Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
Uživatelský avatar
Justys
Příspěvky: 361
Registrován: pon 04. led 2016 19:16:14

Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod Justys » pon 04. led 2016 20:01:52

Tak jsem se rozhodla, ze tento rok budu dělat věci, které normálně nedělám.

Jednou z nich je právě blog. Sociální sítě nejsou moje médium, radši bych šla na pivo se bavit o tréninku, ale dám tomu šanci - jedno se přece nevylučuje s druhým :-)

Silové cíle na 2016 (osobní si nechám pro sebe, snad mezi nimi bude přestat sprostě nadávat a zlepšit si češtinu :-):

1) recertifikace SFG lifter (konec ledna 2016, pracuju na tom od listopadu, mám každopádně záložní plán - SFL v dubnu - Itálie)

2) recertifikace SFG II (léto 2016), hlavní cíl : symetrický press 20kg levá&pravá, double jerky 16kg x5

3) „jin” pohyb, a šikovně nakombinovat se silovým tréninkem (který je priorita) - jóga, plavání, tanec...

Prostě: užívat si zdravé tělo, nezranit se, nepřetrénovat a nepřepálit to - díkybohu za appku HRV :-)

Můj současný tréninkový plán:

- 6x týdně
- v případě potřeby „day off” (k tomu kdy si dát volno, jestli ubrat/přidat využívám aplikaci HRV)

BP: 3x týdně, cil: 3/4 BW x 1rep, (moje BW: 55kg) = 42,5 kg x1
DL: 2x týdne, co druhý den, střídáno s BP, cíl: 1,5 BW x 1 rep = 82,5 kg x1
BSQ: 1x týdně , cíl: 3/4 BW x 5 reps, = 42,5 kg x5
MP: cíl:1/2 BW x 5 reps, metodou GTG = 27,5 kg x5

Doplňkově: lehké GU, windmilly, páka/ohnutá páka, žába, kozáček, viklající dřep, shyby

Zkratky:
BP- bench press
MP- military press
BW- bodyweight, tělesná váha
DL- deadlift
BSQ- back squat
Rep(s) - repetition(s)= opakování
GTGv- grease the groove metoda, cvičíte půlku z vašeho max, kdykoliv přes den, vzdy čerství, „na pohodu”
HRV- heart rate variability

Dnešní trénink

BP 35kg 1-2-3 x3
MP (metodou GTG) 22,5 x 5 IIII (přechod z 20kg minulý týden, na 22,5 kg)

Plus: shyby (na pohodu), drily na mobilitu hrudní páteře a kyčlí (válec, páka/ohnutá páka, get up, windmilly, žába, kozáček).
Justys

Funkční trénink Praha

"Lose your mind and come to your senses". Fritz Perls

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod PM » pon 04. led 2016 20:13:28

!!! ...!!
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Uživatelský avatar
Justys
Příspěvky: 361
Registrován: pon 04. led 2016 19:16:14

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod Justys » úte 05. led 2016 22:27:17

Jeden z těchto rozlítaných dní, kdy nestihám a celý den myslím na to, že přece ještě si musím odjet trénink (proto mám nejradši dopolední tréninky :-).

Dnešní (very short) trénink:
DL: 70 kg 5-3-2 (technika, ladění spodní pozice)
večer: jóga

Pokud jeden post dokope někoho k tomu, aby se zvednoul z gauče a začal se sebou něco dělat, tak to celý má smysl (díky Dano za povzbuzení!).

Jinak poctivě "verbuju" holky na nejbližší TSC, nejčastější reakce: "já na to přece nemám". Máš, jenom o tom nevíš, upřimně máš na mnohem více! A navíc, co lepšího se ti může přihodit v životě než deadlift :-D.

Poznámka (pro sebe): musím sakra více jist a spát...Tak dobrou!
Justys

Funkční trénink Praha

"Lose your mind and come to your senses". Fritz Perls

Uživatelský avatar
petkab
Příspěvky: 525
Registrován: pon 25. kvě 2015 16:05:26
Bydliště: Praha

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod petkab » stř 06. led 2016 5:21:25

Jen piš, dobře se to čte :-)
Petra Bričová, ve FuTr jako doma :-)

Uživatelský avatar
Justys
Příspěvky: 361
Registrován: pon 04. led 2016 19:16:14

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod Justys » stř 06. led 2016 11:34:26

Tak jsi mě přemluvila ;-)
Justys

Funkční trénink Praha

"Lose your mind and come to your senses". Fritz Perls

Uživatelský avatar
Justys
Příspěvky: 361
Registrován: pon 04. led 2016 19:16:14

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod Justys » stř 06. led 2016 22:52:35

Dneska jsem měla přidávat na benč. Život má občas pro nás jiné plány. Dnešní HRV jsem měla hodně pod normou (žádné překvapení po pár hodinách spánku). Tím pádem jsem mohla zapomenout na jakékoliv přidávání.
(když o tom přemýšlím, není to úplně špatné dostat občas takove „povolení” na lehčí trénink.

Dnešní trénink:

- MP 22,5 5x5, GTG
- Shyby (easy, odlehčené, na expanderu)

Plus mobilita, asi 40 minut, hlavně válec, drilly na ramena, GU (jen 8kg, prý vypadám legračně s takovou lehkou bell), pak celá sestavička na kyčle, tj. žába, pterodaktyl (trpím jako zvíře), dřepy u stěny, hip switches - vše lehce, žádný hardcore strečink, šetřím síly na zítra!
Justys

Funkční trénink Praha

"Lose your mind and come to your senses". Fritz Perls

daymoon
Příspěvky: 814
Registrován: pon 25. kvě 2015 17:25:46

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod daymoon » čtv 07. led 2016 6:09:35

Ahoj Justys :-)

Těší mě, že píšeš o HRV4Training nebo minimálně podobné aplikaci. Měřím se taky každý den ode dne, kdy Peťa Růžička o tom psal na FB. Osobně beru doporučení HRV4T nezávazně, ale vždy se nad ním zamyslím a přemýšlím, co bylo ten minulý den špatně. Spánek má ohromný vliv, ale dokáže ho vyrovnat psychická spokojenost a to až kupodivu dobře. Taky jsem zjistil, že i když jde člověk spát pozdě a vstává brzo, má velký vliv, když se probudí sám a je to taková ta dobrá vstávací fáze. Naopak pokud člověk není psychicky nebo citově v pohodě, je to špatný za každých okolností.
Taky vždy zvažuju, co mě čeká ten další den a jestli si můžu dovolit přece jen se do toho trochu opřít. I když, náhledem na mé tréninky je jasné, že já se do toho neopírám ani kdybych cvičil celý týdenní program v jeden den :-)
Petr Dvořák
Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů

Uživatelský avatar
Justys
Příspěvky: 361
Registrován: pon 04. led 2016 19:16:14

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod Justys » čtv 07. led 2016 20:19:31

Díky Daymoone, že jsi se podělil o své zkušenosti s HRV!

O HRV vím už dlouho, StrongFirst s HRV dělá intenzivní výzkumy, ale dříve (čti: „když jsem byla mladá a odregenerovala jsem nejenom trénink ale i chlast a nonstop přes noc) jsem to nějak neřešila.

Podobně jako ty, beru doporučení HRV nezávazně (více třeba můj dnešní trénink). Mně napomáhá zbrzdit mé neustálé tendence k přidávání, což často končí přetrénováním.

Jak píšeš, alespoň se můžu zamyslet nad tím, co ještě můžu udělat, abych lépe regenerovala (což se týká stravy, spánku, stresu a podobných). Prostě to cvičení se děje v nějakém kontextu a každý, kdo bere trénink tak nějak vážně, začne to dříve nebo později řešit.

Zdar a sílu a hodně citové a psychické pohody!
Justys

Funkční trénink Praha

"Lose your mind and come to your senses". Fritz Perls

Uživatelský avatar
Justys
Příspěvky: 361
Registrován: pon 04. led 2016 19:16:14

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod Justys » čtv 07. led 2016 20:22:34

Navzdory tomu, že aplikace HRV mi doporučila dát si den volno (tahle hláška opravdu nepatří mezi mé oblíbené), neposlechla jsem (3 dní pauzy na benč je pro mně moc dlouhá pauza).

Tak jsem šla na to chytře: šlofíček, dvojitá snídaně & káva, a nakonec to dopadlo docela dobře.

Dnešní trénink:

BP 37,5kg 1-2-3 x2, 1-2-2
MP 22,5 kg 5x3

A pro dnešek fakt stačí, zaručeně budu (konečně!) spát jak mimino.
Justys

Funkční trénink Praha

"Lose your mind and come to your senses". Fritz Perls

daymoon
Příspěvky: 814
Registrován: pon 25. kvě 2015 17:25:46

Re: Turboďábel aneb Zkrocení zlé ženy

Příspěvekod daymoon » pát 08. led 2016 9:03:31

Já měl včera 8,3 a světové předpoklady a musel jsem dát volno, nebyl jsem schopen zvednout ruce. Dnes mám 7,x a doporučení dát si volno a těším se na těžký trénink :-) Ale tím neříkám, že to nefunguje. Funguje to až překvapivě spolehlivě.
Petr Dvořák
Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

 

 

cron