NIkdy netrénuj do zlyhania

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
daymoon
Posts: 1076
Joined: Mon 25. May 2015 17:25:46

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by daymoon » Thu 04. Oct 2018 16:54:18

Já přece neříkám cvičit do selhání každý den a dlouhodobě. Já říkám, že je nevhodné ochudit se o tuto cennou část tréninkového přístupu a úplně ji vyloučit. Jít na hranu je nenahraditelná součást procesu zlepšování se. Znát svůj limit a posunovat ho je důležité.

Linky, které se tu objevují, vedou všechny do jedné bubliny pod názvem SF. To je jako na sociálních sítích, vždycky si najdu studii nebo článek, který mi vyhovuje k podpoře argumentu.

Je pravda, že já nemám žádný papír, který bych za své peníze a čas dostal. Já mohu nabídnout jen své zkušenosti z cvičení a sledování reakcí svého těla. To je moje studie, která je šitá na míru mě.
Petr Dvořák
Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů

User avatar
PM
Posts: 787
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PM » Thu 04. Oct 2018 21:28:16

- ne "cenná" a "nenahraditelná", ale naprosto zbytečná a postradatelná. "Cvičení do odmítnutí", glykolitické peakování - ano, cajk. Selhání ne.
- pokud člověk nesoutěží (a tím myslím zavedené silové sporty jako powerlifting nebo vzpírání), jít na hranu není potřeba
- "ten, kdo hledá svůj limit, zcela jistě jej najde" (> zranění, psychosomatické potíže, stres, patologické procesy)
- ano, všechny linky vedou do bubliny SF: KB5 je totiž StrongFirst Gym. CrossFitu, "kruháčům" a jiným AMPRAP modalitám je věnována X jiných fór.
- o papír nejde, jde o vzdělání a trenérské zkušenosti. Když žádné nemáš, nesrážej vzdělání a trenérské zkušenosti ostatních. Cvičební zkušenosti jednoho jsou - cvičební zkušenosti jednoho. To k razení druhým, o míle zkušenějším, nestačí (autor logu je SFG, byl na SecondWind, Plan Strong, atd. atd. - jinými slovy se kontinuálně vzdělává - a k tomu coach). Ne všechny "názory" jsou si rovné.

Zbytek výše, je mi hloupé se po třetí opakovat.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

User avatar
PJ
Posts: 11
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Fri 05. Oct 2018 16:38:05

RSAS#3

move prep:
- halo, prying goblet squat, SF hip bridge, bent arm bar

snatch: medium volume session:
- 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg
- EMOM, always left, rest, right, rest (= 1 set), 8 sets each hand, 16 sets total.

bent press - heavy volume session
- 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg
- rest 1-2min between reps,
- always left and right, rest (= 1 set), 10 sets each hand, 20 sets total.

stretching:
- bar hang, QL straddle, 90:90, brettzel, hamstring stretch, kneeling hip flexor stretch
Pavol Ježko

User avatar
PJ
Posts: 11
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Tue 09. Oct 2018 19:42:05

RSAS#4

move prep:
- arm bar to bent arm bar, pump stretch, hack squat

snatch: heavy volume session:
- 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg
- EMOM, always left, rest, right, rest (= 1 set), 10 sets each hand, 20 sets total.

bent press - heavy volume session
- 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg
- rest 1-2min between reps,
- always left and right, rest (= 1 set), 10 sets each hand, 20 sets total.

stretching:
- bar hang, QL straddle, 90:90, brettzel, hamstring stretch, kneeling hip flexor stretch

https://www.youtube.com/watch?v=JBynuKO ... 74NI30zFpR
Pavol Ježko

User avatar
PJ
Posts: 11
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Wed 10. Oct 2018 19:06:39

RSAS#5

move prep:
- halo, prying goblet squat, SF hip bridge, arm bar to bent arm bar

snatch: light volume session:
- 4x24 kg, 6x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg
- EMOM, always left, rest, right, rest (= 1 set), 6 sets each hand, 12 sets total.

bent press - heavy volume session
- 2x28 kg, 3x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg
- rest 1-2min between reps,
- always left and right, rest (= 1 set), 10 sets each hand, 20 sets total.

stretching:
- bar hang, QL straddle, 90:90, brettzel, hamstring stretch, kneeling hip flexor stretch
Pavol Ježko

User avatar
PJ
Posts: 11
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Mon 15. Oct 2018 14:40:04

RSAS#6

move prep:
- arm bar to bent arm bar, pump stretch, hack squat

snatch: medium volume session:
- 4x24 kg, 6x24 kg, 6x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg
- EMOM, always left, rest, right, rest (= 1 set), 8 sets each hand, 16 sets total.

bent press - medium volume session
- 2x28 kg, 3x28 kg, 3x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg
- rest 1-2min between reps,
- always left and right, rest (= 1 set), 8 sets each hand, 16 sets total.

stretching:
- bar hang, QL straddle, 90:90, brettzel, hamstring stretch, kneeling hip flexor stretch

https://youtu.be/DqY9ubxUCRQ
Pavol Ježko

User avatar
PJ
Posts: 11
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Tue 16. Oct 2018 14:09:49

RSAS#7

move prep:
- arm bar to bent arm bar, pump stretch, hack squat

snatch: heavy volume session:
- 4x24 kg, 6x24 kg, 6x24 kg, 6x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg
- EMOM, always left, rest, right, rest (= 1 set), 10 sets each hand, 20 sets total.

bent press - light volume session
- 2x28 kg, 3x28 kg, 3x28 kg, 3x28 kg, 2x28 kg, 2x28 kg
- rest 1-2min between reps,
- always left and right, rest (= 1 set), 6 sets each hand, 12 sets total.

stretching:
- bar hang, QL straddle, 90:90, brettzel, hamstring stretch, kneeling hip flexor stretch
Pavol Ježko

User avatar
PJ
Posts: 11
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Thu 18. Oct 2018 15:15:36

RSAS#8

move prep:
- halo, prying goblet squat, SF hip bridge, arm bar to bent arm bar

snatch: medium volume session:
- 4x24 kg, 6x24 kg, 6x24 kg, 6x24 kg, 6x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg, 4x24 kg
- EMOM, always left, rest, right, rest (= 1 set), 8 sets each hand, 16 sets total.

bent press - medium volume session
- 2x28 kg, 3x28 kg, 3x28 kg, 3x28 kg, 3x28 kg, 2x28 kg, 2x28kg, 2x28kg
- rest 1-2min between reps,
- always left and right, rest (= 1 set), 8 sets each hand, 16 sets total.

stretching:
- bar hang, QL straddle, 90:90, brettzel, hamstring stretch, kneeling hip flexor stretch
Pavol Ježko

Post Reply