Kettlebell v ČR

Kettlebell v ČR

Kettlebell KB5KB5 je škola old school silového a kondičního tréninku, jejíž hlavním mottem je profesionální, systematický a progresivní přístup k výuce a cvičení s kettlebell, velkou činkou, posilování s vlastní vahou, mobilitě/flexibilitě a běhání.

Škola KB5 je první oficiálně certifikovanou školou systému Russian Kettlebell Challenge (RKC) v ČR. V r. 2012 přechází s RKC šéfisntruktorem Pavlem Tsatsoulinem pod křídla mezinárodní organizace StrongFirst a stává se první oficiálně certifikovanou školou StrongFirst v ČR.

Proč 5?

  • Kettlebell KB5

    5 pohybových testů mobility, stability, dysbalancí a asymetrií a následná kompenzační cvičení

  • 5 cílových oblastí – rehabilitace, stabilita/mobilita, vytrvalost, maximální síla, výbušná síla
  • 5 komponentů funkčního tréninku – cvičení, periodizace, strava, psychika a regenerace
  • 5 progresivních dovednostních úrovní (KB1-KB5): od začátečnické až po instruktorskou – přípravné cviky, fundamentální cviky; pokročilé cviky; cviky se dvěma kettlebells; pokročilé cviky se dvěma kettlebells
  • 5 pět fundamentálních typů kettlebell cviků na každé úrovni: tlak, přítah, jádro, spodní tlak, spodní tah

Progresivní, inteligentně designovaný systém cvičení s kettlebells je jednou z hlavních deviz školy KB5 – de facto kopíruje standardní model klasického školního vzdělání: Level KB1 je mateřská školka, tj. seznamka a přípravné cviky, level KB2 škola základní, KB3 střední, KB4 škola vysoká a KB5 postgraduál.

5 typů kettlebell cviků školy KB5

  • tlak: horizontální tlaky – např. tlak v leže (floor press); vertikální tlak – např. vojenský tlak (military press)
  • přítah: horizontální přítahy – např. přítah kb v předklonu (row), vertikální přítahy – např. shyby (pull ups)
  • spodní tlak: koleně-dominantní cviky, de facto tlaky spodní části těla – např. dřepy (squats)
  • spodní tah: kyčelně- dominantní – např. mrtvé tahy švih (swing) či trh (snatch)
  • jádro: též centrum, de facto se posiluje ve všech cvicích s kettlebell

Kettlebell 5 - 5 pohybových vzorců

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing