Zdravá výživa a vůbec téma zdravé stravy patří mezi nejožehavější témata vůbec.

Viníků je mnoho: Potravinářský a reklamní průmysl, navzájem si protiřečící studie (často sponzorované tím či oním odvětvím potravinářského průmyslu), zažité návyky a předsudky, osobní přesvědčení.

Paleo vs. vegani, low-fat vs. high fat, low carb vs. high carb, atd. atd., nekonečné spory, ba války.

Místo hledání rozdílů je však třeba hledat to, co mají jednotlivé směry společné. Asi všichni tak nějak víme, že mrkev je lepší než tatranka, že je lepší pít vodu než Fantu, a že domácí strava z čestvých a kvalitních potravin vítězí nad Fastfoodem na všech frontách.

Pro ty, kteří se tážou a hledají, přinášíme odkaz na 30-denní program Whole30, založený na úspěšné a doporučeníhodné knize It Starts with Food.

Program Whole30 v 60 sekundách:

Zdravá strava - program na 30 dní Whole30Jíme skutečné jídlo – maso, ryby, vejce, zeleninu ovoce, zdravé tuky, ořechy a semínka. Volíme potravu, která byla krmena a vypěstována přirozeně a stravu, která je výživově hodnotná, s dostatkem přirozeně se vyskytujících vitamínů a minerálů.

Není to „dieta“ – jíme tolik, kolik potřebujeme, abychom si udrželi sílu, energii, aktivitu a zdravou váhu těla. Naším cílem je dobře vyvážená strava, takže jíme maso i velké množství rostlinné potravy.

Tento způsob stravování nám pomáhá, abychom vypadali, cítili se a žili co nejlépe, měli co nejlepší výkony; redukuje též nebezpečí a nemoce související s dnešním způsobem života a životními podmínkami.

Jasný a stručný návod byl mj. přeložen do češtiny – můžete si jej v češtině zdarma stáhnout zde (anebo klikněte na obrázek níže). Vyzkoušejte – je to jen 30 dní. Možná budete více než příjemně překvapeni. Nákupní seznam potravin pro změnu stáhnete zde! 

(Poznámka pro vegetariány/vegany: Program Whole30 je založený na Paleo Diet, zahrnuje mj. i konzumaci masa, ryb, vajec atd. Prosím nepište nám výhružné vzkazy – plně respektujeme vaše přesvědčení).

Pro zájemce o zdravou stravu a lifestyle obecně máme vůbec samé dobré zprávy – na začátku roku 2014 vyšla v češtině nejen výše zmíněná kniha (nakl. Melvil), ale i jedna z top knížek na toto téma vůbec, Primal Blueprint od Marka Sissona, jehož vydání jsme iniciovali a na kterém jsme se podíleli.


Chceš se hýbat lépe, dostat se do kondice, zesílit?

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

• Krok 1

Rozhodni se, do kterého KB5 Gymu se chceš přijít podívat. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy, tenisky anebo bos.

• Krok 2

Rezervuj si 3 lekce ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat. Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení

Tvůj email

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Pardubice, Tábor, Bratislava, Nitra).

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
28. dubna 2018
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Brno, Brno

13. května 2018
10:00 -15:00
Posilňovanie brucha: Hardstyle Abs
KB5 Gym Nitra, Nitra

19. května 2018
10:00 -15:00
Zdraví, pružnost, síla, kondice, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Brno, Brno

2. června 2018
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing