Home » KB5 Weakend: Speciální tříměsíční víkendové kurzy

KB5 Weakend: Speciální tříměsíční víkendové kurzy

KB5 Weakend: Tříměsíční víkendové kurzy

12 nedělních večerů výuky pro zlepšení pohybu, síly a kondice, dle metodiky školy KB5!

Poslední léta jsme dostávali mnoho emailů a telefonických/osobních dotazů typu:

“Rád bych chodil na pravidelné lekce, ale tréninky, na které bych rád chodil, jsou obsazené, anebo bych je díky pracovní vytíženosti nestíhal. Vaše semináře jsou vynikající, ale já si potřebuji vše projít vícekrát, a potřebuji, aby mi všechno instruktor všechno znovu a znovu zkontroloval. Potřebuji se vše důkladně naučit, a pak najet na konkrétní program, který si již pak budu moci odcvičit doma sám. Neplánujete něco podobného, nějaký víkendový tříměsíční kurz či tak něco?”

Neplánovali jsme, ale podobných dotazů bylo více a více, a tak jsme několik posledních měsíců strávili pečlivou přípravou projektu s krycím názvem KB5 Weakend.

KB5 Weakend je po pravidelných lekcích a jednodenních seminářích další z možností, jak se naučit základní i pokročilé cviky, a to jak s kettlebell, vlastní vahou, tak velkou činkou.

Víkendové lekce budou probíhat v menších skupinách – narozdíl od standardních lekcí budou trvat hodinu a půl čistého času. KB5 Weakend představí i několik speciálních cviků, drilů a variant, které jinak na jednodenních seminářích nevyučujeme.

KB5 Weakend: Speciální tříměsíční víkendové kurzy

Vyberte si následovný KB5 Weakend

Poznámka: Začátečnické kurzy je možné absolvovat v jakémkoliv pořadí, tj. je možno začít buď cvičení s vlastní vahou pro začátečníky, anebo cvičení s kettlebell pro začátečníky. Pro přihlášení do kurzu cvičení s kettlebell pro pokročilé je nutno mít nejprve absolvovaný začátečnický kurz.

Účastníci KB5 Weakendu vždy obdrží:

  • Jasný a jednoduchý domácí úkol na každý týden
  • Manuál s cvičebním programem po skončení kurzu
  • Výživovým blueprintem – žádná dieta, ale (z)dravá strava

Časté otázky

  • Může se stát, že občas některou neděli zmeškám – bude to problém?

Ideální je samozřejmě pravidelná docházka, ale občasné zmeškání nevadí, doženeme, program je strukturovaný tak, ayb počítal i s touto eventualitou.

  • Nejsem moc šikovný/á, potřebuji hodně dohled a trpělivé opravování

Semiprivátní charakter KB5 Weakendu a rafinovaný výukový plán zaručuje nejlepší postupné a systematické předání jednotlivých dovedností.

  • Když dokončím KB5 Weakend, bude jak navázat?

Ano, doporučujeme:

  • po absolvování Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky se přihlásit na Cvičení s kettlebell pro začátečníky, anebo
  • po absolvování Cvičení s kettlebell pro začátečníky se přihlásit na Cvičení s kettlebell pro pokročilé, anebo Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky
  • po absolvování Cvičení s kettlebell pro pokročilé se přihlásit na Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky
  • Budu se moci po absolvování základních KB5 Weakendů zúčastnit pokročilých seminářů či KB5 Campů?

Ano, samozřejmě. 

(Při zasílání přihlášky mailem/telefonem uveďte prosím, že máte zájem o KB5 Weakend: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky, jaký termín a v jakém městě/KB5 Gymu. Možno též zaslat přihlášku pomocí formuláře níže, a my už se vám ozveme!)

KB5 WeakEnd: Cvičení s vlastní vahou pro začátečníky

KB5 Gym Praha 3, Náměstí Jiřího z Poděbrad 11, 24. září – 10. prosince 2017, každou neděli od 17:00-18:30 – přihlaš se ZDE! anebo pomocí formuláře níže

KB5 WeakEnd: Cvičení s kettlebell pro začátečníky

KB5 Gym Praha 3, Náměstí Jiřího z Poděbrad 11, 24. září – 10. prosince 2017, každou neděli od 18:30-20:00 – přihlaš se ZDE! anebo pomocí formuláře níže

Funkční trénink Praha, Wuchterlova 1, Praha 6, 24. září – 10. prosince 2017, každou neděli od 18:00-19:30 – přihlaš se ZDE! anebo pomocí formuláře níže

KB5 Gym Praha 9, Ocelářská 17, 24. září – 10. prosince 2017, každou neděli od 18:30-20:00 – přihlaš se ZDE! anebo pomocí formuláře níže

KB5 Gym Brno, Poděbradova 99, 24. září – 10. prosince 2017, každou neděli od 19:00-20:30 – přihlaš se ZDE! anebo pomocí formuláře níže

Cena: 4.500,-/3 měsíce

(Při zasílání přihlášky mailem/telefonem uveďte prosím, že máte zájem o KB5 Weakend: Cvičení s kettlebell pro začátečníky, jaký termín a v jakém městě/KB5 Gymu. Možno též zaslat přihlášku pomocí formuláře níže, a my už se vám ozveme!)

Jméno a příjmení (vyžadováno)

Tvůj email (vyžadováno)

Tvoje telefonní číslo (vyžadováno)

V kterém KB5 Gymu se chceš přihlásit na KB5 Weakend a na jaký?

celkem

KB5 Intro Kit ke stažení ZDARMA!

Stáhni si sérii pěti cvičebních manuálů a videí!

  • Rozcvička: 5 přípravných cviků
  • Základní cviky posilování s vlastní vahou
  • Cvičební plán na 3 měsíce
  • Příprava na kettlebell TGU
  • Příprava na kettlebell swing