Pokračuj, dokud nezesílíš!

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 686
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » stř 09. srp 2017 15:27:51

Zranění lokte mi stoplo S&S - převalil jsem se na loket na tvrdém povrchu, a praskl mi tíhový váček. Žádná bolest, kloub v pořádku, jen otravná boule. Již pořešeno, ale chci tomu dát více času na zahojení, aby se to neopakovalo - proto jsem najel na nový (můj vlastní a v součsné fázi testovací) program s kódovým názvem Royal Simple & Sinister. Mimochodem do Sinister mi zbývaly jen 3 get-upy s 48 - swingy jsem dával na pohodu, 2 get-upy s 48 kg a 3 s 44 taktéž. Well, příliš úderů loktem do hlavy (ne mojí) a do pytle.

Dnešní trénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, těžký den, 10 setů: 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 ,5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set), celkem tedy 100 snatchů (50 levá, 50 pravá)
- bent press - 28 kg, střdně těžký den, 8 setů: 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek, tedy celkem 32 bent pressů (16 levá, 16 pravá)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

cohen
Příspěvky: 542
Registrován: stř 27. kvě 2015 9:21:30

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod cohen » čtv 10. srp 2017 8:58:04

Jo, zranenia... pridu vzdy v tom najnevhodnejsom case. :-/ Ale treba sa zdvihnut, restartovat hlavu a ist dalej. ;-)

Program vyzera zaujimavo, aj ked mne bent press nikdy nejako zvlast neucaroval, pretoze som dal maximalne 3x24kg na obe strany, co je uplne ze smutne oproti tomu co pressujem. Ani neviem, ci ma zmysel ho niekam momentalne zaradovat, mozno do variety treningov zopar lahsich...
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 686
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pát 11. srp 2017 11:13:36

Včerejší trénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, lehký den, 10 setů: 5, 6, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 ,5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, těžký den, 10 setů: 2, 3, 2, 2, 2, 2, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek, tedy celkem 32 bent pressů (16 levá, 16 pravá)

cohen: další zajíc
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 686
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pát 11. srp 2017 17:54:57

Dnešnítrénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, střední den, 8 setů: 5, 6, 6, 5, 5, 5, 5, 5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, střední den, 8 setů: 2, 3, 3, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 686
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » sob 12. srp 2017 20:20:11

Dnešní trénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, těžký den, 10 setů: 5, 6, 6, 6, 5, 5, 5, 5, 6, 6 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, těžký den den, 10 setů: 2, 3, 3, 3, 2, 2, 2, 2, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 686
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » ned 13. srp 2017 15:27:45

Dnešní trénink:

- odpočinový den. Lehké cviky s jednoručkou a kettlebell, mobilita, strečink
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 686
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » pon 14. srp 2017 17:27:36

Dnešní trénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, lehký den, 6 setů: 5, 6, 6, 6, 6, 5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, lehký den, 6 setů: 2, 3, 3, 3, 3, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 686
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvekod PM » úte 15. srp 2017 12:47:04

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, střední den, 8 setů: 5, 6, 6, 6, 6, 6, 5, 5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, střední den, 8 setů: 2, 3, 3, 3, 3, 3, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Už mám 2 strany poznámek jak ke snatchi, tak bent pressu.

Dnešní video: Charles Rigolout (1924)

Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host