MMA a trénink v posilovně

Cviky, tréninkové programy, tipy a triky, otázky a odpovědi
CejN88
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 05. říj 2017 21:00:06

MMA a trénink v posilovně

Příspěvekod CejN88 » čtv 05. říj 2017 21:07:36

Zdravím, před měsícem jsem začal s bojovými sporty. V pondělí a ve středu je to MMA a v pátek Thaibox. Mohli byste mi stručně popsat a napsat nějaký tréninkový plán, jak by popřitom měl probíhat trénink v posilovně?

- síla
- vytrvalost
- rychlost

Velice ocením Vaše rady a odpovědi, díky moc!!

Uživatelský avatar
Honzik
Příspěvky: 238
Registrován: čtv 28. kvě 2015 14:24:19

Re: MMA a trénink v posilovně

Příspěvekod Honzik » pát 06. říj 2017 13:16:39

Ahoj, to záleží taky jak probíhá tvůj trénink. Pokud budeš v rámci svých sportů dělat i kruháče a podobné věci, tak ti nezůstane dost síly a chuti na posilku a za chvíli vyhoříš. Sám jsem to zažil a raději ukončil MMA, protože to byl glykolitický vypalovák ala 200 angličáků na začátku a 100 na konci tréninku.

Každopádně 3x týdně sport, takže bych dal 2-3x týdně posilku, 1 den určitě komplet volný. V posilce jednoduchý stabilní program buď s velkou činkou velkou trojku (mrtvý tah, dřep, benchpress), s ktb buď S&S nebo pokud síla dovolí čelní dřepy s dvěma ktb a military press. Pokud zvládneš techniku, tak i clean&jerk. Na závěr obého 2 jednoduché cviky na protažení a mobilitu. Jeden na ramena+lopatky, druhý na kyčle.

Hlavně to udržet čisté a jednoduché
S&S 32kg
Deadlift 2xBW
Snatch 24kg 100/5min

CejN88
Příspěvky: 2
Registrován: čtv 05. říj 2017 21:00:06

Re: MMA a trénink v posilovně

Příspěvekod CejN88 » pát 06. říj 2017 17:30:13

Rozhodně nemám pekelný kruháče, takže bych posilku 3x týdně dával.
Napsal bys teda všechny cviky do jednoho silového tréninku a všechny cviky do dynamického tréninku? (Silový spíš s velkou činkou než kettlebelly)


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

 

 

cron