Cohen nahana mnoho zajacov :D

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
cohen
Posts: 721
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by cohen » Wed 06. Feb 2019 10:39:31

Shadow wrote:
Mon 19. Nov 2018 14:46:27
Soju a tuba je fajn :) ja idem klasickou "one session" metódou.

(...)

Potom Poreferuj ako to pôjde s GTG ! :)
Asi je uz cas poreferovat! :D Davam to sem, aby som Shadowovi nezahnusoval log. ;)

Velmi som sa s tym neparal a nasroboval pressy do existujuceho programu, co v praxi znamena jeden tazky progresivny trening v utorok a polovicny v sobotu, cize je to uz uplne iny program, ak vobec. Nevadi. :D Vcera som sa dostal na 13x 1+1 s 32kg a bol to hardcore, aj vdaka heavy benchom den predtym. Ale uz by mali nasledovat tri serie dvojok, takze deload... konecne.

Kedze mam za sebou viacero ROP s lahsimi vahami, mozem porovnavat a teda ROP mi pride uplne ine zvieratko ako S&T. A pri dvoch treningoch tyzdenne mocne premyslam o prechode na ROP, pretoze system rebrikov nie je az taky znasilnujuci (neviem, ako inak to pomenovat) a clovek sa nemusi tolko krat nutit vstat a ist pressovat. Na druhu stranu, najlepsie vysledky som mal s klasickymi opakovaniami v piatich seriach, takze pri nich zotrvam.

Problem: Mam velke pochybnosti, ci bude mat 6x3+3 (18 opakovani na kazdu ruku) s 32kg za vysledok 1+1 s 40kg, kedze pred vytlacenim 36tky som sa musel (jesen 2017) dostat az na 5x5+5 (25) s 28kg, resp. 3+3, 4x2+2 (11) s 32kg, ci 1, 1, 1, 1, 2, 1, 2, 1, 2 (12) s 32kg, alebo 4+4 s 32kg. Viem, ze pri vyssich vahach to funguje trochu inak a staci menej intenzivnych opakovani, ale zas nie az o tolko menej.

Riesenie: ak chcem potlacit 40kg, isto sa nevyhnem pressom s 36kg a bez aspon jednej trojky s touto vahou si so 40kg nebrnknem. Podobne 32kg, bez minimalne 5ky s touto vahou mozem na 40kg zabudnut. Cize ak cielom nema byt "len" dokoncenie modifikovanej (ok, zbastardenej) verzie programu bez vysledku, musim porozmyslat nad inym sposobom, ako sa dostat k cielu.
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

Shadow
Posts: 348
Joined: Thu 15. Oct 2015 16:33:35

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by Shadow » Wed 06. Feb 2019 22:45:04

Ďakuje za report ! :)
Ja odporúčam program vyskúšať v pôvodnej podobe, ono pri kombinácii s iným programom určite ten press bude "trpieť" :D
Osobne mi SaT vyhovoval omnoho viac ako ROP. Napríklad ROP s 28 si neviem a radšej ani nechcem predstavovať. Možno po TSC by som sa vrhol na SaT s 32, alebo opäť 28 :)
Čo sa týka pressov celkovo.... k tomu nemám moc čo dodať, je to pre mňa záhadný cvik v istom zmysle :D
KB5 Bratislava

cohen
Posts: 721
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by cohen » Thu 07. Feb 2019 9:18:03

Shadow wrote:
Wed 06. Feb 2019 22:45:04
Ďakuje za report ! :)
Ja odporúčam program vyskúšať v pôvodnej podobe, ono pri kombinácii s iným programom určite ten press bude "trpieť" :D
Osobne mi SaT vyhovoval omnoho viac ako ROP. Napríklad ROP s 28 si neviem a radšej ani nechcem predstavovať. Možno po TSC by som sa vrhol na SaT s 32, alebo opäť 28 :)
Čo sa týka pressov celkovo.... k tomu nemám moc čo dodať, je to pre mňa záhadný cvik v istom zmysle :D
ROP s 28kg som skusal, ale dostal som sa tusim len k 1x12345 plus 4x1234, potom som to odpiskal kvoli teplu, priprave na triatlon a nasledne som nabiehal na maratonsku pripravu... mozno skoda, ze som si vtedy nevyskusal maximalku. Druhy krat by som uz do toho asi nesiel, urcite nie s cielom zdvihnut si maximalku. Nic proti rebrikom, ale press mi siel najlepsie hore klasickou 5x5 metodou (v zavislosti od vahy), a ked som popri tom smrdlal nejake zhyby, swingy, tgu-cka... pri momentalnom nastaveni treningu je "bezbolestne" zabudovanie S&T do treningu bez sance.
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

cohen
Posts: 721
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by cohen » Thu 07. Mar 2019 9:46:30

V novembri som sa po piatich rokoch vratil na umelu lezecku stenu a pred par tyzdnami dorovnal "maxko" z roku 2012, cesta s narocnostou 7, plus pravidelne leziem cesty s obtiaznostou 7- (velke chyty vo velkych previsoch, cize nie su az tak narocne technicky, ale fyzicky). Len teda s tym rozdielom, ze mam 89kg namiesto 83 - 84kg. Zhybovat na lezeckej doske sa proste oplati. :DDD Ale ked to porovnam s Adamom Ondrom, ktory zadelil obtiaznost 13, som tazky amater. :D

Minuly tyzden som skusal maxko na klasicky military press s velkou cinkou, padlo 1x60kg. Kedze klasicke militarko neprospieva zapastiam, vobec ho necvicim, ale najblizsie vyskusam 65kg, bola tam nejaka rezerva.

O tyzden a pol ukoncim siedmy cyklus maxkami, s trochou stastia potiahnem na mrtvolu 147,5 na istotu a potom vyskusam aj 150kg, zadny drep na istotu 107,5kg, bench potvrdim 100kg, ak sa budem citit vyskusam aj 102,5kg. Osmy cyklus bude v znameni deloadu, zopakujem siedmy cyklus, telo si uz potrebuje trosku oddychnut. Vcera som nabehol na 44dnovy post od sladkeho a alkoholu, takze vaha pojde trochu dole, snad sa to prilis neodrazi na vykonoch.
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

cohen
Posts: 721
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by cohen » Tue 19. Mar 2019 7:29:47

Siedmy cyklus ukonceny, aktualne cisla DL 145 + BSq 110 + BP 100 = 355kg. Zlepsenie nastalo iba na drepe, ale zato poriadne a odputal sa vyraznejsie od BP.
Zaroven mam rozrobeny projekt cesty na lezeckej stene za 7- v brutalnom previse po madlach a za 7+ v miernejsom previse. Obe som uz vyliezol, ale s oddychom. Tiez som skusil military press s velkou cinkou a opat ma 60kg vyzmykalo, vcera tam proste rezerva nebola.

Zdravie: Od minuleho tyzdna sa vyrazne problematickym javi upon laveho kridla, ale spolahlivo som ho konecne vcera identifikoval, rozmasiroval, a teraz ho mazem ho protizapalovou mastou a strecujem. Klasicky sa ma snazilo telo "odrbkat" tym, ze sa bolest prejavovala v okoli lopatky a v ramene.

Vaha: 88,2kg, siel som o kilecko dole, uz skoro dva tyzdne mam klasicky predvelkonocny pôst od sladkeho a alkoholu, 1 cheating day.

Nasledovat bude deload a minimalne pri mrtvom tahu budem musiet skusat maximalky len ked budem citit, ze "mam den", pretoze sa mi zda dost nevyspytatelny.
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

daymoon
Posts: 1317
Joined: Mon 25. May 2015 17:25:46

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by daymoon » Sun 24. Mar 2019 6:30:27

Image

Který úpon máš na mysli?
Petr Dvořák
Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů

cohen
Posts: 721
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by cohen » Mon 25. Mar 2019 8:49:44

@daymoon Predstav si, ze si chces pravou rukou nahmatat spodok lavej lopatky, tak asi pol dlane pod tym. Pri pohlade na obrazok vsak konstatujem, ze tam nie je ziadny upon, takze to bude nejaky iny druh poskodenia.
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

daymoon
Posts: 1317
Joined: Mon 25. May 2015 17:25:46

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by daymoon » Mon 25. Mar 2019 20:18:16

Moje zkušenost za posledních 25 let je, že takové ty bolístky v ramenou jsou většinou způsobeny nerovnoměrným zatížením nebo jednostranným přetížením. Zatěžuješ například dostatečně zadní hlavu deltového svalu? Tyhle svaly mají silnou tendenci atrofovat a způsobují zvláštní bolesti.
Petr Dvořák
Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů

cohen
Posts: 721
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by cohen » Tue 26. Mar 2019 7:18:16

Ramena su v pohode, proste mam pretazene lave kridlo. Z bezneho treningu by to nebolo, ale ten lezecky je absolutne zavisly na tenzii kridel pri specifickych pohyboch, alebo statickych polohach vykonavanych pocas vystupu. Lava strana mohla pokojne byt zatazena viac ako prava a ani som si to nemusel vsimnut.
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

cohen
Posts: 721
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Cohen nahana mnoho zajacov :D

Post by cohen » Wed 17. Apr 2019 11:26:11

Po cca trojtyzdnovej pauze kridlo pod kontrolou a od minuleho tyzdna nabeh do treningu. Zabrala aj klbovka.
- prekopal som techniku bench pressu, znizil vahy
- pri DL som nabehol na BEARa s cielom po 8 tyzdnoch konecne zdvihnut 150kg :) Zacal som na 1x110, 5x100, 10x5x90kg, koncit budem na 3x137,5, 1x142,5, 5x130, 10x5x115kg.
- drep som nechal ako je (5x5, 4x4, 3x3), kym to funguje, uz som priblizne na vahach spred vypadku.
- k lezeniu sa vratim az ked nebudem citit ziadne obmedzenia, v tomto momente by to nebolo rozumne. Vlastne, jediny rozumny variant navratu na stenu by musel obnasat vyrazne obmedzenie klasickej silovky, co sa mi teraz naozaj nehodi.
- celkom dost chodim a beham (vacsinou s kocikom), takze kardio check, aj ked nie v takej intenzite, aku by som chcel.
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

Post Reply