Home » Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints

Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super Joints

Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Super JointsNeexistuje lepší způsob, jak zajistit dlouhý a zdravý život, než cvičit správnou každodenní kombinaci cviků na kloubní mobilitu a silovou flexibilitu. Na semináři Super Joints (= Superklouby) vám ukážeme, jak (znovu) získat a udržet si vynikající zdraví kloubů – a jak je využít pro zlepšení všech aspektů vašich fyzických výkonů.

Program Super Joints je povinnost pro sportovce, tanečnice, cvičence bojových umění – může být onou klíčovou proměnnou, rozhodující mezi průměrnými a excelentními výkony.

Kdo potřebuje Super Joints?

  • Kdokoliv, kdo chce snížit pravděpodobnost zranění
  • Kterýkoliv sportovec, který chce zlepšit své výkony
  • Jakýkoliv starší člověk, jehož klouby začínají ztrácet mobilitu díky ukládání kalcia a nedostaku aktivity
  • Kterýkoliv mladý sportovec
  • Kdokoliv, kdo si chce zlepšit držení těla
  • Kterýkoliv cvičenec bojových umění, tanečník/tanečnice, lezec.. kdokoliv, kdo potřebuje zvedat nohy vysoko
  • Kdokoliv, kdo strečuje a chce zlepšit svojí flexibilitu ještě více
  • …COŽ ZNAMENÁ, ŽE TY, KAMARÁDE!

Program:

  • Sestava jednoduchých drilů pro kloubní mobilitu, od hlavy až k patě
  • Jak zachránit vaše klouby a zabránit/zastavi artritidu
  • Univerzální metoda pro rezavé roboty – jak vytunit neurosystém, naolejovat vrzající a bolavé klouby a znovu získat potřebnou životní energii
  • Ranní znovunabití energie (Morning Recharge) pomocí cviků s vlastní vahou z dílny Nikolaje Amosova, které vám umožní nastartovat z nuly na stovku během pár minut
  • Jak umožnit tělu, aby se cítilo lépe než kdy jindy
  • Přípravné cviky na pokročilejší cviky typu provaz, rozštěp a most

Drily

  • Krk od a do Z – celkem 10 (!) drilů
  • Série drilů na „4 uzly“ (ramena a kyčle) – ani příliš utažené, ani příliš volné
  • Rozhýbání computerového zápěstí
  • Šálek čaje – speciální (a zábavný!) dril na rozhýbání horních končetin, komplet
  • Vzpěračské „vykloubení ramen“ s ručníkem či expanderem – ne doslova, samozřejmě
  • Egypťan
  • Dřepy pro mobilitu
  • Drily na rozhýbání kyčlí, obou i každé zvlášť
  • Páteřní (p)ohyb, který člověk jak stárne ztrácí jako první
  • Kozáček – standard i kozáček do 4 směrů
  • Jeden z nejlepších přípravných drilů na provaz a rozštěp, který s dopomocí zvládne každý!
  • Drily na zabetonovanou hrudní páteř
  • „Pumpička“
  • Progrese „taktické žáby“ od těch nejjednodušších až po ty náročnější

V životě máte volbu – můžete se vláčet, kulhat a vrzat na cestě bolestivého, pomalého úpadku – anebo můžete převzít zodpovědnost za vaše zdraví a stát se lidským dynamem.

 

Pokud se vám článek líbí a chcete podpořit naší publikační činnost, přidejte prosím komentář, klikněte prosím na „Tweet“ nebo „to se mi líbí“!

Aktuální rozpis seminářů najdete v kalendáří chystaných akcí anebo níže!

Date/Time Event
11. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro začátečníky
Sázavský ostrov, Sázava

18. srpna 2016
18:00 -18:00
KB5 Camp pro pokročilé
Sázavský ostrov, Sázava

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing