CC + S&S = Fit For Street ?

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
hw3

CC + S&S = Fit For Street ?

Příspěvekod hw3 » čtv 04. srp 2016 10:56:01

Zdar a sílu!
Jen krátký úvod: Je mi 27, pracuju jako zdravotnický záchranář na záchranné službě a ve volném čase jsem u dobrovolných hasičů. Mým tréninkovým cílem je sílit a udržet se v kondici pro profesi i soukromý život, líbí se mi myšlenka trénovat průběžně, bezpečně a efektivně tak, abych i bezprostředně po tréninku byl schopen snést 100 kg pacienta ze 4. patra bez výtahu nebo tahat po lese dvě hodiny požární hadice. A samozřejmě jak říká Dan John, každý chce vypadat dobře nahý... :-P :-D V práci na záchrance mám nepravidelný režim denních a nočních 12-hodinových služeb, ve volných dnech jsem v pohotovosti jako hasič, takže mi vyhovuje moci si zatrénovat kdykoli se mi to hodí. Od září 2014 do dubna 2015 (8 měsíců) jsem navštěvoval KB5 Gym Praha 3, pak jsem ale začal mít ještě nepravidelnější rozpis služeb (vždy jen 14 dní dopředu), tak nebyl prostor pro pravidelné tréninky, a tak pokračuji v tréninku sám.

Od května 2015 trénuju dvakrát týdně dle Convict Conditioning - Trénink vězně - program New Blood. Mezitím jsem sem tam dle nálady 1-2x týdně cvičil Resety, Stretching z KB5 IntroKitu, Swingy, TGU, nacvičoval Clean a Press...

Současný trénink
Nadchla mě nově vydaná kniha Simple & Sinister, a tak jsem se rozhodl zaexperimentovat s tréninkem a tak v současnosti cvičím:
Pondělí: PUSHUPS (nyní STEP 6 - Close Pushups) + LEG RAISES (STEP 7 - Hanging Bent Leg Raises)
Úterý nebo středa: S&S
Čtvrtek: odpočinek
Pátek: PULLUPS (STEP 4 - Half Pullups) + SQUATS (STEP 7 - Uneven Squats)
Sobota: S&S
Neděle: odpočinek
Ve volné dny, případně během služeb v práci (když je chvilka času mezi výjezdy - máme jich denně 7 až 10) cvičím rozcvičku S&S, případně stretching z IntroKitu KB5 a dle systému GTG pomalu po krůčkách v knize Enter The Kettlebell nacvičuju Clean & Press se 16 kg bell.