Powerlifting

Cviky, tréninkové programy, tipy a triky, otázky a odpovědi
Post Reply
tinunc

Powerlifting

Post by tinunc » Fri 13. Nov 2015 8:41:28

Dobrý den,
Měl bych na vás pár otázek kolem powerliftingu. Jaké by jste doporučovali doporučovali korektivní, nebo doplňkové cviky k "velké trojce"?
A jaký je dle vás nejefektivnější styl programu, jestli jste spíš zastánci každý trénink všechny hlavní cviky, nebo různé formy splitů? Jsem nováček, cca 1,5 roku koketuji s trojbojem, techniku už mám celkem na pěkné ůrovni, jen s těma ostatníma věcma ( programing+ doplnkové cviky) tak nějak bojuji :) proto by mě zajímal také Váš názor,

PM

Re: Powerlifting

Post by PM » Fri 13. Nov 2015 13:13:13

Zdar a sílu,

vítej na fóru.

Korektivní/doplňkové cviky - závisí na x faktorech: jak na tom jsi, kde máš slabé stránky, jakou máš techniku (např. sumo mrtvý tah vs. konvenční, low bar/high bar dřep), atd. atd. Není jedna univerzální odpověď.

Styl programu - totéž. Gallagher, Sheyko nebo Westside mají výrazně rozdílné přístupy, a všechny fungují. Nechť ti tvůj coach doporučí program, odjeď na něm pár cyklů, poctivě zapisuj, a pak uvidíš, jestli je to to ono.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

Jakub

Post by Jakub » Sat 22. Dec 2018 23:45:56

Ahoj Pavle, kdysi jsi zde zmínil Gallaghera a od něj máš asi na mysli "The Purposeful Primitive", nicméně nikde jsem strukturu tréninku nedohledal, mohl by jsi mě na něj odkázat prosím? Event. zde popsat jak vypadá tento program? Děkuji (a hezké svátky)

PM

Post by PM » Mon 24. Dec 2018 11:01:33

Jakub wrote:
Sat 22. Dec 2018 23:45:56
Ahoj Pavle, kdysi jsi zde zmínil Gallaghera a od něj máš asi na mysli "The Purposeful Primitive", nicméně nikde jsem strukturu tréninku nedohledal, mohl by jsi mě na něj odkázat prosím? Event. zde popsat jak vypadá tento program? Děkuji (a hezké svátky)
Měl jsme na mysli klasickou americkou peridiozaci, ne nutně The Purposeful Primitive". Stručně: