KB5 WeakEnd: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky

KB5 WeakEnd: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky

12 nedělních večerů výuky pro zlepšení pohybu, síly a kondice, dle metodiky školy KB5!

KB5 WeakEnd: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky je po pravidelných lekcích a jednodenních seminářích další z možností, jak se naučit základy posilování s vlastní vahou – od práce na mobilitě přes jednoduché cviky na zpevnění celého těla až po pokročilejší varianty.

Tříměsíční kurz je vhodný pro muže i ženy, které nemají předchozí zkušenosti se cvičením, dlouho se nehýbaly nebo cvičí samy doma a chtěly by se naučit správnou techniku provedení základních cviků posilování s vlastní vahou.

Víkendové lekce budou stejně jako v úvodním kurzu probíhat v menších skupinách – a narozdíl od standardních lekcí budou trvat hodinu a půl čistého času.

KB5 Weakend: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky představí i několik speciálních cviků, drilů a variant, které jinak na jednodenních seminářích či pravidelných lekcích nevyučujeme.

Nepotřebujete žádné vybavení ani předchozí zkušenosti se cvičením – stačí jen chut‘ začít se sebou něco dělat!

KB5 WeakEnd: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky

Pro koho je KB5 WeakEnd vhodný?

  • pro všechny, které nemají možnost docházet na pravidelné tréninky v týdnu
  • pro všechny, kdo bydlí v delší vzdálenosti od našich KB5 Gymů
  • pro všechny kteří se sebou chtějí začít něco dělat bez ohledu na věk, zkušenosti se cvičením a kondici, v jaké se nacházejí

Co můžete očekávat od víkendových lekcí?

  • výuku v menší skupině
  • hodinu a půl čistého času věnovaného cvičení
  • postupné progrese
  • profesionální vedení

Program KB5 Weakend: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky

  • vaše cíle: kde jste teď a kam směřujete?
  • speciální „vyžehlení“ a „rozuzlování těla“
  •  jak jednoduše rozhýbat ztuhlé klouby a obnovit zdravý pohyb?
  • jak vrátit tělu mobilitu z mládí?
  • jak “resetovat” tělo zvyklé na neustálé sezení (v autě, v práci, a pak na pohovce před televizí)
  • v jednoduchosti je síla – jak z vás „obyčejné“ lezení udělá silného a antifragilního člověka
  • 5 strečů, které zlepší držení vašeho těla a odstraní brzdy
  • dřep neškodí kolenům – nauč se (opět) správně dřepovat
  •  je možné pálit velkým kanónem z malé kanoe?
  • „brzdy“ aneb mobilita kotníků, kyčlí a hrudní páteře
  • od jednodušších variant až k dřepu na jedné noze (pistol) – síla, pohyb, rovnováha v jednom cviku!
  • klik – lepší než bench press… ano/ne. A proč?
  • vzpory ležmo aka „kliky“ – úzký úchop, široký… nebo jaký?
  • zapomeň na „dámské a pánské“ a nauč se konečně pořádný klik – postupné progrese vedoucí ke kliku na zemi
  • tlaky a tahy – druhá strana mince
  • jak posílit břicho? = zapomeň na zkracovačky a seznam se s hardstyle plank
  • posílení středu těla a práce na tzv. “duté pozici” – jak držet tělo pohromadě?
  • rotátorová manžeta, chronické bolesti ramen a co s tím
  • vis na hrazdě a progrese vedoucí ke shybu
  • „zkracovačky“ – proč je nedělat, a jaké jsou alternativy
  • most – jako skvělý protistreč sezení a „otvírák“ hrudní páteře pro dnešní PC generaci
  • zápasnický supercvik pro posílení těla od pat k hlavě
  • jednoduchý návod na cvičení doma
  • tipy jak na stravu a lifestyle celkově = cvičení, regenerace a zlepšení kvality života

Během 3 měsíců se naučíte základy cvičení s vlastní vahou, se kterými si vystačíte x měsíců!

Účastníci KB5 Weakendu obdrží:

  • Jasný a jednoduchý domácí úkol na každý týden
  • Manuál s cvičebním programem po skončení kurzu
  • Výživovým blueprintem – žádná dieta, ale (z)dravá strava

Časté otázky

  • Může se stát, že občas některou neděli zmeškám – bude to problém?

Ideální je samozřejmě pravidelná docházka, ale občasné zmeškání nevadí, doženeme, program je strukturovaný tak, aby počítal i s touto eventualitou.

  • Nejsem moc šikovný/á, potřebuji hodně dohled a trpělivé opravování

Semiprivátní charakter KB5 Weakendu a rafinovaný výukový plán zaručuje nejlepší postupné a systematické předání jednotlivých dovedností.

  • Když dokončím KB5 Weakend, bude jak navázat?

Ano, doporučujeme se po skončení kurzu přihlást na KB5 Weakend: Cvičení s kettlebell pro začátečníky

  • Budu se moci po absolvování základních KB5 Weakendů zúčastnit pokročilých jednodenních seminářů a KB5 Campů?

Ano, samozřejmě. 

KB5 Weakend: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky proběhne v následovných KB5 Gymech:

 

  • KB5 Gym Praha 3, Náměstí Jiřího z Poděbrad 11, 24. září – 10. prosince 2017, každou neděli od 17:00-18:30 – přihlaš se ZDE! anebo pomocí formuláře níže

 

  • Cena: 4.500,-/3 měsíce
  • Při zasílání přihlášky mailem/telefonem uveďte prosím, že máte zájem o KB5 Weakend: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky, jaký termín a v jakém městě/KB5 Gymu.
  • Možno též zaslat přihlášku pomocí formuláře níže, a my už se vám ozveme!)

Jméno a příjmení (vyžadováno)

Tvůj email (vyžadováno)

Tvoje telefonní číslo (vyžadováno)

V kterém KB5 Gymu se chceš přihlásit na KB5 Weakend a na jaký?

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing