Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP

Pro účastníky našich seminářů
Odpovědět

wasabi
Příspěvky: 4
Registrován: pát 06. lis 2015 21:33:44

Re: Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP

Příspěvek od wasabi » čtv 25. kvě 2017 8:26:00

Dobrý den,

rád bych se zeptal na pár otázek k tomuto programu. Doufám, ze je to zde vhodné.


Jednoruční Swingy - střední a těžké dny, s jakou zátěží bych měl cvičit? S&S mám relativně v pohodě 36, je vhodné použít tu samou i zde? Séry a série necháváte volné, znamená to ze je vhodné to měnit?

Shyby - je vhodné přidávat zátěž nebo jde spíše o kompenzaci tlaků a ted BW bohatě stačí?

Variabilní dny - píšete, že tento den by měl být jednoduchý ne lehký, intenzitou se tedy rovnat zhruba střednímu dnu programu? Je tento den vhodný pro nácvik nových cviků? Co třeba velká činka, kruhy apod.?

Na druhý variabilní den doporučujete Clean a TGU s bell těžší než pro C&P, je myšleno o jednu nebo víc?

Snatch - jakým způsobem doporučujete směrovat k těžší zátěži? Řekneme, že používám 16, mel bych tedy splnit test se 16 a postoupit na 20 nebo mohu ve variabilních dnech experimentovat a podle pocitu přestoupit?

C&P je zde nějaké doporučení co se týká odpočinku po a v rámci žebříku?

Mockrát díky

Hezký den
Wasabko

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 914
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Cvičení s kettlebell pro pokročilé: ROP

Příspěvek od PM » sob 27. kvě 2017 15:53:36

Zdar a sílu,

- swingy - doporučuji série po 10, váha na Tobě, jinak se držet ROP parametrů (75% či 100% za daný čas)
- shyb - pokud je vyloženě lehký, přidej lehkou zátěž
- variabilní - držel bych se doporučných cviků, intensita lehká/střední
- clean a get-up - min. o 1, když více, cajk
- splnil bych si nejprve test, pak přešel na těžší

Ať se daří
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Odpovědět