Pokračuj, dokud nezesílíš!

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 780
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » čtv 21. zář 2017 18:46:43

Kvůli SFL náročný týden, na zápis málo času, ale cvičil jsem. Tento týden v pondělí lehký trénink, v úterý střední, středa pauza, a dnes...

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep, 3 kola: 16 kg - arm bar do bent arm bar - 5+5 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, Hackův dřep - 5x
- snatch - těžký den: 10 setů - 4x28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 6x 28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 4x28 kg, 4x 28 kg - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - těžký den: 10 setů - (2x 32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 2x32 kg, 2x32 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 780
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pon 02. říj 2017 14:10:47

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep, 3 kola: 16 kg - Brettzel arm bar - 5+5 nádechů/výdechů, streč flexorů v kleku s kettlebell nad hlavou - 5x, Hackův dřep - 5x
- snatch - lehký den: 10 setů - 4x28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg, 6x 28 kg, 6x28 kg, 6x28 kg - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - těžký den: 10 setů - (2x 32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 3x32 kg, 2x32 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Brzy budu mít za sebou další cyklus, a začnu cvičit s váhami, které už budou trochu výzva - 32 kg snatch, 36 kg bent press.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 780
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pon 09. říj 2017 14:38:44

Neděle: Pětiminutový snatch test, 100 opakování s 24 kg - check

Dnes: Test bent press 1RM - 48 kg levá (PR), 48 pravá - check



V tréninku jsem šel max 120 opakování v sériích po 6 (snatch s 28 kg) a max 60 opakování bent pressu v sériích po 3 (s 32 kg), takže velká spokojenost.

Dva testovací cykly Royal Simple & Sinister za mnou, hurá na další!
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 780
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pon 05. úno 2018 7:01:47

Aktální program

Stále Royal Simple & Sinister (RSAS)

Drobně narušen cestováním (učil jsem v Koreji, a učil se v Číně a Hongkongu), ale už jsme zpět. Váhy jsem nechal stejné jako před 3 týdny, jen jsem osekal opakování, takže snatche s 32 kg a bent pressy s 40 kg.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 780
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » sob 10. úno 2018 18:25:01

Dnešní trénink: RSAS

- snatch - těžký den: 10 setů - 4x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg - OTM, vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)

- bent press - těžký den: 10 setů - 2x 40 kg, 3x40 kg, 3x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Mimochodem program ofiko schválen Pavlem Tsatsoulinem.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 780
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » úte 13. úno 2018 16:56:14

RSAS

- snatch - středně těžký den: 7 setů - 4x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, 4x32 kg, - OTM, vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)

- bent press - lehký den: 5 setů - 2x 40 kg, 3x40 kg, 3x 40 kg, 3x 40 kg, 2x 40 kg, - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 780
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pát 16. úno 2018 19:13:52

RSAS

- snatch - lehký den: 5 setů - 4x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg, 6x32 kg - OTM, vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)

- bent press - středně těžký den: 7 setů - 2x 40 kg, 3x40 kg, 3x 40 kg, 3x 40 kg, 3x 40 kg, 2x 40 kg, 2x 40 kg - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Log píšu z vlaku:

- sobota seminář v KB5 Gymu Bratislava http://www.kb5.cz/kurzy-a-seminare/kall ... eme-nahor/
- v neděli v KB5 Gymu Nitra http://www.kb5.cz/kurzy-a-seminare/kb5-qi-sk/
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 780
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pon 02. dub 2018 15:34:54

Psaní českého logu flákám, cvičení ne. Výsledky dalšího cyklu RSAS!

Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

cohen
Příspěvky: 674
Registrován: stř 27. kvě 2015 9:21:30

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod cohen » stř 30. kvě 2018 8:30:32

Ako je to v kb5 s tymi motivacnymi swingami? Za flakanie 100 kuskov? :D
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 780
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » čtv 31. kvě 2018 8:47:43

Každý den, cohene. Anglický log updatuji pravidelně, český flákám, pravda pravda. Po splnění cílů na RSAS jsem zpět na SAS, testuji 2 pokročilejší verze programu - v první jsem si hrál s objemem, v druhé (aktuální) si hraju s intenzitou. Swingy aktuálně s 36/40/44/48, get-upy aktuálně s 32/36/40/44. Jde to jak po másle, Sinister by mělo být v cajku do konce roku.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

 

 

cron