Home » kettlebell, nepřehlédněte!, posilování s vlastní vahou, velká činka

Chceš se hýbat lépe, dostat se do kondice, zesílit?

Vložil na 6.12.2012 – 16.54 | 66 235 přečtení

Hledáš  „old school“ alternativu moderních „fitness center“ a posiloven, ověřený systém funkčního tréninku, komplexní silové a kondiční cvičení pro muže i ženy, výsledky?

Nabízíme vám možnost chodit na pravidelné tréninky v Praze, Brně, Hradci Králové, Táboře, Bratislavě a Nitře, zúčastnit se některého z našich jednodenních seminářů, anebo nedělních večerních kurzů pro zaneprázdněné!

Součástí našeho programu jsou kromě cvičení s kettlebell i cviky na mobilitu a flexibilitu, posilování s vlastní vahou a velkou činkou.

Pro koho je cvičení s vlastní váhou, kettlebell a velkou činkou alá KB5 vhodné?

  • muže i ženy všech věkových kategorií se zájmem o funkční trénink – ať už sílu, “fyzičku”, dobrou postavu, ztrátu tělesného tuku atd.
  • uspěchanou kancelářskou computer generaci, která se hýbe méně než méně a hledá minimalistický program s maximálními výsledky
  • profi atlety i rekreační sportovce různých sportovních odvětví, boxery, MMA zápasníky a další cvičence bojových sportů a umění
  • powerliftery, vzpěrače, siláky a další zájemci o “old school” silový trénink
  • armádu, policii, hasiče, speciální jednotky, bezpečnostní služby

Pravidelné KB5 tréninky

Chceš chodit na tréninky pravidelně v pracovním týdnu? Máš tu možnost hned v několika KB5 gymech po celé republice:

Pro více informací klikni na konkrétní gym!

KB5 Kids: Cvičení proděti

Všestranná pohybová, silová a kondiční příprava pro děti – klikni ZDE!

KB5 Weakend: Nedělní kurzy pro zaneprázdněné

Aktuální rozpis  KB5 Weakendů naleznete ZDE:

 

KB5 semináře

Aktuální rozpis chystaných kurzů a seminářů v ČR naleznete v kalendáři plánovaných akcí anebo níže.

 


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení (vyžadováno)

Tvůj email (vyžadováno)

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Tábor, Bratislava, Nitra)

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
8. října 2016
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Praha, Praha 3 - Vinohrady

8. října 2016
10:00 -15:00
Cvičení s kettlebell pro začátečníky: S&S
KB5 Gym Brno, Brno

8. října 2016
10:00 -15:00
Funkční trénink pro ženy: Kettlebell Swing!
Funkční trénink Praha, Praha 6

15. října 2016
10:00 -15:00
Zdravie, pružnosť, sila, kondícia, pohyb: OS Reset
KB5 Gym Nitra, Nitra

22. října 2016
10:00 -15:00
Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints
KB5 Gym Brno, Brno

29. října 2016
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre začiatočníkov: S&S
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

5. listopadu 2016
10:00 -15:00
Základy posilování s vlastní vahou: Naked Warrior
KB5 Gym Brno, Brno

19. listopadu 2016
10:00 -15:00
Cvičenie s kettlebell pre pokročilých: ROP
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

3. prosince 2016
10:00 -15:00
Základy posilovania s vlastnou váhou: Naked Warrior
KB5 Gym Bratislava, Bratislava

No komentár »

1 Pingbacks »

  • […] jsem se soustředil na budování síly a mobility s pomocí kettlebells (mohu vřele doporučit KB5, pokud chcete položit pevné základy). Na jaře jsem se postupně začal přeorientovávat na […]

zanechat komentár

Add your comment below. You can also subscribe to these comments via RSS

Bud hodná. Udržovat je v cistote. Držte se tématu. Žádný spam.

You can use these tags:

<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong> 

This is a Gravatar-enabled weblog. To get your own globally-recognized-avatar, please register at Gravatar

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing