Home » Achillés Protokol: Posilování pro běžce, běhání pro liftery

Achillés Protokol: Posilování pro běžce, běhání pro liftery

nahrávám mapu....

datum/čas
kdy? - 26. Duben 14
10:00 AM - 5:00 PM

místo
Funkční trénink Praha

kategorie akce


Věnuješ se silovému tréninku nebo běháš?

Zdviháš těžké kettlebell nebo činky, anebo trénuješ na svůj první půlmaraton?

KB5 Achillés: Posilování pro běžce, běhání pro liftery

Spoustu běžců trápí x zranění a bolístek, mají špatné držení těla a slabé „jádro“ – výsledkem je špatná technika běhu, špatné výkony a frustrace z dalších zranění.

Spousta hardcore lifterů se zadýchá při dobíhání na tramvaj – a až nastane Zombie apokalypsa, možná se chvíli budou v boji držet, ale nakonec stejně budou muset utíkat. Daleko neutečou…

Každý z nás má Achillovu patu!

 

Měli by běžci posilovat, lifteři běhat? Tušíš správně, měli – otázka ale zní – JAK?

Měli by běžci posilovat jako lifteři? Měli by lifteři běhat jako běžci?

Běžecká škola Miloše Škorpila si pro vás ve spolupráci s Pavlem Mackem a školou KB5 připravila seminář Achillés Protokol!

Posilování pro běžce, běhání pro liftery

Dvoudenní seminář Achillés Protokol

Minimalistický silový program pro běžce

Minimalistický běžecký program pro liftery!

 .

Dobře víme, že běžce nedonutíte 3x týdně cvičit „se železem“ – natož liftera běhat 5x týdně x kilometrů.

Dvoudenní seminář Achillés protokol vám představí jasný, stručný a krátký program pro fanoušky obou táborů – příslovečných 20%, ze kterých získáte 80% výsledků!

Instruktoři semináře Achillés Protokol

 

O Milošovi (Běžecká škola):

  • Miloš Škorpil, Běžecká školaředitel Běžecké školy, který přivedl k běhání tisíce běžců v Česku a na Slovensku
  • trenér Ivany Sekyrové – kterou přivedl až na start olympijského maratonu v Londýně
  • trenér, který dokázal připravit tisíce běžců tak, že bez problémů absolvovali maraton, případně ultramaraton
  • propagátor běhu a zdravého životního stylu uznávaný v České republice i na Slovensku
  • trenér, který vás naučí běhat přirozeně a tak, aby vás běh těšil a nezpůsobili jste si zranění
  • člověk, který oběhl 3x ČR, úspěšně absolvoval Spartathlon (běh na 246 km z Athén do Sparty), je dvojnásobným MČR v běhu na 24 hodin, vícemistr světa v běhu na 24 hodin
  • a to by snad stačilo

O Pavlovi (KB5):

  • Pavel Macek, KB5 GymŠéfinstruktor KB5 Gymu Praha, prvního kettlebell gymu v ČR (zal. 2008)
  • Pionýr cvičení s kettlebell v ČR, vůdčí osobnost a propagátor kettlebell lifingu v ČR
  • Instruktor cvičení s kettlebell StrongFirst Girya (SFG)
  • Instruktor posilování s vlastní vahou StrongFirst Bodyweight (SFB)
  • Specialista funkčního pohybu (Certified Kettlebell – Functional Movement Specialist, CK-FMS)
  • Šéfinstruktor školy čínského boxu a šermu Practical Hung Kyun
  • a to by snad stačilo

 

Běžecká škola Miloše Škorpila: Přirozeně běhat neumějí jen běžci z Afriky, může se to naučit každý, i ty

Běžecká škola Miloše Škorpila

Přirozený běh – nejlepší způsob, jak se zbavit stresu

  • Tučňák – základní běžecké postavení. Víte, co má společného člověk a tučňák? Oba jsou něco mezi rybou a ptákem. Rozdíl je v tom, že tučňák se cítí lépe ve vodě a člověk ve vzduchu
  • Běh je kontrolovaný pád – náklon, předklon, záklon… aneb nejčastější chyby
  • Žádná pata, žádná špička, ale střed chodidla
  • Uvolněný kotník vás přenese jak létající koberec z Čech až na konec světa a ani se moc nezpotíte
  • Běžecká abeceda – cvičení na podporu přirozeného běžeckého stylu,
  • Ruce nám pomáhají se posouvat dopředu a pomáhají nám dýchat
  • Supinace
  • Pronace
  • Výběr běžecké obuvi – technická obuv, minimalistická obuv, běhání naboso
  • Oblečení na běh
  • Pitný režim
  • Stravování (před, při, po běhu)
  • Odpočinek, relaxace –„ natrénovat umí každej blbec“
  • Proč je lepší běhat venku než v uzavřené místnosti
  • Specifika tréninku na běžeckém pásu

 

KB5 Reset: Zdraví, pružnost, pohyblivost, síla, pohyb!

Kettlebell KB5

  • Foam Rolling: „vyžehlení“ a „rozuzlování“ celého těla, masáž pro zdraví, prevenci zranění a regenerace
  • speciální, na sebe navazující sekvenci, která „vyžehlí“ uzlíky zdola nahoru, vzadu,  vpředu i ze stran!
  • sStrečink pro lepší flexibilitu a výkony – povinnost pro každého, kdo cvičí – liftery, běžce i gaučové povaleče
  • 5 nejdůležitějších strečů těch nejpotřebnějších partií – streče, které neznáte a neděláte!
  • kompenzace hodin sezení, předchozích zraněních či nevhodných sportovních aktivit, speciální metoda strečinku, díky které se zlepšíte okamžitě, během pár minut
  • „odbrždění“ pro lepší pohyb, zbavení se bolesti, zlepšení síly nebo techniky běhu
  • dech je život – krátký nebo dlouhý? Přes 20.000 nádechů/výdechů denně… ale jakých?
  • jak se naučit využívat skryté „supersvaly“ pro lepší zdraví, mobilitu a sílu
  • nejjednodušší metoda, jak se znovu naučit správně dýchat a zlepšit se prakticky ve všem během pár minut
  • „začni na začátku“, říká Král z Alenky v říši divů – a tam začneme i my. Jak souvisí mobilita, stabilita, síla a pohyb?
  • „než budeš běhat, nauč se chodit, než začneš chodit, nauč se lézt po zemi“
  • „cviky“ na aktivaci a reflexivní stabilizaci „jádra“, které jste jako malí „cvičili“
  • progresivní a integrovaný systém, který rozhýbá celého člověka – a posílí!
  • proč nemáme rádi „core“ trénink moderního fitness
  • posílení „jádra“, pardon, celého člověka – bez balancování na Bosu a komplikovaných cviků
  • utažení X pomocí top cviků na „jádro“ jste kdysi všichni dobře znali a cvičili jako malé děti
  • první, ale jisté začátečnické krůčky na cestě k pokročilejším cvikům
  • pohyb jako ultimátní trumf

KB5 Achillés: Posilování pro běžce, běhání pro liftery

Termín: Sobota a neděle 26.-27. dubna 2014, oba dny od 10 do 17. h

Trvání: Každý den 3+3 hodiny, celkem 12 hodin výuky pod vedením Pavla a Miloše

Cena: 2.899,- Kč

Přihlášení na seminář – postup

  1. Uhraďte prosím zálohu 899,- Kč na účet 2100093207/2010. Do zprávy pro příjemce uveďte prosím: „Jméno příjmení ACHILLES“.
  2. Po uhrazení zálohy zašlete email pomocí formuláře níže. V emailu uveďte a) Vaše jméno a příjmení b) název a datum semináře c) info o úhradě zálohy (stačí napsat „uhrazeno“). Bez uhrazení zálohy je registrace na seminář neplatná.

Váš e-mail (nutné zadat - prosíme 2x překontrolovat!)

zpráva

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing