Reálná sebeobrana

Cviky, tréninkové programy, tipy a triky, otázky a odpovědi
adalbert
Posts: 7
Joined: Sun 10. Dec 2017 21:25:30

Re: Reálná sebeobrana

Post by adalbert » Wed 29. May 2019 20:27:31

Dakujem za vyjadrenie, uvazujem, ako by sa to dalo upravit:

- cielom treningu je aj zosilniet (plecia, krk, jadro - napr. byt v kliku a dotykat sa striedavo jednou rukou druheho pleca s usilim o co najvacsiu stabilitu drieku), tak zacvicim menej ako je pozadovany pocet klikov (lebo poctive vazenske kliky su narocne), necvicim brusaky (setrim si bedrovu chrbticu) - este je tu moznost prist neskor a tak si skratit rozcvicku :-)
- aj sparring mi niekedy pripada ako "kardio"
- ma to (aspon z kondicneho hladiska) simulovat boj na ulici, ktory ma trvat v priemere okolo 40 sek? ak som si dobre zapamatal, cvici sa to vo dvojiciach kde jeden drzi lapu a druhy do nej udiera/kope t. j. striedavo si oddychneme - mohol by som robit urcite prestavky pomedzi serie uderov/kopov, doraz je na tom, aby ked uz udieram, tak naplno - pomohlo by to?
- strecing po... ani velmi neuplatnujem, lebo necitim potrebu, niektori kvoli tomu zostavaju dlhsie po skonceni hodiny (nie je nutne hned odist)

Nieco teda viem zmenit, nieco zrejme nie.
Smerujem k tomu, aby som to co najviac zladil so silovym treningom.
Zatial pri SAS len pracujem na technike (podla knihy SAS, TGU s papucou, SW s lahkou KB a pred tym predklony a mrtvy tah s KB, + videa z vasej skoly sily), bol som aj na seminari SAS.

User avatar
PM
Posts: 857
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Reálná sebeobrana

Post by PM » Fri 31. May 2019 17:24:20

Shrnu: Cvičení, občasný záhul ("peakování") a samotné použití jsou 3 různé věci - nemíchat. Jinak se za 5 let cvičení sebeobrany (a 0 konfliktů) zničíš více, než kdybys měl bitku každý týden. Platí pro silový trénink, kondiční, nácvik situačních drilů i sparring.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

Post Reply