Home » kettlebell, nepřehlédněte!, posilování s vlastní vahou, velká činka

Chceš se hýbat lépe, dostat se do kondice, zesílit?

Vložil na 6.12.2012 – 16.54 Comments | 59 676 přečtení

Chcete začít cvičit s kettlebell?Chceš se dostat do kondice? Zesílit? Hýbat se lépe?

Hledáš  „old school“ alternativu moderních „fitness center“ a posiloven, ověřený systém funkčního tréninku, komplexní silové a kondiční cvičení pro muže i ženy, výsledky?

Nabízíme vám možnost chodit na pravidelné tréninky v Praze, Brně, Hradci Králové, Táboře a Bratislavě, zúčastnit se některého z našich seminářů, anebo speciálních tříměsíčních víkendových kurzů!

Součástí našeho programu jsou kromě cvičení s kettlebell i cviky na mobilitu a flexibilitu, posilování s vlastní vahou a velkou činkou.

Pro koho je cvičení s vlastní váhou, kettlebell a velkou činkou alá KB5 vhodné?

  • muže i ženy všech věkových kategorií se zájmem o funkční trénink – ať už sílu, “fyzičku”, dobrou postavu, ztrátu tělesného tuku atd.
  • uspěchanou kancelářskou computer generaci, která se hýbe méně než méně a hledá minimalistický program s maximálními výsledky
  • profi atlety i rekreační sportovce různých sportovních odvětví, boxery, MMA zápasníky a další cvičence bojových sportů a umění
  • powerliftery, vzpěrače, siláky a další zájemci o “old school” silový trénink
  • armádu, policii, hasiče, speciální jednotky, bezpečnostní služby

Pravidelné KB5 tréninky

Chceš chodit na tréninky pravidelně v pracovním týdnu?

Máš tu možnost hned v několika gymech po celé republice:

Pro více informací klikni na konkrétní gym!

KB5 Weakend

Tříměsíční nedělní kurzy pro zaneprázdněné.

Aktuální rozpis chystaných KB5 Weakendů naleznete ZDE:

 

KB5 semináře

Aktuální rozpis chystaných kurzů a seminářů v ČR naleznete v kalendáři plánovaných akcí anebo níže.

 


Pohyb, zdraví, síla, kondice, VÝSLEDKY!

Pošli nám email pomocí formuláře níže a rezervuj si 3 zkušební lekce ZDARMA!

Neotálej, protože naše KB5 lekce se rychle zaplňují.

• Krok 1

Rozhodni se, v kterém KB5 Gymu chceš cvičit. Doporučujeme chodit cvičit 2x týdně. Nepotřebuješ žádné speciální oblečení ani vybavení – stačí tričko, kraťasy nebo tepláky a tenisky, anebo můžeš cvičit bos.

• Krok 2

Využij naší speciální nabídky 3 lekcí ZDARMA. Nejsou potřeba žádné předchozí zkušenosti či kondice – jen chuť se sebou něco dělat.

Domluv se na první lekci ještě dnes! 

Jméno a příjmení (vyžadováno)

Tvůj email (vyžadováno)

V kterém KB5 Gymu chceš přijít na zkušební lekci ZDARMA? (Praha 3, Praha 6, Praha 9, Brno, Hradec Králové, Tábor, Bratislava, Nitra)

Chystané akce a semináře!

Date/Time Event
11. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro začátečníky
Sázavský ostrov, Sázava

18. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro pokročilé
Sázavský ostrov, Sázava

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing