CS1: Silový/kondiční trénink pro sebeobranné a taktické systémy

CS1: Silový/kondiční trénink pro sebeobranné a taktické systémy
nahrávám mapu....

datum/čas
kdy? - 21. Březen 15
10:00 AM - 6:00 PM

místo
KB5 Gym Praha

kategorie akce


CS1: Silový/kondiční trénink pro sebeobranné a taktické systémy

CS (zkratka angl. Combative Strength) je specializovaný cvičební program, designovaný pro potřeby státních branně-bezpečnostních složek, bezpečnostních agentur a instruktorů reálné sebeobrany.

CS vychází z Hardstyle metodiky ex-Spetznas instruktora Pavla Tsatsoulina, šéfinstruktora prestižní světové asociace silového a kondičního tréninku StrongFirst.

Instruktor: Speciální intro kurz CS1 povede Pavel Macek, StrongFirst Team Leader/SFB/SFL, šéfinstruktor školy KB5 a školy čínského sebeobranného systému Practical Hung Kyun. Pavel kromě standardní výuky laické veřejnosti učil mj. i silový/kondiční trénink a praktickou sebeobranu na Karlově univerzitě a vedl též sérii seminářů taktické sebeobrany pro probační a mediační službu České republiky. V současné době má na starosti silovou přípravu elitních českých MMA zápasníků.

 

CS1: Posilování s vlastní váhou

CS1 je fundamentální intro program silového tréninku pro příslušníky bezpečnostních služeb a cvičence systémů reálné sebeobrany. Level 1 zahrnuje pouze cviky s vlastní vahou a nevyžaduje tedy žádné speciální vybavení. Je vhodný jak pro skupinové lekce, semináře a tréninkové campy, tak domácí cvičení.

CS1: Program

Principy silového tréninku a jejich přenositelnost do bojových technik

  • Tense a relaxace a série drilů na uvolnění, výbušnou sílu, rychlost a kondici
  • Princip “vklínění”,  “vývrtky“, “řetězení“, “předzpevnění“…
  • Yinové a yangové dýchání
Přípravné drily a “rozcvička“
  • 3 fundamentální drily na mobilitu na rozhýbání všech důležitých partií
  • 3 fundamentální drily na flexibilitu na odstranění hlavních brzd síly a rychlosti úderů, kopů a atletického pohybu vůbec
  • 3 drily dynamického strečinku na resetování neurosystému pro okamžitou bojovou připravenost po celý den

Silový trénink

  • Tlak! Speciální zápasnická varianta kliku na zesílení a vystrečování, Hardstyle kliky, a progrese vedoucí ke kliku na jedné ruce
  • Tah! Posílení úchopu a “core” – od nejjednodušší varianty až k taktickému shybu
  • Dřep! “Nelze střílet kanónem z kanoe” – progrese vedoucí k ultimátnímu cviku s vlastní vahou na posílení spodní poloviny těla: dřepu na jedné noze

Kondiční trénink

  • 3 hlavní energetické systémy, které z nich jsou pro potřeby reálné sebeobrany nejdůležitější, a jak zbytečně nevyhořet
  • Bazální kardio, jeho důležitost, a nejlepší metody, jak jej rozvinout
  • Nácvik kardia pro bojovníky za využití silových drilů a bojově-specifických drilů: Tipy a triky

Cvičební program

  • Co je to “taktická periodizace”, 3 hlavní principy, a proč je to jediný možný způsob, jak může profesionál trénovat a být kdykoliv připraven
  • Jak zkombinovat silový program s tréninkem sebeobrany a jak pracovat na zlepšení bojově-specické kondice
  • Blueprint pro zahrnutí programu do skupinových lekcí sebeobrany + testovací nároky pro úplné nováčky, středně pokročilé a pokročilé

CS1: Silový/kondiční trénink pro sebeobranné a taktické systémy

Seminář je uzavřený, nepřístupný obecné veřejnosti

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing