Pokračuj, dokud nezesílíš!

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
Odpovědět
Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 912
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od PM » stř 09. srp 2017 15:27:51

Zranění lokte mi stoplo S&S - převalil jsem se na loket na tvrdém povrchu, a praskl mi tíhový váček. Žádná bolest, kloub v pořádku, jen otravná boule. Již pořešeno, ale chci tomu dát více času na zahojení, aby se to neopakovalo - proto jsem najel na nový (můj vlastní a v součsné fázi testovací) program s kódovým názvem Royal Simple & Sinister. Mimochodem do Sinister mi zbývaly jen 3 get-upy s 48 - swingy jsem dával na pohodu, 2 get-upy s 48 kg a 3 s 44 taktéž. Well, příliš úderů loktem do hlavy (ne mojí) a do pytle.

Dnešní trénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, těžký den, 10 setů: 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 ,5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set), celkem tedy 100 snatchů (50 levá, 50 pravá)
- bent press - 28 kg, střdně těžký den, 8 setů: 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek, tedy celkem 32 bent pressů (16 levá, 16 pravá)
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

cohen
Příspěvky: 740
Registrován: stř 27. kvě 2015 9:21:30

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od cohen » čtv 10. srp 2017 8:58:04

Jo, zranenia... pridu vzdy v tom najnevhodnejsom case. :-/ Ale treba sa zdvihnut, restartovat hlavu a ist dalej. ;-)

Program vyzera zaujimavo, aj ked mne bent press nikdy nejako zvlast neucaroval, pretoze som dal maximalne 3x24kg na obe strany, co je uplne ze smutne oproti tomu co pressujem. Ani neviem, ci ma zmysel ho niekam momentalne zaradovat, mozno do variety treningov zopar lahsich...
Kym mam slaninu a plzen, nepotrebujem antidepresiva. :D

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 912
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od PM » pát 11. srp 2017 11:13:36

Včerejší trénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, lehký den, 10 setů: 5, 6, 5, 5, 5, 5, 5, 5, 5 ,5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, těžký den, 10 setů: 2, 3, 2, 2, 2, 2, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek, tedy celkem 32 bent pressů (16 levá, 16 pravá)

cohen: další zajíc
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 912
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od PM » pát 11. srp 2017 17:54:57

Dnešnítrénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, střední den, 8 setů: 5, 6, 6, 5, 5, 5, 5, 5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, střední den, 8 setů: 2, 3, 3, 2, 2, 2, 2, 2, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 912
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od PM » sob 12. srp 2017 20:20:11

Dnešní trénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, těžký den, 10 setů: 5, 6, 6, 6, 5, 5, 5, 5, 6, 6 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, těžký den den, 10 setů: 2, 3, 3, 3, 2, 2, 2, 2, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 912
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od PM » ned 13. srp 2017 15:27:45

Dnešní trénink:

- odpočinový den. Lehké cviky s jednoručkou a kettlebell, mobilita, strečink
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 912
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od PM » pon 14. srp 2017 17:27:36

Dnešní trénink:

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, lehký den, 6 setů: 5, 6, 6, 6, 6, 5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, lehký den, 6 setů: 2, 3, 3, 3, 3, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 912
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od PM » úte 15. srp 2017 12:47:04

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, střední den, 8 setů: 5, 6, 6, 6, 6, 6, 5, 5 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, střední den, 8 setů: 2, 3, 3, 3, 3, 3, 2, 2 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Už mám 2 strany poznámek jak ke snatchi, tak bent pressu.

Dnešní video: Charles Rigolout (1924)

Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 912
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od PM » pon 21. srp 2017 20:40:35

Vynechávám zápis z campu, jel jsem Royal S&S 2x.

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- bent press: 16, 20, 24, 28 32, 36, 40 - singly, vždy 1 levá a 1 pravá
- snatch - 24 kg, střední den, 8 setů: 5, 6, 6, 6, 6, 6, 6, 6 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, střední den, 8 setů: 2, 3, 3, 3, 3, 3, 3, 3 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Brzy začnu vkládat 28 kg na snatch a 32 kg na bent press. Vše zatím dle plánu, zdá se, že protokol fajn.

No a jaký byl víkend? Viz níže. Díky, fakt jsem si to užil!

Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 912
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Pokračuj, dokud nezesílíš!

Příspěvek od PM » úte 22. srp 2017 12:54:36

Dnešní trénink: Royal S&S

- move prep: 16 kg - bent arm bar - 10 nádechů/výdechů, pumpa - 5x, kozáček - 10x
- snatch - 24 kg, těžký den, 10 setů po 6 - vždy levá, odpočinek, pravá, odpočinek (= 1 set)
- bent press - 28 kg, těžký den, 10 setů po 3 - vždy levá, pravá, odpočinek (= 1 set)

Intro cyklus za mnou, hurá na druhý. Vynechám bent press singly, aby se trénink pohodlně vešel do hodiny, uberu opakování, ale začnu přidávat na váze. Dvojitá progrese, mám to vymyšlený :-)
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

http://www.pavelmacek.cz

Odpovědět