Kombinace cvičeních programů

Cviky, tréninkové programy, tipy a triky, otázky a odpovědi
Post Reply
Lukas+
Posts: 1
Joined: Thu 10. Jan 2019 16:30:08

Kombinace cvičeních programů

Post by Lukas+ » Thu 10. Jan 2019 16:36:44

Chtěl bych se zeptat zda je účelná a efektivní kombinace cvičebních programů s kettlebell, vlastní váhou a velkou činkou, v mém případě mám na mysli program SaS s kettlebell, NW s vlastní váhou a minimalistický program že stránek KB s velkou činkou s tím, že bych programy střídal po jednom měsíci. A zda by bylo vhodné do těchto programů zařadit něco navíc, případně něco omezit nebo úplně vypustit nebo jak by měl takový program konkrétně vypadat. Předem děkuji za jakoukoliv radu.

User avatar
PM
Posts: 832
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Kombinace cvičeních programů

Post by PM » Fri 11. Jan 2019 9:14:09

Zdar a sílu,

Pokud jsi byl na našich seminářích, věnovaným zmíněným programům, v cvičebním manuálu máš různé možnosti, jak je příp. kombinovat.

Po měsících nestřídat - program potřebuje pro výsledky rozjezd a setrvačnost. Pokud chceš "jen tak" cvičit, můžeš střídat po cca. 3 měsících+
Osobně spíše doporučuji vybrat si jeden, cvičit několik měsíců, dosáhnout nějakého standardu, pak obměnit.
Předchozí program dát na "udržovací" kolej. Příklad:

Cvičíš S&S - 1x týdně otestuješ klik na jedné ruce a dřep na jedné noze z NW. Pokud by bylo výrazné zhoršení, zařadíš lehčí (!) varianty do cvičení, třeba po S&S, 2x-3x týdně. 1x týdně si dáš 3x3 opakování se svým 5RM na deadlift a bench press, před S&S.

Cvičíš PTTP! - NW viz výše, do toho 2x týdně lehčí S&S

Cvičíš NW - činka viz výše, S&S opět lehčí 2x týdně
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

vene
Posts: 243
Joined: Mon 11. Mar 2019 16:30:33

Re: Kombinace cvičeních programů

Post by vene » Mon 11. Mar 2019 23:45:36


Post Reply