Ako ďalej?

Pokud už jsi dlouho necvičil(a), a předtím také ne, ničeho se neboj, poradíme Ti!
Odpovědět
Martin K
Příspěvky: 4
Registrován: sob 11. črc 2020 20:39:28

Ako ďalej?

Příspěvek od Martin K » sob 11. črc 2020 22:14:29

Zdravím všetkých, rád by som sa s vami podelil o moje momentálne tréningové výsledky no hlavne by som mal pár otázok, ohľadom toho ako ďalej pokračovať. Momentálne moje PR je:
OAP - 10 striktných opakovaní
Pistol Squat - 20 striktných opakovaní
( Na každú stranu)

Moja každodenná rutina už niekoľko mesiacov (vyše troch) pozostáva z GTG, polovica z PR čiže 5 oap, 10 ps, každý deň od 4 sérii po 10 sérii väčšinou minimálne s hodinovým odpočinkom medzi setmi. chcel by som sa zamerať trochu viac na hypertrofiu. Ale neviem na aký program naskočiť a trochu sa obavám to robiť iba intuitívne aby som to nepreháňal keďže mi ide o hypertrofiu a v minulosti som už mal aj pár menších zranení kvôli bezhlavemu tréningu. Tak preto by som sa rád opýtal či mi neviete poradiť program určený hlavne na objem s využitím len vlastného tela. Budem vďačný za akékoľvek info, ďakujem.

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 914
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Ako ďalej?

Příspěvek od PM » sob 25. črc 2020 19:45:36

OAPU > OAOLPU, anebo s vyvýšením nohou, s pauzami dole, veprostřed, pomaleji, výbušněji...

Pistole > pistole se zátěží

Přidej nějaký "velký tah" - kettlebell swing, snatch, anebo deadlift s velkou činkou.

Toť síla. Na hypertrofii jsou lepší metody - kettlebell anebo velká činka.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Odpovědět