Cvičenie doma

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Fri 25. Sep 2015 7:50:25

Tréning od 05.10 do 06.10 h - 10 minút boxovanie a kopanie do vreca, foam roller, resety
Zhyby na široko nadhmatom 1s 14 op, zhyby na úzko nadhmatom 3 s 7,6, 6 op, horizontálne príťahy na TRX 3s po 7 op, kliky na vyvýšenej podložke 4 s po 10, 10, 9, 9 op na každú ruku, 1/2 kliky v stojke 10 op, 3/4 kliky v stojke 3 série po 8,7 a 7 op, Hepertenzie zdvíhanie vrchnej časti tela a potom zdvíhanie spodnej časti tela 3 s po 7 op, floor pres 30 kg jednoručka 3s po 5 op, militari pres kett 24 kg. 3 s po 5 op, dipy na TRX 3 s po 5 op, zhby na úzko nadhmatom so záťažou 3 s po 3 op (10, 12 a14 kg)
Studená sprcha zo studne

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Sat 26. Sep 2015 12:31:31

Trening od 07.00 do 08.10 h - resety, foam roller, intervalové skákanie na švihadle 5 x 35s -30s, drepy na úzko 1s 20 op, polovične drepy na jednej nohe 3 s po 10 op, drepy na jednej nohe 1 s 5-5 op, mŕtve ťahy s2 kett 24 kg 3s po 7 op, zdvíhanie pokrčených nôh v ľahu 20 op, zdvíhanie pokrčených noh vo vise 1s po 15 op, zdvíhanie vystretých nôh vo vise - 2s po 11op, polovičné mostíky 2 s po 10 op, celé mostíky 3 s po 7 op, výpony na lýtka na jednej nohe s 20 kg kett 2 s po 8op, jednoručné trhy s 24 kg kett rebrík 3,4, 5, 6, 7 op
Boxovanie do vreca s dorazom na silu úderu (udieranie za prekážku) cca. 10 minút presnejšie 3 pesničky od Kabátu)
dutá pozícia, hardplank, oceľové kĺby - 3 x.
Studená sprcha zo studne.

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Mon 28. Sep 2015 12:33:33

Tréning v nedeľu 28. 9. 2015 nebol trenovaný v celku, lebo môj malý syn zo soboty na nedeľu vôbec nespal dostal zápal priedušok tak som si to odcvičil za celý deň.
diamantové kliky 2s. po 10 op, kliky s malým synom na chrbate (nedal mi pokoj) 3s po 10 op, falošné kliky na jednej ruke 2 s po 7-6, 7-6 op,
zhyby na široko 2 s po 14 op, zhyby na úzko 5 s po 5 op, falošné zhyb yna jednej ruke 2 s po 3 op,
polovične kliky v stojke 2 s po 10 op, 3/4 liky v tojke 2 s po 5 op, cele kliky v tojke 1 s 4 op
resety, foam roller viac s anedalo vobec som nevladal bol som totalne unavený

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Tue 29. Sep 2015 17:54:11

Trening od 05.00 do 06.20 h- Boxovanie kopanie do vreca 10min, resety, foam roller
Drepy s do pomocou TRX 1 s- 10-10 op, Drepy medzi dverami 2 s 8-7 op, drepy na jednej nohe 3 s 7-6 op, 6-6, 6-5 op výpady po 5 op na každú nohu s 12 kg jedno rúčkou v poslednom 5 tom opakovaní izometricke držanie, Zhyby na široko 1 s 16, výpady po 5 op na každú nohu s 12 kg jedno rúčkou v poslednom 5 tom opakovaní izometricke držanie, zhyby na úzko nadhmatom 3 s - 10, 9 a 7 op, zhyby na jednej ruke s dopomocou druhou rukou 2 s 3-3, 3-2 op, diamantové kliky 20 op falošné kliky na jednej ruke 3 s 9-9, 9-9, 8-7, polovičné kliky v stojke s oporou 1 s - 15 op, celeé kliky v stojke s oporou 3 s 7, 7, 6 op, dvíhanie vytretých nôh vo vise 3 s 10, 10, 10 op, visenie na hrazde s jednou rukou držanie uteráku 2 s po 20 s + 3s po 5 op kliky na prstoch, predné a zadné mostíky 2 po 8 op, výpony na lýtka na jednej nohe s 24 kg kett po 8 op, celé mostíky 3s 7,7,7op, zhyby podhmatom na úzko s 10, 12 a 14 kg 4s po 3 op, dipy na trxz 4s po 5 op, obojručný swing 24 kg 11, 12,13,14 a 15 op
V superériach dutá pozícia s vystretými rukami, hard plank, hypertenzie 10x, Oceľové kĺby 3x,
Studená sprcha zo studne

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Thu 01. Oct 2015 7:43:52

Tréning od 05.10 do 06.10 h - 10 minút boxovanie a kopanie do vreca, foam roller, resety
Zhyby na široko nadhmatom 1s 14 op, zhyby na úzko podhmatom v dutej pozícii 5s po 5 op, horizontálne príťahy na TRX 3s po 8 op, kliky na vyvýšenej podložke 5 s 6 op na každú ruku, 1/2 kliky v stojke 10 op, 3/4 kliky v stojke 3 série po 8,8 a 7 op, Izometrické držianie v hornej pozícii zhybu podhmatom v dutej pozície 3x po 10s, izometrické držanie v strednej pozícii diamantového kliky 3s po 10 op, izometrické držania v polovici rozsahu kiku v stojke 3s po 10s, Trhy 6s po 5-5 op na každú ruku, tlaky spoza hlavy na TRX postupné zväčšovanie predklonu 4s po 4 op nakoniec zmierneienie záklonu 1s 8op, príťahy na biceps na TRX s potupným zväčšovaním záklonu 4s po 4op a nakoniec zmiernenie záklonu 1s 9 op, Hepertenzie zdvíhanie vrchnej časti tela a potom zdvíhanie spodnej časti tela 3 s po 7 op, Oceľové kĺby 3x
Studená sprcha zo studne no už to bol brutal ráno bolo -2 C uvidím čo ďalej

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Fri 02. Oct 2015 7:38:06

Trening od 05.00 do 06.10 h - resety, foam roller, intervalové skákanie na švihadle 5 x 40s -30s, drepy na úzko 1s 20 op, polovične drepy na jednej nohe 4 x rebríky 1, 2, 3 op, mikrosérie drepy s dvoma 24 kg kett a to tak že som začal s drepmy na úzko spravil 2 op, potom som nohy troška rozšíril a zasa spravil 2 op a zase som nohy dal viacej od seba a spravil som 2 op celkovo som toto odcvičil 4x - malo by sa pri tom zapojiť viacej svalových vlákien, zdvíhanie pokrčených nôh v ľahu 20 op, zdvíhanie pokrčených noh vo vise 1s po 15 op, zdvíhanie vystretých nôh vo vise - 2s po 110op, polovičné mostíky 2 s po 10 op, celé mostíky 3 s po 8 op, dutá pozícia, hardplank, oceľové kĺby - 3 x., Swingy 10 min každú min 12 op s 24 kett
Studená sprcha vo vani - už som to zmenil.

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Fri 02. Oct 2015 9:29:19

V práci som ešte pridal:
mikrosérie zhyby nasledovne - 2 zhyby nadhmatom úplne na úzko, potom hneď 2 zhyby úchop širší cca. o 5 cm a zasa 2 zhyby s úchopom o niečo širším - celkovo 5 takýchto sérii, mikrosérie kliky v tojke tým istým spôsobom 5 sérii, mikrosérie kliky tým istým spôsobom, nerovnomerné visenie na hraszde 3x po 30s, cvičenie krku podobne ako v mostíkoch ale o stenu 3 s, výpony na jednej nohe pokrčená noha 2 s po 15 op na každú nohu

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Mon 05. Oct 2015 7:47:39

Trening 4. 10. 2015 od 07.00 do 08.10 hod.-foam roller, resety, 40 min. kopanie boxovanie do vreca, potom pády do predu do zadu, na bok, boxovanie do veľkého vreca na zemi, boxovanie s gumennými expandermi, oceľové kĺby 3x, studená sprcha

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Tue 06. Oct 2015 9:09:24

Trening od 05.00 do 06.10 h - resety, foam roller, intervalové skákanie na švihadle 6 x 40s -30s, drepy na úzko 1s 20 op, polovične drepy na jednej nohe 5 x rebríky 1, 2, 3 op, mikrosérie drepy s dvoma 24 kg kett a to tak že som začal s drepmy na úzko spravil 3 op, potom som nohy troška rozšíril a zasa spravil 3 op a zase som nohy dal viacej od seba a spravil som 3 op celkovo som toto odcvičil 4x - malo by sa pri tom zapojiť viacej svalových vlákien, zdvíhanie pokrčených nôh v ľahu 20 op, zdvíhanie pokrčených noh vo vise 1s po 15 op, zdvíhanie vystretých nôh vo vise - 2s po 10 op, polovičné mostíky 2 s po 10 op, celé mostíky 3 s po 9 op, dutá pozícia, hardplank, hypertenzie,oceľové kĺby - 3 x., jednoručné trhy s 24 kett rebrík 5,6,7,8 a 9
Studená sprcha vo vani

JOZEF999
Posts: 48
Joined: Wed 08. Jul 2015 19:58:11

Re: Cvičenie doma

Post by JOZEF999 » Wed 07. Oct 2015 7:47:32

Tréning od 05.10 do 06.10 h - 10 minút boxovanie a kopanie do vreca, foam roller, resety
Zhyby mikroséerie (v supersérii) zhyby na úzko 3op, rozšírenie úchopu 3op, zhyby na široko 3 op celkovo 4 krát, výbušné príťahy horizontálne na TRX - 3 série, kliky mikrosérie falošné kliky na jednej ruke 4 op, kliky na vyvýšenej podložke 4 op celkovo 4 série, 3/4 kliky v stojke (mikrosérie) na úzko 4 op, zošírenie 3 op a ešte zošírenie 2 op,
Mŕtvy ťah s dvoma 24 kg Kett - 4 s po 5 op, floor pres s 32 kg jednoručkou 4s po 5op, pulover s 24 kg kett 4 s po 6 op, military pres s 24 kg 3, 3, 3, 3, 3 op a potom jedna séria s 20 kg kett po 8 op, dipy na TRX 4s po 4 op,
Hepertenzie zdvíhanie vrchnej časti tela a potom zdvíhanie spodnej časti tela 3 s po 7 op, dutá pozícia, hard plank 3x Studená sprcha

Post Reply