Pokračuj, dokud nezesílíš!

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
User avatar
PM
Posts: 812
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by PM » Thu 21. Sep 2017 18:46:43

Kvůli SFL náročný týden, na zápis málo času, ale cvičil jsem. Tento týden v pondělí lehký trénink, v úterý střední, středa pauza, a dnes...

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep, 3 kola: 16 kg - arm bar do bent arm bar - 5+5 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, Hackův dřep - 5x
- snatch - těžký den: 10 setů - 4x28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 6x 28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 4x28 kg, 4x 28 kg - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - těžký den: 10 setů - (2x 32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 2x32 kg, 2x32 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

User avatar
PM
Posts: 812
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by PM » Mon 02. Oct 2017 14:10:47

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep, 3 kola: 16 kg - Brettzel arm bar - 5+5 nádechů/výdechů, streč flexorů v kleku s kettlebell nad hlavou - 5x, Hackův dřep - 5x
- snatch - lehký den: 10 setů - 4x28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 6x 28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - těžký den: 10 setů - (2x 32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 2x32 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Brzy budu mít za sebou další cyklus, a začnu cvičit s váhami, které už budou trochu výzva - 32 kg snatch, 36 kg bent press.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

User avatar
PM
Posts: 812
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by PM » Mon 09. Oct 2017 14:38:44

Neděle: Pětiminutový snatch test, 100 opakování s 24 kg - check

Dnes: Test bent press 1RM - 48 kg levá (PR), 48 pravá - check



V tréninku jsem šel max 120 opakování v sériích po 6 (snatch s 28 kg) a max 60 opakování bent pressu v sériích po 3 (s 32 kg), takže velká spokojenost.

Dva testovací cykly Royal Simple & Sinister za mnou, hurá na další!
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

User avatar
PM
Posts: 812
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by PM » Mon 05. Feb 2018 7:01:47

Aktální program

Stále Royal Simple & Sinister (RSAS)

Drobně narušen cestováním (učil jsem v Koreji, a učil se v Číně a Hongkongu), ale už jsme zpět. Váhy jsem nechal stejné jako před 3 týdny, jen jsem osekal opakování, takže snatche s 32 kg a bent pressy s 40 kg.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

User avatar
PM
Posts: 812
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by PM » Sat 10. Feb 2018 18:25:01

Dnešní trénink: RSAS

- snatch - těžký den: 10 setů - 4x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg - OTM, vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)

- bent press - těžký den: 10 setů - 2x 40 kg, 3x40 kg, 3x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Mimochodem program ofiko schválen Pavlem Tsatsoulinem.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

User avatar
PM
Posts: 812
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by PM » Tue 13. Feb 2018 16:56:14

RSAS

- snatch - středně těžký den: 7 setů - 4x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, - OTM, vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)

- bent press - lehký den: 5 setů - 2x 40 kg, 3x40 kg, 3x 40 kg, 3x 40 kg, 2x 40 kg, - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

User avatar
PM
Posts: 812
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by PM » Fri 16. Feb 2018 19:13:52

RSAS

- snatch - lehký den: 5 setů - 4x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg - OTM, vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)

- bent press - středně těžký den: 7 setů - 2x 40 kg, 3x40 kg, 3x 40 kg, 3x 40 kg, 3x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Log píšu z vlaku:

- sobota seminář v KB5 Gymu Bratislava http://www.kb5.cz/kurzy-a-seminare/kall ... eme-nahor/
- v neděli v KB5 Gymu Nitra http://www.kb5.cz/kurzy-a-seminare/kb5-qi-sk/
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

User avatar
PM
Posts: 812
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by PM » Mon 02. Apr 2018 15:34:54

Psaní českého logu flákám, cvičení ne. Výsledky dalšího cyklu RSAS!

Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

cohen
Posts: 683
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by cohen » Wed 30. May 2018 8:30:32

Ako je to v kb5 s tymi motivacnymi swingami? Za flakanie 100 kuskov? :D
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

User avatar
PM
Posts: 812
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Post by PM » Thu 31. May 2018 8:47:43

Každý den, cohene. Anglický log updatuji pravidelně, český flákám, pravda pravda. Po splnění cílů na RSAS jsem zpět na SAS, testuji 2 pokročilejší verze programu - v první jsem si hrál s objemem, v druhé (aktuální) si hraju s intenzitou. Swingy aktuálně s 36/40/44/48, get-upy aktuálně s 32/36/40/44. Jde to jak po másle, Sinister by mělo být v cajku do konce roku.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

Post Reply