“Je čas, abys přestal měnit svůj trénink jen tak pro nic za nic, vybral si jednoduchý a spolehlivý program, vydržel u něj, a konečně se zlepšil”, píše Pavel Tsatsouline v jednom ze starších vydání Hardstyle magazínu.

Pavel pokračuje:

Cvič 2x týdně a buď “Prostě silný” program ke stažení v .pdf“Čím více součástek něco má, tím je pravděpodobnější, že se to porouchá. Kalašnikov a Glock se staly volbou ozbrojených profesionálů po celém světě přesně z tohoto důvodu – jsou jednoduché a neporouchají se. Dám ti jeden přesně takový program. Skládá se pouze ze tří jednoduchých cviků, ale mohu tě rozhodně ujistit, že díky nim zesílíš celkově.”

Na program mě upozornil můj StrongFirst kolega Louka Kurcer z Kanady a já jsem jej ihned zahrnul do našeho stále se rozšiřujícího KB5 manuálu programů cvičení s kettlebell, velkou činkou a vlastní váhou (proto označení BB3 – program pro třetí level našeho systému cvičení s velkou činkou). Pro KB5 účely naprosto ideální: minimalistický, jednoduchý a ověřený! Jak už název článku napovídá, program se cvičí 2x týdně, a je tedy ideální pro všechny zaneprázdněné.

Program Simply Strong (“Prostě silný”) zahrnuje:

Klikatelné odkazy jednotlivých cviků vedou na články, ve kterých Pavel vysvětluje, proč považuje bench press za nejlepší horní tlak, (taktický) shyb za nejlepší horní tah, a Zercher dřep za nejlepší dřep. Doporučuji pročíst.

Pro stažení programu SIMPLY STRONG klikněte prosím níže! 

Z KB5 zdraví

Pavel Macek, KB5 šéfinstruktor

PS: Na foto výše je Bill Clark, editor Lifting News. Tipne si někdo, kolik má naloženo?


 

Chceš se hýbat lépe, dostat se do kondice, zesílit?

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si zkušební lekci ZDARMA!

• Krok 1

Rozhodni se, do kterého KB5 Gymu se chceš přijít podívat. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy, tenisky anebo bos.

• Krok 2

Rezervuj si lekci ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat. Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Liberec, Pardubice, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
11. ledna 2020
10:00 -15:00
Oxygen Advantage®: Dechová cvičení pro zdraví, kondici a top výkony
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

12. ledna 2020
10:00 -18:00
Principia: Tajemství silového tréninku
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

18. ledna 2020
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Brno, Brno

18. ledna 2020
10:00 -15:00
Zdraví, pružnost, síla, kondice, pohyb: KB5 Reset
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

8. února 2020
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

8. února 2020
10:00 -15:00
Zdraví, pružnost, síla, kondice, pohyb: KB5 Reset
KB5 Gym Brno, Brno

22. února 2020
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

29. února 2020
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

7. března 2020
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

14. března 2020
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Brno, Brno

21. března 2020
10:00 -15:00
Základy posilování s velkou činkou: PTTP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

28. března 2020
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

11. dubna 2020
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

25. dubna 2020
00:00 -00:00
Instruktorská certifikace StrongFirst SFB Bodyweight
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

KB5 Intro Kit