Kettlebell Swing: Program ke stažení (v .pdf)„Swing je centrem kettlebell vesmíru“, říkají girevici.

Kettlebell swing má řadu benefitů, potvrzených četnými studiemi z posledních let, ať už se bavíme o (p)rehabilitaci bolestí zad, posílení posteriorního řetězce, zlepšení vytrvalostní, maximální a výbušné síly, aerobní/anaerobní kapacity, zlepšení síly úchopu a „jádra“ či formování postavy.

Totéž se týká přenosu do x atletických dovedností, od výskoku přes běhání až po MMA kop/úder/takedown. Ve srovnání s tradičním kardiem vítězí na celé čáře, v chytrém programmingu je navíc i bezpečnou a funkční alternativou tzv. plyometrických drilů.

Přinášíme vám proto ke stažení  jeden z top „Swing only“ programů, a to z pera Geoffa Neuperta.

Program je na 3x týdně, zabere 20 minut/trénink. Odkaz ke stažení je níže – program nezkoušejte, ale cvičte a docvičte! Kámoši z gymu anebo kolegyně z kanclu se brzy začnou ptát, jaké je vaše tajemství. Znáte to, ať už je otázka jakákoliv… Dobře, na speciální „kettlebell Get Up only“ program se podíváme příště.

STAHUJ ZDE!

Pokud se vám článek líbí a chcete podpořit naší publikační činnost, přidejte prosím komentář, klikněte prosím na „Tweet“ nebo „to se mi líbí“!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
26. listopadu 2017
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pre začiatočníkov: Super Joints
KB5 Gym Nitra, Nitra

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Brno, Brno

2. prosince 2017
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

9. prosince 2017
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing