Page 1 of 138

daymoonovo krutopřísný pumpení

Posted: Mon 25. May 2015 17:41:54
by daymoon
Jsem minimalista. Cvičení moc nerozumím. Baví mě to hodně a ty opakované pohyby mi hladí pravou půlku mozku. Nemám rád složité programy a tedy si u toho odpočine i ta levá, když nemusí přemýšlet.

Je mi 33, nemám moc sílu a mám někdy dost divnej humor :-)

Re: daymoon - 5/3/1 Beach body challenge

Posted: Mon 25. May 2015 17:44:12
by PM
Daymoone, vítej, těším se na tvůj tréninkový log!

Zdar a sílu!

Re: daymoon - 5/3/1 Beach body challenge

Posted: Mon 25. May 2015 17:49:42
by daymoon
25.5.2015

A KB swing 2x25x24kg
B KB TGU 2x2x24kg

back squat 5x74kg, 5x86kg, 5x98kg
hang clean 20x56kg, 20x56kg
military press do 4x65kg
pull up 10x
fat bar biceps curl 6x10x25kg, 4x10x21kg

Se dřepy bojuju pořád. Je to pro mě pořád těžký. Ale bojuju trpělivě dál. Nedávno jsem skončil 40-day Easy strength program a to časté dřepování mi chybí.

Re: daymoon - 5/3/1 Beach body challenge

Posted: Mon 25. May 2015 17:55:27
by daymoon
Díky Pavle.

Re: daymoon - 5/3/1 Beach body challenge

Posted: Wed 27. May 2015 17:21:01
by daymoon
27.5.2015

A KB swing 2x25x24kg
B KB TGU 2x2x24kg

back squat do 3x115kg
deadlift 5x119kg, 5x137kg, 5x155kg
military press 10x5x43kg pauzy do 30 sekund
1A db row 8x40kg, 12x10x30kg pauzy do 30 sekund

Ty moje úžasný dřepy. To je taková moje malá věčná bolestivá kapitola :-) Ale já vydržím hrozně dlouho a jednou budu dávat běžně série po 120kg. Což je můj sen.

Re: daymoon - 5/3/1 Beach body challenge

Posted: Wed 27. May 2015 17:26:53
by PM
Daymoone, zakopaný pes bude imho v technice. Zkus mrknout na kupř. Starting Strength, tam je dřep poměrně solidně rozebrán, anebo až dojedeš program, zkus dát cyklus Zercheru nebo front squatu, a pak se k back squatu vrátit.

Re: daymoon - 5/3/1 Beach body challenge

Posted: Wed 27. May 2015 18:39:23
by daymoon
Díky, podívám se na to. Vím, že nemá smysl se s kýmkoliv srovnávat, ale já mám prostě ty nohy slabý. Dílem je to i o vybavení. Já dřepuju bez stojanu, bez klece, bez sparinga. Uprostřed místnosti a nesmím si dovolit selhat. Pořád mě tam hlava blokuje jít dál.

Re: daymoon - 5/3/1 Beach body challenge

Posted: Thu 28. May 2015 7:31:42
by PM
Bez stojanu, bez klece, bez sparringa = Zercher dřep, dle mého názoru ideál. Další možnosti, které připadají v úvahu, je clean & front squat, anebo deadlift s osou za zády.

Re: daymoon - 5/3/1 Beach body challenge

Posted: Thu 28. May 2015 16:53:46
by daymoon
Dnes jsem byl cvičit na hřišti. Trochu skákání přes švihadlo, trochu lezení a plank. Pak opalovačka u tréninku ovládání míče fotbalovým stylem :-) abych nebyl takové nešikovné tele.

Re: daymoon - 5/3/1 Beach body challenge

Posted: Thu 28. May 2015 18:07:40
by ondra92
Dost často bývá problém v mobilitě kyčlí (nejčastěji lig. iliofemorale). Zkusil bych určitě goblet squat s KB/jednoručkou před každou sérií.
Jinak bez stojanu a bez klece je goblet nebo zecher jasná volba.