Military press a RoP

Cviky, tréninkové programy, tipy a triky, otázky a odpovědi
Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 759
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Military press a RoP

Příspěvekod PM » úte 18. črc 2017 10:06:00

Fáze 1: ROP pro MP s velkou činkou

- najdi cca. 7RM-8RM (to, co zvedneš na MP max 7x-8x). To bude startovní váha.
- budeš pressovat 3x týdně
- začni cvičit MP, 3 žebříky po (1, 2, 3) – všechny dny, tj. v pondělí, středu i sobotu. - další týden/týdny přidej na 4 žebříky po (1, 2, 3); další týden/týdny přidej na 5 žebříků po (1, 2, 3).
- lehký trénink (pondělí) zůstává nadále na 5x(1, 2, 3); ve středy a soboty se postupně dopracuj na 5x(1,2,3,4).
- středně těžký trénink (středa) zůstává na 5x(1,2,3,4).
- v těžkém tréninku (sobota) se postupně dopracuj na 5x(1,2,3,4,5). Jakmile splníš 5x(1,2,3,4,5), otestuj max (dej si pár postupně těžkých pětek, trojek a dvojek, a pak testuj singly. Přihazuj po 2,5 kg.)
- přihoď 2,5 kg k původní startovní váze, aneb ozměř nové 7-8RM, a restartuj.
- až po několika cyklech narazíš na strop - tj. budeš vědět, že čtyřky a pětky už budou hodně těžké, dej vědět.

Co k tomu?

- vyber si 2 další lifty - ideálně nějaký dřep a mrtvý tah nebo swing, a odcvič si je po MP. tředně těžká váha, dřep třeba 3x5, deadlift 5x2, swing 5-10x10.
- shyby - dle libosti, ne do selhání, a ne jako hlavní program

Program je jedna strana mince - správná technika MP a aplikace všech principů druhá. Nauč se je zde:

- http://www.kb5.cz/cviceni-s-velkou-cink ... fessional/
- http://www.strongfirst.cz/events/instru ... l-barbell/
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Jakub
Příspěvky: 8
Registrován: pát 14. črc 2017 7:48:46

Re: Military press a RoP

Příspěvekod Jakub » čtv 20. črc 2017 4:40:05

Moc děkuji ;)
Jeden technický dotaz: Co se týče liftů k hlavnímu programu (deadlift, swing), a moje otázka bude až směšně hloupá, lze nakombinovat? Nebo přímo ortodoxně jedna varianta.

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 759
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Military press a RoP

Příspěvekod PM » čtv 20. črc 2017 9:41:25

Cvič kupř. jeden trénink swing, druhý deadlift, další swing, atd.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Jakub
Příspěvky: 8
Registrován: pát 14. črc 2017 7:48:46

Re: Military press a RoP

Příspěvekod Jakub » čtv 20. črc 2017 13:28:39

Dobře, mnohokeré díky :)

Varel
Příspěvky: 2
Registrován: úte 25. črc 2017 19:44:04

Re: Military press a RoP

Příspěvekod Varel » stř 06. čer 2018 20:54:54

Ahoj mám otázku z podobného soudku, nicméně to může být zcela non-sence. je možné metodu z RoP, tedy stejný programing přenést na jiný cvik? Konkrétně Klik na bradlech se zátěží (Dip), eventuálně Bench Press? Děkuji předem za odpověď

TR
Příspěvky: 19
Registrován: pon 25. kvě 2015 16:12:21

Re: Military press a RoP

Příspěvekod TR » čtv 07. čer 2018 14:46:37

Varel: Třeba ti odpoví tento článek od Pavla T. http://www.strongfirst.cz/2015/05/nejlepsi-tlak/

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 759
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Military press a RoP

Příspěvekod PM » pon 11. čer 2018 17:59:10

Metodu (žebříky) ano, celkový objem ne. U dipů by šlo, ale - řada lidí si odpálí ramena. Bench press bych nechal na 3x(1,2,3) a přidával bych váhu (viz programming PTTP 2.0 z našeho semináře PTTP)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů

 

 

cron