Page 38 of 41

Re: Ve FuTr jako doma

Posted: Sun 21. Feb 2016 17:32:43
by petkab
Image

Re: Domácí tréninky - rehabka atd.

Posted: Wed 24. Feb 2016 8:50:07
by petkab
Po zralé úvaze jsem se rozhodla na nějakou dobu (měsíc, dva..nevím) přerušit docházku do gymu na tréninky.
Důvodů je víc - rehabku mám nasměrovanou dobrým směrem, bolístky se zlepšujou, vím, co mám cvičit a cvičím to. Ale jednoznačně se mi to cvičí líp doma, v čase, který vyjde. Do gymu vzhledem k okolnostem přilítnu vždycky vystreslá, jak musím v určitou hodinu vypadnout z práce, což se ne vždycky musí podařit. Navíc, co si budeme nalhávat, těch pár věcí, který zatím mimo rehabku mám dovolenou cvičit, si taky v pohodě dám doma. V gymu mě akorát štve, když pozoruju cvrkot kolem sebe, vidím holky, jak jedou programy a já se tam válím po zemi a dýchám do břicha :-)
Ano, vím, že je to třeba a budu to dělat..jen se prostě přitom nechci drásat pohledem na DL, snatche a atd :-D
A krom toho mám období, kdy se mi fakt nejlíp cvičí samotný. Průběžný rady a konzultace mám přislíbený.

Papírový deníček povedu pořád podrobně, tady to vidím spíš tak na týdenní souhrnné zápisky. Kdyby se vám moc stýskalo, postu sem tam fotku jídla, tam žádný změny neplánuju :-)

Re: Domácí tréninky - rehabka atd.

Posted: Thu 25. Feb 2016 9:08:51
by PM
Ať rehabilitace dále zdárně pokračuje, Péťo!

Re: Domácí tréninky - rehabka atd.

Posted: Thu 25. Feb 2016 13:07:03
by petkab
Díky, Pavle!

Re: Domácí tréninky - rehabka atd.

Posted: Sun 28. Feb 2016 19:30:04
by petkab
Tenhle týden jsem cvičila doma 3x, rehab sestavu plus věci na mobilitu hrudníku a kyčlí.
Dvakrát dlouhá procházka.

Týden ve znamení psaní "seznamů" - jednou za čas sednu a sepisuju všechno, co chci, co si přeju, co budu dělat a co naopak dělat nebudu. Nejdřív píšu, jak mě napadá...a pak si to rovnám. A vznikají podseznamy - přání těžko ovlivitelná, věci závisející jen na mně...padne na to spousta vypitýho kafe a je to někdy docela sranda, protože kromě věcí vážných a zásadních se objevují poznámky např. "plus jedna procházka týdně"...a za nejvtipnější úkol následujících dnů jsem vyhlásila "nedávat rajčata do ledničky" ( jsem na to neustále synem upozorňována a neustále na to zapomínám :-) )

Re: Domácí tréninky - rehabka atd.

Posted: Tue 01. Mar 2016 14:32:17
by Justys
Souhlasím! Není nic horšího než se zakousnout do studeného rajčete :-)

Re: Domácí tréninky - rehabka atd.

Posted: Tue 01. Mar 2016 18:43:37
by petkab
No, já jsem schopná rajče pozřít jen pokrájené, tak možná proto mi to ukládání mimo lednici nejde. Ale já to dám! (A to ostatní taky :-) )

zase trochu jídla, jím pořád stejně, ale jen někdy nezapomenu vyfotit...

Image

Re: Domácí tréninky - rehabka atd.

Posted: Sun 06. Mar 2016 18:55:16
by petkab
Tenhle týden jsem cvičila doma 3x, rehab sestavu plus věci na mobilitu hrudníku a kyčlí.
Jednou dlouhá procházka. Ovšem za nejlepší trénink tohoto týdne považuju transport 16tikg kettle ráno z Černého mostu na Zelený pruh a odpo odtud na Jiřák. MHD samozřejmě :-) Pozitivní je, že koule sbližuje, protože dost lidí zajímá, kolik to opravdu váží. Ještě lepší je, že mě druhý den bolely namožený křídla a břišáky. Takže tím pádem je jasný, že jsem to nosila dobře a že rehabka postupuje správným směrem :-)
Taky jsem zkontrolovala pánský gym, bylo tam takový ticho..ale jinak pořád stejný :-)
Image

Na FB na mě vyskočily rok starý debaty o IF a tak jsem si řekla, proč vlastně ne. Cvičím tak málo, že tři jídla denně jsou vysloveně rozmazlování, takže se pokusím první jídlo dne odsunout někam směrem k obědu, v závislosti na tom, jak pozdě budu předchozí den večeřet. Víkend byl ideální čas začít, protože část toho okna bez jídla jsem prospala. Abych tělo moc nešokovala, oblbuju ho dopoledne neprůstřelnou kávou, kterou si našlehávám v šekru na proteiny (aspoň je zase po dlouhé době využitý). Zatím to jde.

Image

Re: Domácí tréninky - rehabka atd.

Posted: Mon 14. Mar 2016 11:53:10
by petkab
Tenhle týden jsem cvičila doma 3x, rehab sestavu plus věci na mobilitu hrudníku a kyčlí.
Nějaký chození po venku, chodím denně, ale alespoň 2x týdně to trochu natáhnu, aby procházka trvala v kuse víc jak hodinu.
Kromě toho jsem začala šolíchat get upy, pořídila jsem si důmů 12tku, chci na ní na get up nějakou dobu zůstat, zatím mám pocit, že rameno je v pohodě. Pravidlo č.1 - nespěchat. Pravidlo č.2 - nespěchat.....

Jídlo - bez problémů jsem se ustálila a prvním jídle nejdříve v 11 hodin, ale to je spíš vyjímka, spíš je první jídlo ve 12 hodin a později. Ráno si dávám neprůstřelnou kávu, tím pádem během dopoledne vůbec nemám hlad

Image

Poslední jídlo dne v cca 20 hodin. A skladba jídla, pořád tak nějak stejně :-)

Image

Re: Domácí tréninky - rehabka atd.

Posted: Wed 16. Mar 2016 9:57:05
by cohen
Jedlo vyzera stale vyborne :) Rameno sa zlepsuje?