Kettlebell TGUKettlebell TGU (Turkish Get Up/Turecký vztyk) netřeba fandům kulatého železa s madlem představovat.

TGU hraje v kettlebell liftingu a silovém tréninku obecně x důležitých rolí, jak už jste se mohli dočíst ve speciálním článku kettlebell TGU věnovnému – mobilita, stabilizace, srovnání asymetrií a dysbalancí, posílení celého těla, pohyb.

Kettlebell TGU – povolenka pro další trénink

 

Traduje se, že mistři silového tréninku 19. století naučili jako jeden z prvních cviků právě kettlebell TGU. Poté, co se nováček naučil správnou techniku, mu mistr řekl: „Ok, už to umíš, nevracej se mi, dokud nevstaneš s polovinou vlastní váhy – až to zvládněš, budu tě učit dále“.

Adam „Kain“ Nikrýn má splněno – mrkněte na video níže, kde vstává s 36 kg těžkou kettlebell. Na technice ještě třeba pracovat, každopádně se jedná o úctyhodný výkon, gratulujeme (motivovaly jej mj. holky z našeho sesterského gymu Funkční trénink Praha, které již pokořily na kettlebell TGU 28 kg – Zdenka!). 36 kg to samozřejmě nekončí – kettlebell o váhách 40, 44 a 48 kg (Bestie) čekají v rohu :-)

Video bylo natočeno během tréninku bojových umění v pražském Practical Hung Kyun Gymu, škole čínského boxu, zápasu a šermu.

Kettlebell TGU

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing