičení s kettlebell (pohárový dřep, swing, get-up) z předchozích dílů

– Před tréninkem s kettlebell zařaďte cca. 15 minut nácviku drilů z dnešního výukového videa

Chceš se lépe hýbat, dostat do kondice, zesílit? Na nic nečekej a začni hned teď!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

 

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing