Nabíračka s tím co mám

Cviky, tréninkové programy, tipy a triky, otázky a odpovědi
Winklle
Posts: 8
Joined: Tue 02. Jan 2018 14:32:52

Nabíračka s tím co mám

Post by Winklle » Thu 04. Jan 2018 14:36:05

Dobrý den, několik let cvičím s vlastní vahou (push, pull, legs) a kettlebell (S&S), vyhovuje mi cvičit sám, doma. Teď bych se rád zaměřil na nabrání svalové hmoty a přemýšlím, jak to udělat s tím, co mám. Vlastním kettlebelly 20, 20, 28, 36, 44, gymnastické kruhy, kotouče různých velikostí. Děkuji za případné nasměrování!


Winklle
Posts: 8
Joined: Tue 02. Jan 2018 14:32:52

Re: Nabíračka s tím co mám

Post by Winklle » Thu 18. Jan 2018 9:04:59

Ahoj! Velmi dekuji!

Winklle
Posts: 8
Joined: Tue 02. Jan 2018 14:32:52

Re: Nabíračka s tím co mám

Post by Winklle » Fri 09. Feb 2018 8:36:46

Ahoj! Narazil jsem jeste na zajimavy program od Geoffa Neuperta - Kettlebell Muscle. Je podobny, jako KettleBear, ale zarazuje navic tezke swingy. Mate nekdo nejake zkusenosti s timto programem?
https://www.bodybuilding.com/content/th ... -plan.html

User avatar
PM
Posts: 791
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Nabíračka s tím co mám

Post by PM » Fri 09. Feb 2018 9:22:49

Zdar a sílu,

není to Kettlebell Muscle - to je jiný program od téhož autora.

Geoff je jeden z top specialistů na programming, vypadá to dobře, palec nahoru.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

Winklle
Posts: 8
Joined: Tue 02. Jan 2018 14:32:52

Re: Nabíračka s tím co mám

Post by Winklle » Fri 09. Feb 2018 12:09:43

Díky za rychlou odpověď. Myslíš, že zařazení swingu je pouze z důvodu určité "komplexnosti" celého programu, tedy, aby obsahoval "cardio" prvek?

User avatar
PM
Posts: 791
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Nabíračka s tím co mám

Post by PM » Sat 10. Feb 2018 18:27:54

Když nabíráš svaly, cardio tě moc nezajímá - alespoň by nemělo. Takže ne, cardio není důvod, swing není "jen" cardio cvik, ale full body lift. Dá se naprogramovat x různými způsoby pro y účelů.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

Winklle
Posts: 8
Joined: Tue 02. Jan 2018 14:32:52

Re: Nabíračka s tím co mám

Post by Winklle » Sun 11. Feb 2018 12:58:32

Díky! Jdu do toho!

User avatar
PM
Posts: 791
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Nabíračka s tím co mám

Post by PM » Mon 12. Feb 2018 10:52:10

Poreferuj výsledky!
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

Winklle
Posts: 8
Joined: Tue 02. Jan 2018 14:32:52

Re: Nabíračka s tím co mám

Post by Winklle » Fri 16. Mar 2018 11:30:07

Ahoj! Rozjel jsem druhou tretinu treninku. Pouzivam double 20kg na clean, press a front squat a na swingy 44kg bell. Prvni tretina byla vyzivna, v danem casovem rozpeti jsem se snazil o co nejvice serii/opakovani, dle daneho rozpisu. Maximalne se mi podarilo kolem 70 opakovani press a front squat. I mimo treninkove dny se dost pohybuji, trenuji bjj, apod. Kupodivu si ty treninky neprekazi. Jsem vyznavac IF, a ačkoli jim v podstate jednou denne i tak znatelne silim a viditelne rostu. Jsem presvedceny, ze hormonalni boost z pustu dela hodne.

Nasledujici 4 tydenni faze ma presne dane odpocinkove casy (60-90s mezi sety) a predevsim bych mel v "negativni" fazi cviku jet 2-3x pomaleji, nez v aktivni. S tim se poji muj dotaz. Pokud pri front squatu jdu dolu 3x pomaleji, nez nahoru, jak bych mel dychat? Prvni trenink jsem sel dolu se sycenym vydechem, dole se nadechl a opet nahoru. Nebylo to ovsem uplne plynule. Diky za pripadnou odpoved.

Post Reply