Home » posilování s vlastní vahou, recenze

HardStyle Abs: Cvičení břicha pro funkční six-pack

Vložil na 10.7.2012 – 8.08 Comments | 17 314 přečtení

Cvičení břicha - HardStyle AbsCvičení břicha patří ve fitness oboru mezi nejdiskutovanější témata vůbec. Vyrýsované břišní svaly – příslovečný six-pack, „pekáč buchet“ či jak už tomu chceme říkat – je vysněným cílem většiny mužů i žen.

Hledáte-li jak staletími tak moderní vědou prověřené metody cvičení břicha – nejen pro sexy six-pack, ale i skutečnou, funkční sílu, již nehledejte! Pavel Tsatsouline vytyčuje ve své nejnovější knize jasný a stručný program: HardStyle Abs aneb vše co jste chtěli kdy vědět o cvičení břicha, vyrýsovaném six-packu a funkční síle „jádra“!
HardStyle Abs je v pořadí 3. Pavlova knížka o cvičení břicha. Pavlův přístup ke cvičení břicha zůstal i po letech de facto stejný, ale celkový program je znatelně vylepšený, rafinovanější a jednodušší (verze 3.0), v duchu známého úsloví „méně je více“. V tom je ostatně hlavní přínos Pavlových programů – minimalistický přístup, rychlé výsledky!

Cvičení břicha včera, dnes a zítra

 

Cvičení břicha - Eugene SandowÚvodní kapitoly jsou věnované kritice cvičení břicha současnosti i nedávné minulosti. Zapomeňte na desítky a stovky leh-sedů, zkracovaček a sklapovaček, napumpované svaly, bolavá záda a ve finále nulový přínost pro skutečnou sílu tzv. „jádra“.

Pavel se věnuje rozdílu mezi „nafouklými“ svaly kulturistů a šlachovitými funknčími provazci svalů old-school siláků a mistrů (jako je Eugene Sandow na fotografii napravo) a kritizuje jak bezmyšlenkovité stovky opakování leh-sedů, tak současnou „stabilizační vlnu“ a popularitu metod cvičení břicha jako je plank (plank samozřejmě je důležitou izometrickou metodou pro cvičení břicha, ale jak Pavel píše, nestačí).

Značná část knihy je věnována tzv. HardStyle dýchání. Řadu konceptů pro cvičení břicha a posilování obecně Pavel přejal z tradičních bojových umění (o bojových uměních a jejich přínosu jsme se ostatně s Pavlem bavili na večeři druhý den RKC, kde jsme měli tu čest sedět po několik hodin přímo vedle Pavla. Lucky!).

Kromě detailního popisu provedení jednotlivých metod cvičení břicha v následujících kapitolách je největším přínosem knihy HardStyle Abs celkový koncept v pozadí – ať u cvičíte s vlastní vahou, velkou činkou, kettlebells. Pavel jasně, stručně a prakticky systematizuje tajemství old-school siláků, mistrů tradičních bojových umění, šampiónů moderní gymnastiky i vědců.

Cvičení břicha: TOP 3

 

Jádrem knihy jsou 3 metody cvičení břicha – HardStyle leh-sed, vnitřní isometrické cvičení a HardStyle přednos.

Cvičení břicha by Pavel - HardStyle lehsedHardStyle leh-sed je modifikovanou verzí původně českého vynálezu českého profesora Vladimíra Jandy – Pavel ostatně na červnovém RKC opakovaně dával české fyzioterapeutické škole kredit. Jandově leh-sedu se Pavel věnoval už ve svojich předchozích knihách – vylepšená verze je opět o něco náročnější a procvičení břicha vhodnější. HardStyle leh-sed mj. chystáme pro pokročilý kurz posilování s vlastní vahou, GT5 Extra, spolu s cviky jakou jsou dračí vlajka, zápasnický čelný most, planche, L-sed apod.

Vnitřní izometrická cvičení je jedním z tajemství old-school siláků a mistrů bojových umění. Podobně jako u dýchání se jedná o konceptuální záležitost, využitelnou v řadě jiných činností – vyrýsované břicho je jen jedním z mnoha bonusů.

Cvičení břicha - Power by PavelPosledním cvikem jsou HardStyle přednosy, mj. jeden z klíčových cvičení břicha našeho systému GT5. Pavel rozebírá přednosy do nejmenších detailů – od úchopu, visu, zapakování svalů, struktury přes regrese/progrese až po varianty bez hrazdy či kruhů.

Tato kapitola je značně upravenou a vylepšenou verzí bonusové kapitoly knihy Naked Warrior – tuto kapitolu si můžete stáhnout zdarma v .pdf zde. Pavlův důraz na přednosy je pro nás potvrzením, že zahrnutí přednosů do našeho systému GT5 byla jednoznačně dobrá volba!

Klíčové detaily!

Ďábel je v detailech – efektivní zvládnutí svalového zpevnění má ohromný přenos do všech ostatních fyzických činností, ať už bojových umění a sportů, kettlebell liftingu, powerliftingu apod. Součástí knihy je samozřejmě i jasný a „blbuvzdorný“ plán na cvičení břicha, bonusové kapitoly jsou věnovány tzv. „funkčnímu“ posilování „jádra“ a cvičení břicha pro cvičence bojových umění a sportů – cvikům s kettlebells, velkou činkou apod.

HardStyle Abs jsou povinná četba jak pro zájemce o cvičení břicha, funkční, silné jádro (boxery, kickboxery, MMA bojovníky), tak jako kulturisty a vůbec hledače vyrýsovaného six-packu!

Knihu o cvičení břicha HardStyle Abs a HardStyle ABS DVD zakoupíte v .pdf na stránkách DragonDoor.com;. k dostání je též pro Váš Kindle na Amazon.comcvičení břicha.

Chceš-li být nejlepší, musíš trénovat pod vedením těch nejlepších. Kontaktuj nejbližší KB5 Gym!

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
16. červnaec 2016
08:30 -18:30
Instruktorská certifikace Flexible Steel
Funkční trénink Praha, Praha 6

11. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro začátečníky
Sázavský ostrov, Sázava

18. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro pokročilé
Sázavský ostrov, Sázava

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing