(P)rehabilitační, pohybový, silový a kondiční program pro běžce

“Hýbeš se špatně, protože tě něco bolí? Nebo tě něco bolí, protože se hýbeš špatně?”, říká renomovaný fyziotereput a coach Gray Cook.

Běžec a jakýkoliv jiný sportovec musí mít minimální potřebnou mobilitu a flexibilitu, reflexivní stabilitu středu a samozřejmě symetrii. Minimální potřebnou a bez bolesti. Jedno totiž souvisí s druhým.

Přátelé z běžeckého serveru Rungo.cz nás oslovili s prosbou o program “obnovy těla” a jednoduchou (p)rehabilitační, pohybovou a kondiční přípravu pro běžce.

Marka a Majdu jsme nejprve nechali projít vstupním “testem” FMS – 7 jednoduchých úkonů, které nám řeknou, jak na tom člověk je. Ne kondičně, ne silově, ale co do kvality pohybu. FMS též odhalí asymetrie, dysbalance, v horším případě i bolest.

  • Jak Marek a Majda dopadli?
  • Jak vypadal jejich první trénink?
  • A čemu se budou následující 3 měsíce věnovat?
.
.
.

Chceš se lépe hýbat, dostat do kondice, zesílit? Na nic nečekej a začni hned teď!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
3. října 2020
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

3. října 2020
Slavnostní otevření KB5 Gymu Zlín!
KB5 Gym Zlín, Zlín

10. října 2020
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

24. října 2020
Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP
KB5 Gym Brno, Brno

14. listopadu 2020
Instruktorská certifikace StrongFirst SFG Kettlebell Level II
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

KB5 Intro Kit