KB5 WeakEnd: Flexible Steel – mobilita a strečink

KB5 WeakEnd: Flexible Steel - mobilita a strečink

12 nedělních večerů výuky pro zlepšení zdraví, mobility, flexibility a síly a kondice, dle metodiky systému Flexible Steel!

KB5 WeakEnd: Flexible Steel  je po pravidelných lekcích a jednodenních seminářích další z možností, jak se naučit ty nejdůležitější cviky na mobilitu a flexibilitu celého těla – od těch základních a jednoduchých až po pokročilejší varianty.

Tříměsíční kurz je vhodný pro muže i ženy, které nemají předchozí zkušenosti se cvičením, dlouho se nehýbaly nebo cvičí samy doma a chtěly by se naučit správnou techniku provedení základních cviků na pohyblivost a pružnost celého těla.

Víkendové lekce budou stejně jako v úvodním kurzu probíhat v menších skupinách – a narozdíl od standardních lekcí budou trvat hodinu a půl čistého času.

KB5 WeakEnd: Flexible Steel představí i několik speciálních cviků, drilů a variant, které jinak na jednodenních seminářích či pravidelných lekcích nevyučujeme.

Nepotřebujete žádné vybavení ani předchozí zkušenosti se cvičením – stačí jen chut‘ začít se sebou něco dělat!

Pro koho je KB5 WeakEnd: Flexible Steel vhodný?

  • pro všechny, které nemají možnost docházet na pravidelné tréninky v týdnu
  • pro všechny, kdo bydlí v delší vzdálenosti od našich KB5 Gymů
  • pro všechny kteří se sebou chtějí začít něco dělat bez ohledu na věk, zkušenosti se cvičením a kondici, v jaké se nacházejí

Co můžete očekávat od víkendových lekcí?

  • výuku v menší skupině
  • hodinu a půl čistého času věnovaného cvičení
  • postupné progrese
  • profesionální vedení

Flexible Steel

Ukážeme vám, jak okamžitě zlepšit vaší flexibilitu a mobilitu.

Naučte se tajemství, tipy, triky, zkratky a progrese, které vám vylepší zdraví, sílu a výkon.

„Zpevnění a uvolnění jsou dvě strany mince výkonu. Zpevnění je síla. Relaxace je rychlost, vytrvalost, a flexibilita. Bojová umění a mnoho sportů vyžadují obojí. Úder experta vystřelí jako bič, tělo bojovnka je uvolněné – ale v okamžik dopadu pěsti se promění v sochu. Ve zlomku sekundy se pěst opět uvolní, a vrátí se rychle do střehu.“

– Pavel Tsatsouline, StrongFirst SFG1 Kettlebell manuál.

Flexible  Steel  je komplexní tréninkový systém, jehož základním výchozím principem je flexibilita a síla v perfektní rovnováze. Jinými slovy nebýt silný na úkor flexibility a nebýt flexibilní na úkor síly. Flexible Steel zahrnuje mnoho principů z různých tréninkových modalit a vyskládává je do logického, progresivního systému.

“Získej větší rozsah pro svojí sílu, a větší sílu pro svůj rozsah”

– Alexey Senart, SFG Senior, Flexible Steel Level 2

Naučte se systém body hacků Flexible Steel, který ti pomůže prolomit stagnaci tvých žáků jak co se síly, tak flexibility týče.

Získej individuální instrukce a ujisti se, že budeš moci systém aplikovat bezpečně a efektivně.

Nauč se smysluplné progrese a regrese – techniky, které prosějí i těm nejzatuhlejším studentům a těm silným a  flexibilním umožní být ještě více flexibilní a silní. Celý systém je vhodný pro celou škálu populace.

Instruktorská certifikace Flexible Steel

Program KB5 Weakend: Flexible Steel

Odhalíme vám tajemství okamžitého zlepšení flexibility:

  • Objevte „Vysvobozující“ program (The „Escape“)
  • Jak použít jen jednu kettlebell k znovuzískání mobility a obnovení ztracených funkcí těla
  • Jak rozhýbat zatuhlá ramena
  • Jak zvýšit dosah vašich kopů – i když
  • Nedotknete se vestoje dlaněma země? Po WeakEndu to dokážete… bez bolesti
  • Blížíte se k provazu/rozštěpu? Naučte se pokročilé strategie, jak se dostat ze stagnace
  • Řekněte vrzajícím kloubům a zatuhlým svalům navždy nashle
  • Naučte se izometrický strečink: Zjistěte, jak se stát pružnějším a zároveň silnějším. Tato metoda funguje až o 275% více než běžný statický strečink.
  • Pěst a obličej? Co to má společného se strečinkem? Zjistíte, že…
  • Pneumomuskulární facilitace: Komplikovaná termit, ale velmi mocná technika na zlepšení flexibility.
  • Jak vizualizace výrazně zlepší provaz/rozštěp – vylepšete „viklání“ a „vklínění“, a budete více flexibilní, než jste si kdy vůbec dokázali představit.
  • Objevte techniku „Růžového pantera“: Někteří cvičenci si zlepšili rozsah pohybu o 10-15 centimetrů, okamžitě.
  • Jak použít izometrické vypnutí prahu: Atomová bomba proti zatvrzele zatuhlým svalům.

Během 3 měsíců se naučíte základy cviků na mobilitu a strečinku, se kterými si vystačíte už navždy. 

Účastníci KB5 Weakendu obdrží:

  • Jasný a jednoduchý domácí úkol na každý týden
  • Manuál s cvičebním programem po skončení kurzu
  • Výživovým blueprintem – žádná dieta, ale (z)dravá strava

Časté otázky

  • Může se stát, že občas některou neděli zmeškám – bude to problém?

Ideální je samozřejmě pravidelná docházka, ale občasné zmeškání nevadí, doženeme, program je strukturovaný tak, aby počítal i s touto eventualitou.

  • Nejsem moc šikovný/á, potřebuji hodně dohled a trpělivé opravování

Semiprivátní charakter KB5 Weakendu a rafinovaný výukový plán zaručuje nejlepší postupné a systematické předání jednotlivých dovedností.

  • Když dokončím KB5 Weakend, bude jak navázat?

Ano, doporučujeme se po skončení kurzu přihlást na KB5 WeakEnd: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky, anebo KB5 Weakend: Cvičení s kettlebell pro začátečníky

  • Budu se moci po absolvování základních KB5 WeakEndů zúčastnit pokročilých jednodenních seminářů a KB5 Campů?

Ano, samozřejmě. 

KB5 Weakend: Flexible Steel proběhne v následovných KB5 Gymech:

KB5 Gym Praha 3, Náměstí Jiřího z Poděbrad – 15. ledna – 2. dubna, každou neděli od 18:00-19:30 – přihlaš se ZDE!

 

  • Cena: 4.500,-/3 měsíce
  • Při zasílání přihlášky mailem/telefonem uveďte prosím, že máte zájem o KB5 Weakend: Flexible Steel, jaký termín a v jakém městě/KB5 Gymu.
  • Možno též zaslat přihlášku pomocí formuláře níže, a my už se vám ozveme!)

Jméno a příjmení (vyžadováno)

Tvůj email (vyžadováno)

Tvoje telefonní číslo (vyžadováno)

V kterém KB5 Gymu se chceš přihlásit na KB5 Weakend a na jaký?

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing