Mobilita a flexibilita pro pokročilé: Power Stretching

nahrávám mapu....

datum/čas
kdy? - 25. Únor 17
10:00 AM - 3:00 PM

místo
KB5 Gym Praha

kategorie akce


Mobilita a flexibilita pro začátečníky: Power Stretching

Nauč se, jak se dopracovat ke 3 ultimátním strečům: provazu, rozštěpu a mostu! 

Naprostá většina strečinkových programů (či spíše „programů“) je:

  • Nekompatibilní se sportovní činností (jak, kdy a proč bude strečovat fighter nebo powerlifter? Jaký typ strečinku minimalizuje zranění a zlepší výkony?)
  • Co do zlepšení pomalá (izometrický strečink je o 200%+ účinnější než statický!)
  • Nekompletní (např. dynamický strečink je pro kohokoliv, kdo se hýbe rychle povinností)
    bez jednotících principů (které člověk pak využije na jakýkoliv streč, který kde uvidí)
  • Jednostranně zaměřená (např. jen statický strečink, který je de facto jeden z nejméně efektivních/důležitých)
  • Špatně naprogramovaná (např. statický strečink před cvičením)
  • Špatně zaměřená (např. rozštěp upřímně řečeno potřebuje málokdo, ale třeba mobilní hrudní páteř každý)
  • Zbytečně komplikovaná (mraky cviků – viz tzv. „Suzukiho strečink“, československý výmysl bez ladu a skladu)

Program:

  • Jak tajemství ovládnutí emocí okamžitě přidá několik centimetrů v rozsahu v jednotlivých strečinkových drilech
  • Čekání na uvolnění tense – klíč k lepší mobilitě a flexibilitě
  • Jak ošálit reflexy, aby ti umožnili vystrečování, jaké potřebuješ
  • Proč je kontrakčně-relaxační strečink o 267% vice efektivní než konvenční relaxační strečink
  • Jak využít k zlepšení flexibility různé formy dýchání
  • Použití ruské techniky “vynuceného uvolnění” jako ultimátní strečinkové zbraně
  • Které streče jsou pro tebe nejlepší a kterým se rozhodně vyhnout
  • Proč může být nadměrná flexibilita pro tvoje sportovní výkony škodlivá a jak zjistit, kolik flexibility (a jakou!) potřebuješ
  • Plateau-prolamující strategie pro extrémní zatuhlíky

5 fundamentálních principů silového strečinku dle metodiky Pavla Tsatsoulina

  • Prvním Pavlovým principem strečinku je POUŽITÍ SÍLY. Zjisti, jak ti vědecké využití vybraných silových technik okamžitě umožní zlepšit tvé současné limitace flexibility!
  • Druhým Pavlovým principem strečinku je NALEZENÍ PROSTORU. Budeš překvapen, jak Pavlova briliantní inovace přepíše příběh tvojeho těla a odstraní křeče a bloky
  • Třetím Pavlovým principem strečinku je ROZLOŽENÍ ZÁTĚŽE. Objev další téměř zázračnou metodu rozložení stresu a zátěže, abys mohl využít plný potenciál svého těla a plný rozsah pohybu.
  • Čtvrtým Pavlovým principem strečinku je UVOLNĚNÍ. Někteří si možná myslí, že se umí pro lepší vystrečování dostatečně uvolnit. Informace, které o prinicpu uvolnění na semináři dostanete, se od tradičních relaxačních technik liší jako Trabant od Ferrari.
  • Pátým Pavlovým principem strečinku je VIKLÁNÍ. Experti budou kroutit hlavou a říkat si “jak to, že mě to nenapadlo?” Oni i ty objevíte sílu této techniky, která pomůže odstranit i ten nejzatuhlejší strečinkový blok.

Jedno jakou část těla budeš chtít vystrečovat – kyčle,nohy, krk, páteř, hýždě, hruď, ramena či cokoliv jiného – stačí spustit Pavlův 5-ti bodový neurosoftware a sledovat, jak se daná oblast uvolňuje, otvírá a strečuje!

 

  • Co s sebou?: Sportovní oblečení, boty s tenkou podrážkou, 2 delší/větší ručníky, něco k pití, malou svačinku, tužku  a papír – nic více není potřeba. Písemné materiály dostanete na místě, včetně odkazu na Power Stretching Workbooku!
  • Trvání: 5 hodin
  • Cena: 1.499,- Kč 

Přihlášení na seminář – postup

  1.  Uhraďte prosím 1499,- Kč na účet 2800760955/2010. Do zprávy pro příjemce uveďte prosím: „Jméno příjmení POWERSTRETCHING“.
  2. Po uhrazení semináře zašlete email pomocí formuláře níže. V emailu uveďte a) Vaše jméno a příjmení b) název a datum semináře c) info o úhradě semináře (stačí napsat „uhrazeno“). Bez uhrazení  je registrace na seminář neplatná. V případě neúčasti je možno za sebe poslat náhradníka, anebo poplatek za seminář převést na jiný seminář – poplatek za seminář je však nevratný.

Tvůj e-mail (nutné zadat - prosíme 2x překontrolovat!)

Tvoje telefonní číslo (vyžadováno)

zpráva

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing