Pokračuj, dokud nezesílíš!

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » stř 23. srp 2017 19:49:02

Dnešní trénink: Resety, odpočinek

Pavel slaví narozeniny - happy birthday!

01-P.jpg
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » čtv 24. srp 2017 16:51:12

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- snatch - lehký den, 6 setů po 4 (24 kg, 28 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg) - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - střední den, 8 setů po 2 (28 kg, 32 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Jak vidno, tak jsem:

- ubral opakování z 6 na 4 (snatch) a ze 3 na 2 (bent press)
- série zůstavají stejné (6 - lehký, 8 - střední, 10 - těžký)
- začínám vkládat těžší váhy (24 kg > 28 kg snatch, 28 kg > 32 kg bent press)

Rafinovaná dvojitá progrese, plus vlna. Až budu dávat všechny série s těží vahou, začnu přidávat opět na opakováních.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pát 25. srp 2017 14:55:34

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- snatch - těžký den: 10 setů po 4 (24 kg, 28 kg, 28 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg) - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - těžký den: 10 setů po 2 (28 kg, 32 kg, 32 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Genesis
Příspěvky: 10
Registrován: pát 16. říj 2015 16:06:12

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod Genesis » ned 27. srp 2017 23:24:33

Ahoj Pavle, rád bych se zeptal, jak dlouho v kuse jsi už na S&S a za druhé, jestli jsi přitom testoval, jak se to podepsalo na výkonech s velkou činkou.

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pon 28. srp 2017 14:30:08

- cvičil jsem S&S cca. rok a 8 měsíců
- swingy jsem dával s přehledem s 48/56 kg, get-upy s 44/48
- kvůli zranění lokte (tíhový váček) jsem dočasně přerušil, dojedu cyklus testovacího programu, který teď cvičím , a vrátím se k tomu, chyběly mi 3 get-upy
- jinak viz velmi obsáhlé inof zde http://www.strongfirst.com/solid-simple-sinister/
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pon 28. srp 2017 14:35:47

Neděle: Royal S&S

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- snatch - střední den: 8 setů po 4 (24 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg) - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - lehký den: 6 setů po 2 (28 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep, 3 kola: 16 kg - arm bar do bent arm bar - 5+5 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, Hackův dřep - 5x
- snatch - těžký den: 10 setů po 4 (24 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg, 24 kg) - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - střední den: 8 setů po 2 (28 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

- nahradil jsem kozáček Hack dřepem, je bližší původnímu S&S, uvidíme, jeslti bude sedět více než (vynikající!) kozáček
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » úte 29. srp 2017 16:56:48

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep, 3 kola: 16 kg - arm bar do bent arm bar - 5+5 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, Hackův dřep - 5x
- snatch - střední den: 8 setů po 4 (24 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 24 kg, 24 kg) - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - těžký den: 10 setů po 2 (28 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 28 kg, 28 kg, 28, 28 kg, 28 kg kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » stř 30. srp 2017 21:50:07

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep, 3 kola: 16 kg - arm bar do bent arm bar - 5+5 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, Hackův dřep - 5x
- snatch - lehký den: 6 setů po 4 (24 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg) - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - střední den: 8 setů po 2 (28 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 28 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pát 01. zář 2017 15:12:06

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep, 3 kola: 16 kg - arm bar do bent arm bar - 5+5 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, Hackův dřep - 5x
- snatch - střední den: 8 setů po 4 (24 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg) - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - těžký den: 10 setů po 2 (28 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 28 kg, 28 kg) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pon 04. zář 2017 17:56:48

Víkend: Via Ferrata

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep, 3 kola: 16 kg - arm bar do bent arm bar - 5+5 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, Hackův dřep - 5x
- snatch - těžký den: 10 setů po 4 (24 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg, 28 kg) - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - střední den: 8 setů po 2 (28 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg, 32 kg,) - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti

 

 

cron