Log - Cvičenie na doma

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
mrkva
Posts: 333
Joined: Sun 14. Jun 2015 14:12:14

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by mrkva » Sat 11. Jul 2015 8:32:39

Ďakujem za názor:-) Úlohou bolo postaviť sa s KB nad hlavou a znovu ľahnúť, tak úlohu som splnil. Estetické to asi moc nebolo, baletka už zo mňa nebude:- ) Chcel som si ten cvik aj vychutnať, tak som pohyb v rôznych fázach zastavil a podržal pozíciu, alebo si trošku upravoval polohu tak, aby som lepšie cítil napätie vo svaloch, lebo tak sa mi to viacej páči ako len plynulý pohyb. Cvičím dosť podľa pocitov a toho čo sa mi páči, ale to sa asi nebude páčiť kb5-károm , čo však repšketujem. :-)
Len tvoje každodenné skutky ukážu či si dobrý človek.

User avatar
petkab
Posts: 525
Joined: Mon 25. May 2015 16:05:26
Location: Praha

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by petkab » Sat 11. Jul 2015 8:46:30

Ano, nám se to asi fakt líbit nebude, ale pokud sis dal zadání jaké sis dal, tedy se s tím zvednout, splnil jsi.

Kdybys sem postnul např. benchpress, kde zatlačíš balík, ale uděláš tam spoustu technických chyb, moje reakce by byla stejná. Jinými slovy i balík se dá zatlačit hezkou technikou.

Já mám prostě už takovou úchylku, no..(a to tě můžu ujistit, že zdaleka nejsem takový perfekcionalista jako je třeba Pavel nebo Justy)

K té baletce - ono se to dá cvičit technicky správně i s fakt těžkou bell, viz např.
https://www.youtube.com/watch?v=SdeJsDni3oM
https://www.youtube.com/watch?v=v4_c-8YQyAE
https://www.youtube.com/watch?v=INCqzdj6fNY
Petra Bričová, ve FuTr jako doma :-)

JKP
Posts: 173
Joined: Thu 28. May 2015 17:52:29

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by JKP » Sat 11. Jul 2015 8:58:46

Na jednu stranu chapu, na druhou je imho slusna sance, ze pokud ty chyby, ktere ti dvacitka pri tve sile jeste odpusti, neodstranis, jen tak nebudes moct jit dal, protoze tezsi koule by ti je dala sezrat. A ver, ze ten pocit, kterej ti da, kdyz tgu s vahou, se kterou bylo driv rozklepany, najednou udelas naprosto jiste, za to stoji. Jinak zastavit v jednotlivych polohach je v poradku, spis jde o to, aby presun mezi nimi nebyl svihem, ale plynulej, silovej.

Ps. kdyby ses chtel ridit tim prvnim videem, ktery postovala PetkaB, tak na nem je myslim tgu s mostem (highbridge), kterej tam neni nutnej a v gymu ho ted ani necvicime a tu nohu podsouvame rovnou.
Nepiják, nekuřák, nemrava.

User avatar
petkab
Posts: 525
Joined: Mon 25. May 2015 16:05:26
Location: Praha

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by petkab » Sat 11. Jul 2015 9:03:37

JKP wrote:Na jednu stranu chapu, na druhou je imho slusna sance, ze pokud ty chyby, ktere ti dvacitka pri tve sile jeste odpusti, neodstranis, jen tak nebudes moct jit dal, protoze tezsi koule by ti je dala sezrat. A ver, ze ten pocit, kterej ti da, kdyz tgu s vahou, se kterou bylo driv rozklepany, najednou udelas naprosto jiste, za to stoji. Jinak zastavit v jednotlivych polohach je v poradku, spis jde o to, aby presun mezi nimi nebyl svihem, ale plynulej, silovej.

Ps. kdyby ses chtel ridit tim prvnim videem, ktery postovala PetkaB, tak na nem je myslim tgu s mostem (highbridge), kterej tam neni nutnej a v gymu ho ted ani necvicime a tu nohu podsouvame rovnou.
Ano. Děkuji za upřesnění.
A vůbec - lépe bych to nenapsala, ani já to nemyslela jako nějaký bezúčelný prudění. Prostě je fakt, že v určitý fázi tě nedostatky v technice začnou limitovat. V horším případě se zraníš.
Petra Bričová, ve FuTr jako doma :-)

User avatar
PM
Posts: 890
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by PM » Sat 11. Jul 2015 14:49:32

Nelíbí - viz výše.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

mrkva
Posts: 333
Joined: Sun 14. Jun 2015 14:12:14

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by mrkva » Sat 11. Jul 2015 17:13:57

Aspoň teraz viem, ako na tom som s TGU. Celkom som si doteraz myslel, že mi to ide ...
11.07.2015
1) Mobilita, Čínske drepy
2) Floor Press (2x30 kg) – Zhyby nadhm.: 4x(12-6)
3) Výpady dozadu (2x10 kg) – Drepy s výskokom: 4x (12-12-12)
4) Mosty – Plank: 3x(8 op. – 12 sek)
5) Triceps. extenzie nad hlavou: 12,12,10
Strečing
Len tvoje každodenné skutky ukážu či si dobrý človek.

mrkva
Posts: 333
Joined: Sun 14. Jun 2015 14:12:14

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by mrkva » Sun 12. Jul 2015 16:11:53

12.07.2015
1) Mobilita, Lozenie
2) Mŕtvy ťahy (30 kg JČ) – Príťahy JČ v stoji s oporou ruky o koleno (30 kg): 4x(6-12-12)
3) Zhyby podhm. na úzko – Dips na operadlách stoličiek: 4x(7-14)
4) Drepy s chrbtom tlačiť o fitloptu proti stene – Wall sit: 4x(12 op. – 12 sek.)
5) Hamstringy na fitlopte (One Leg Hamstring Ball Curls) – Pokľak na fitlopte (Jedna noha sa dotýka kolenom a druhá chodidlom): 3x
Strečing
Len tvoje každodenné skutky ukážu či si dobrý človek.

mrkva
Posts: 333
Joined: Sun 14. Jun 2015 14:12:14

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by mrkva » Wed 15. Jul 2015 19:55:00

15.07.2015
1) Mobilita
2) Dive Bomber 10,10,4
3) Mosty na jednej ruke: 5,5,5
4) Zhyby nadhmatom: 10,8,5
5) Švihadlo 10x100 a niečo navyše za každé prerušenie (dnes max. bez prerušenia 125 op.)
Strečing

14.07.2015
1) Mobilita, Čínske drepy 11,11,12
2) Drepy na úzko 11,11,11
3) Drepy na jednej nohe z polkotúľa (nácvik, pokusy) 6x
4) Zhyby na jednej ruke s dopomocou: 5,4,3,3
5) Kliky na jednej ruke proti KB: 1,2,3 op.
6) Kliky na jednej ruke proti stoličke striedavo: 6,6,6
7) Diamantové kliky: 10,10,10
8) Mosty na jednej ruke 5,5,5
Strečing
Len tvoje každodenné skutky ukážu či si dobrý človek.

mrkva
Posts: 333
Joined: Sun 14. Jun 2015 14:12:14

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by mrkva » Thu 16. Jul 2015 20:07:34

Len tvoje každodenné skutky ukážu či si dobrý človek.

cohen
Posts: 737
Joined: Wed 27. May 2015 9:21:30

Re: Log - Cvičenie na doma

Post by cohen » Thu 16. Jul 2015 21:23:57

To neni most.
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

Post Reply