Cvičenie doma

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
User avatar
PM
Posts: 890
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Cvičenie doma

Post by PM » Mon 07. Sep 2015 8:11:36

Přetahuješ se lanem vlevo-vpravo - program KettleBear nebude mít výsledky, pro které je napsán.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Mon 07. Sep 2015 9:36:56

Tak teraz neviem čo na to napísať, chcem nabrať niake svalstvo aký je na to najlepší program ?? Ďakujem za radu.

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Mon 07. Sep 2015 9:38:17

Trening od 05.00 do 06.00 hod -intervalové skákanie na švihadle 30s-20s -cekovo 7 krát, foam roller, resety
Drepy na úzko 1s -20 op, drepy s dopomocou TRX - 2s. 10-10, 8-8, drepy na jednej nohe 2s. 6-6, 5-5, sumo mŕtvy ťah 48 kg - 3s. 8 op, výpady s 20 kg kett. izometrickým držaním v spodnej polohe 3 s po 5 op na každú nohu, drepy s výskokom s 24 kg kett, výpony na lýtka s dvoma 24 kg tett. 2 s po 12 op, Zdvíhanie vystretých nôh v ľahu 1s po 20 op, zdvíhanie pokrčených nôh vo vise 1s po 15 op, zdvíhanie vystretých nôh vo vise 2 s po 10 op, izometrické držanie vystretých nôh vo vise 2 s po 10 sek., polovičné mosty 1 s po 15 op, celé mosty 4s po 7 op, zápasnické mosty predné a zadné 3s po 5 op,
Dutá pozícia, hard plank, hapertenzie - 3 s
Oceľivé kĺby - 3 krát

User avatar
PM
Posts: 890
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Cvičenie doma

Post by PM » Mon 07. Sep 2015 11:03:45

Pokud chceš nabrat svalstvo, je KettleBear výborný program - ale nesmíš k tomu cvičit 101 jiných věcí.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Tue 08. Sep 2015 12:55:51

Dnešný tréning v práci: zhyby na široko nadhmatom 2s po 10 op, zhyby na úzko podhmatom 2s po 7 op, zhyby na jednej ruke s dopomocou 4s po 3 op, kliky na jednej ruke o stôl 5 s po 4 op, 3/4 kliky v stojke s oporou 5s po 7op, zdvíhanie pokrčených nôh vo vise 1s po 15 op, zdvíhanie vystretých nôh vo vise 3s po 10 op, kľuki medzi stolami 4s po 5op, nerovnomerné vysenie na hrazde 2 s po 20sek., cvičenie krku v stoji o stenu 2 s po 10 op na každú stranu.
Aj to je lepšie ako nič ešte dačo do konca pridám veď uvidím podľa pracovného zaťaženia.

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Wed 16. Sep 2015 13:40:34

trening od 05.00 h do 06.00 h intervalové boxovanie do vreca 8 intervalov po 30 sek a 20 sek prestávka, foam roller, resety,
ketttlebel bear cvičené nasledovne 2 kett. 24 kg. 1x premiestnenie potom 1 press, 1 x premiestnenie 2 presy, 1 x premiestnenie 3 presy, potom 3 drepy a potom 3 zhyby na úzko striedanie úchopu podhmatom alebo nadhmatom - toto cele som odcvičil 8 krát.
Nasledovalo 6 sérii swingov s kett. po 10, 11, 12, 13. 14 a 15 op.
Mŕtvy ťak s 24 kg kett 5 ´érii po 8 op
Dutá pozícia, hard plank, hypertenzie p 3 krát
Na koniec tréningu 2 x cviky s treningu väzňa 2 - oceľové klby
Studená sprcha zo studne.

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Thu 17. Sep 2015 7:57:23

Trening od 05.00 do 06.10 h - resety, foam roller, boxovanie a kopanie do vreca cca. 15 min, lezenie po štyroch 10 min.,A1 drepy na jednej nohe s dopomocou, A2 drepy s výskokom A1 - 5s po 3 op, A2 5s po 3 op, B1 Výpady s 16 kg jednoručkami, B2 - izometrické držanie vo výpade v polovici rozsahu pohybu B1 - 4s po 5 op, B2 - 4s po 10 sek držanie v piatom pakovaní, C1 - poharové drepy s 24 kg, C2 - výpady do zlyhania bez záťaže cca. 10 op na každú nohu, C1-3s po 10op, C2 -3s do zlyhania,
Zdvíhanie pokrčených nôh vo vise - 2 s po 15 op, zdvíhanie vystretých nôh - 2s po 10op, polovičné mostíky 2 s po 10 op, celé mostíky 2 s po 6 op, výpony na lýtka na jednej nohe 2 s po 15 op,
dutá pozícia, hardplank, oceľové kĺby - 3 x.
Studená sprcha zo studne.

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Fri 18. Sep 2015 19:42:35

Tréning v práci Resety, boxovanie do vreca cca 10 min
Mŕtvy ťah - 7 sérii po 3 opakovania maximálne rýchlo s minimálnymi prestávkami záťaž som stupňoval a to nasledovne 60 kg, 70 kg, 80kg, 90 kg, 96 kg, 100 kg a 110 kg potom som ubral 20% z váhy a maximum opakovaní teda 6 opakovaní bez straty rýchlosti
Drepy s veľkou činkou istým systémom 70, 80, 90, 96, 100, 104, 108 a kg posledná séria ubranie 20% a maximum opakovaní teda 5 opakovaní
Bench press tým istým systémom 60, 70, 80, 86, 90, 94, 100 kg posledná séria ubranie 20% a maximum opakovaní teda 5 opakovaní
Military pres s veľkou činkou tak isto 40, 44, 48, 52, 56, 60, 62 posledná séria ubranie 20% a maximum opakovaní teda 4 opakovania
Zhyby na úzko podhmatom so záťažou 4 série po 3 opakovania 6, 8, 10, 12 kg
Kľuky na bradlách so záťažou 4 série po 3 opakovanou 8, 10, 12, 16 kg
Všetko v super sérii - celé mostíky, predne mosty na krk bez dopomoci, zadné mosty na krk bez dopomoci 3s po 7 op
Farmárska chôdza s 40 kg jedno rúčkami v rukách cca. 25 m 3 série
Oceľové kĺby 3 série

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Tue 22. Sep 2015 8:12:12

Tréning od 05.10 do 06.10 h - 10 minút boxovanie a kopanie do vreca, foam roller, resety
Zhyby na široko nadhmatom 1s 15 op, zhyby na úzko nadhmatom 3 s 7, 7 a 6 op, horizontálne príťahy na TRX 3s po 6 op, diamantové kliky 1s 15op, kliky na vyvýšenej podložke 1s po 10 op na každú ruku, falošné kliky na jednej ruke 2 s po 7 op na každú ruku, 1/2 kliky v stoje 12 op, 3/4 kliky v stojke 3 série po 7 op, chôdza po štyroch 50:50 na kolenácj a bez kolien 6 minút, farmárská chôdza s 1 24 kg kettt asi ta po 30 m na jednu ruku, 2 série hard plank, dutá pozícia, tvist
Studená sprcha zo studne

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Wed 23. Sep 2015 7:41:43

Trening od 05.00 do 06.10 h - resety, foam roller, intervalové skákanie na švihadle 6x 30s -30s, drepy na úzko 1s 20 op, drepy na jednej nohe s dopomocou 2s po 10 op, drepy na jednej nohe 1 s 6-5 op, drepy s výskokom 3s po 3 op, výpady v chôdzi s 12 kg jednoručkqami 2s po 10 op na každú nohu, zdvíhanie pokrčených nôh v ľahu 20 op, zdvíhanie pokrčených noh vo vise 1s po 15 op, zdvíhanie vystretých nôh vo vise - 2s po 10op, polovičné mostíky 2 s po 10 op, celé mostíky 2 s po 7 op, výpony na lýtka na jednej nohe 2 s po 16 op, swingy s 24 kg - 5 s po 11 op
dutá pozícia, hardplank, oceľové kĺby - 3 x.
Studená sprcha zo studne.

Post Reply