Page 9 of 11

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Wed 12. Apr 2017 17:37:43
by Pitkin
cohen wrote:Ako hovoris, zname veci. Dislokacie s palicou si nemozem vynachvalit, kazdodenna rutina. Ja mam zas problem donutit sa k dychovym cviceniam, ale dnes som si ich dal a v predklone som narazil na vhodnu polohu pre strec mojho nestastneho vonkajsieho menisku. Takze zaradim dychanie castejsie, ale nehovor to PM, lebo #tobysemackovilibilo :D :D :D
Jako ty dechové cvičení mi fakt pomáhají.
Ty cviky na pohyblivost a korektivní cvičení jsou už celkem známé, ale mám problém s konzistencí proto se neposouvám kupředu.
Jakmile cvičím pravidelně tak je to uplně jiná úroveň :-)

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Wed 12. Apr 2017 23:00:13
by Pitkin
Trénink #24 12.4.2017

Rozcvičení
Bench press 5x30kg,5x35kg,5x5x40kg
Swing obouruční 5x10x32kg - pauza cca. 2 min

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Sat 15. Apr 2017 22:53:00
by Pitkin
Trénink #25 15.4.2017

Rozcvičení
TGU celé/polo 24,24,32,24,24
Swing obouruční 5x10x32kg - pauza cca. 2 min

Dal jsem dva dny volna, čtvrtek byl zelenej a v pátek bolehlav a s tím se moc cvičit nedá.

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Sun 16. Apr 2017 12:04:47
by PM
Macek sleduje :-)

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Mon 17. Apr 2017 22:25:29
by Pitkin
Trénink #26 16.4.2017

Rozcvičení
TGU celé/polo 24,24,32,24,24
Swing obouruční 5x10x32kg - pauza cca. 2 min

Trénink #27 17.4.2017

Rozcvičení
TGU celé/polo 24,24,32,32,24
Swing obouruční 5x10x32kg - pauza cca. 2 min

Jedním z důvodů proč jsem si vybral S&S je jeho jednoduchost a princip snadné síly.
Po delší odmlce je vždy těžší a těžší se vracet a první volba padla na swing protokol. Bohužel tam je stres poměrně vyšší a ačkoliv síla mi nějaká zůstala, tak kondice zmizela.
Cvičím sám 3 roky s velkýma pauzama doma a člověk oproti tělocvičně hodně zlenivěl a dlouho jsem u protokolu nevydržel a furt se vracel na začátek.
Další věc byla, že stejně jako u S&S jsem neudržel frekvenci a pak je protokol na hovínko. Přeci jen u druhého programu kde se cvičí 7 dní v týdnu, tak zameškání dvou není zase taková smrt.
Neméně důležitá věc je u mě volné dny....u klasiky 3x trénink jsem ostatní volné dny proležel ...takhle vím, že se rozhejbu i když ne uplně ideálně alespoň 5x do týdne....

Suma sumárum se pohybu věnuji 5x týdně, zatímco u klasiky jen 2-3x a to už teď vidím, že to nese ovoce.

Pohyb v určitých kloubech se zlepšil a to jen díky např. 10 minutám denně cvičení.
Věřím, že když to budu dělat více a dlouhodobě, že se konečně posunu a nebudu se plácat jak kapr na suchu :D

Jen překonat tu svojí lenost :-))

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Mon 17. Apr 2017 22:26:39
by Pitkin
PM wrote:Macek sleduje :-)
Taky si toho cením :-))

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Tue 18. Apr 2017 20:08:09
by Pitkin
Trénink #28 18.4.2017

Rozcvičení
TGU celé/polo 24,32,32,24,24
Swing obouruční 8x10x32kg - pauza cca. 2 min

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Wed 19. Apr 2017 12:39:08
by daymoon
Vždyť máš dobrou frekvenci. Jak jsi to myslel?

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Wed 19. Apr 2017 20:36:07
by Pitkin
daymoon wrote:Vždyť máš dobrou frekvenci. Jak jsi to myslel?
To ale asi jen poslední týden :-) Jinak dnes to měl být minimálně už 100. trénink a jsem sotva na čísle 30 :-)

Re: Pitkinův minimalismus

Posted: Wed 19. Apr 2017 20:40:02
by Pitkin
Trénink #29 19.4.2017

Rozcvičení
Tgu celé/polo 24,32,24
Bench press 5x30kg,5x35kg,5x40kg,5x5x45kg +5kg -OT3M
Swing obouruční 8x10x32kg - pauza cca. 2 min