Stagnace

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
Post Reply
Jirka
Posts: 4
Joined: Tue 24. Sep 2019 14:44:30

Stagnace

Post by Jirka » Thu 26. Sep 2019 14:57:38

Dobrý den,
chtěl jsem zvýšit svoji sílu a objemy,dal jsem se do cvičení programu Denní dávka deadliftů přesně podle předepsaného protokolu.první cyklus 60-92kg,druhý69-110kg,třetí 82,5-115kg,čtvrty 87-tady se to zlomilo a šlo to k horšímu/jako by přetrénování/
Nechal jsem to být, po odpočinku jsem přešel na Delorme. protokol.
Zde se to u MT vyvíjelo obdobně,u benche je pozvolný progres.
,Poradte,prosím,jen ne,už to nezkoušej.Máte pozitivní zkušenosti se cvičenci 75let,/před třemi roky 90 kg/,dnes při velké snaze nabrat zpět,79kg,187cm,cvičím celý život.

Děkuji,jsem s pozdravem Jirka-

daymoon
Posts: 1374
Joined: Mon 25. May 2015 17:25:46

Re: Stagnace

Post by daymoon » Fri 27. Sep 2019 9:41:46

Ahoj Jirko, rozumím tomu dobře, že je ti 75 let?

Moje postupy jsou tyto:

* pokud to nejde, máš dobrý spánek?
* pokud to nejde, máš dobrý jídelníček?
* pokud to nejde, trávíš dobře? Nebojuješ s nemocí, jsi v pohodě?
* pokud to nejde, není trénink moc náročný? Uber objem.
* 2x5 nebo ještě lépe systém Easy strength je osvědčený pro vysokofrekvenční trénink, nevím, jaké schéma bylo zde, ale možná moc náročné pro tebe
* jak sleduješ svoji kondici? Že už to nejde zvednout nebo že se ti do tréninku nechce nebo jak?
* trénink se dá zlehčit i jinak, než ho vynechat. Místo 5 opakování lze odcvičit méně opakování ale více sérií. Spíše než na intenzitu věřím na tréninkový objem. Pro mě může být 2x5 stejné jako 4x+3x+3x. Nebo ještě konzervativnější schéma. Podle libosti.
* je lepší postupovat dopředu s vahou velmi opatrně, velmi pomalu. I nulový progres je lepší než záporný.
Petr Dvořák
Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů

cohen
Posts: 729
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Stagnace

Post by cohen » Mon 30. Sep 2019 7:55:09

@Jirka Vacsinou to byva tak, ze ked sa telo adaptuje na nejaky program, treba - zmenit program. Cize po dennej davke DL a Delorme protokole si vyber nieco dalsie. Kolega odporucil Easy strength, existuju klasiky ako Fomin, Sheiko, Russian Bear... staci si vybrat.
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

Jirka
Posts: 4
Joined: Tue 24. Sep 2019 14:44:30

Re: Stagnace

Post by Jirka » Mon 30. Sep 2019 14:22:57

Daymon,děkuji Prošel jsem všechny uvedené možné aspekty mého neúspěchu,vypadá to na JIDELNICEK,ne,že bych neměl chut na jídlo,ale v mém věku/75/ toho do sebe tolik nedostanu.Mezi treninky jsem regeneroval dobře,do dalšího treninku jsem šel odpočatý,s chutí,výsledky byly stále horší-asi začínající přetrénování.Ode dneška najíždím na systém Easy strength, líbí se mi jeho variabilita,zatím jsem na něj nikdy dřív nenarazil.Po jeho absolvování se ozvu,jak to dopadlo.Startuji na hmotnosti 80kg.
Svůj příspěvek jsem psal proto,abych našel někoho trénujícího v mém věku ,kdo by mi ukázal vhodné treninkové schema.
Ještě jednou díky.

Jirka
Posts: 4
Joined: Tue 24. Sep 2019 14:44:30

Re: Stagnace

Post by Jirka » Mon 30. Sep 2019 14:43:38

Cohen,děkuji,hledám někoho v mé věkové kategorii s vlastnímí treninkovými zkušenostmi.

cohen
Posts: 729
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Stagnace

Post by cohen » Tue 01. Oct 2019 7:22:34

Jirka wrote:
Mon 30. Sep 2019 14:43:38
Cohen,děkuji,hledám někoho v mé věkové kategorii s vlastnímí treninkovými zkušenostmi.
Tak to tu nenajdes. Ale nemusim byt level expert aby som vedel, ze od isteho veku je progres pomalsi a strop relativne nizky. Prekonat stagnaciu je proste nemozne, ak tam nie je svalova pamat z mladsich dni. Treba vsak skusat, no zaroven sa obrnit velkou trpezlivostou. Drzim palce a budem sledovat!
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

User avatar
zbynek
Posts: 472
Joined: Sun 24. May 2015 11:13:37

Re: Stagnace

Post by zbynek » Sat 12. Oct 2019 0:22:40

@daymoon - dobre pointy

@Jirka - Super videt, ze i v 75 letech hleda clovek cestu ke zlepsovani. At uz tu najdes nekoho ve sve vekove kategorii ci ne, budu za sebe rad, kdyz budes psat, jak to jde dal. Za me uctyhodne usili a pro me inspirace. Me je v 35 letech jasne, ze v 75 nebudu zvedat to co dnes, i kdyz kondici a kvalitu zivota si chci trenovat jakkoli to pujde do co nejvyssiho veku. Ovsem to, ze clovek i v tomto veku hleda cesty jak se posunout a to i kdyz je na tom lepe nez 99.9 % vrstevniku muze byt inspirace i pro dalsi z nas..

Preju zdravi, stesti a silu, Jirko.
S&S - 100 swingů + 10 get-upů obden všechno změní!
Moje SAS cesta = Start(0,12,16kg)...Stronger(24kg)...Simple(32kg)...SimplePlus(36kg)...Solid(40kg)
Rite Of Passage (ROP) s 24 kg, MP (1RM) 32 kg (pravá ruka)
Snatch test 100/5 min 16 kg, 24 kg
--
Zbyněk Petr http://www.kb5.cz/forum/viewtopic.php?f=7&t=18

Jirka
Posts: 4
Joined: Tue 24. Sep 2019 14:44:30

Re: Stagnace

Post by Jirka » Sun 13. Oct 2019 17:17:59

Zbyňku,děkuji,pro mě je tato cesta stálou samozřejmostí.Začínám s cvičebním programem EASY STRENGTH,po osmi týdnech se přihlásím,jak to celé proběhlo.Největší obavy mám ze stravování,to v mých 35 letech nebyl žádný problém,zbaštil jsem všechno,na co jsem přišel.

Post Reply