NIkdy netrénuj do zlyhania

Co jsi dnes cvičil(a) TY?
User avatar
PJ
Posts: 51
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Fri 11. Jan 2019 20:08:32

daymoon wrote:
Thu 20. Dec 2018 7:25:09
Pavle, napadlo mě. Myslíš, že principiálně špatný trénink nebude mít přenos do disciplín, které člověk přímo netrénuje? Myslím si, že k uchopitelnému určení je potřeba dvojitě slepá kontrolovaná studie. Já zastávám názor, že hýbat se jakkoliv je ta cesta. Od Petra Růžičky jsem před pár měsíci slyšel, že trénuje jenom stoj. Klidný 30 minutový stoj a že to má úžasný přenos všude jinde. Potom je tedy další otázka, jak je 30 minutový stoj principiálně dobrým tréninkem.

Co si o tom myslíš ty sám?
Čo myslíš pod pojmom špatný tréning?
Pavol Ježko

daymoon
Posts: 1168
Joined: Mon 25. May 2015 17:25:46

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by daymoon » Sat 12. Jan 2019 15:26:32

Opak principiálně správného tréninku.

"Za mňa bolo fantastické sledovať ako sa uplatňuje prenos principiálne správneho tréningu do disciplín, ktoré človek priamo netrénuje.
Ďalšia vec, ktorá sa ukázala je, že tréning nemusí byť nutne extra intenzívny aby sa prejavili výsledky, ak je na prvom mieste technika a precíznosť."

Děkuji za otázku. Míří přesně tam, kam jsem mířil při otázce já vloni. Principiálně správný trénink je stejná myšlenková konstrukce jako principiálně špatný trénink.
Petr Dvořák
Slunce je velký žlutý prášek od nebeských psychiatrů

User avatar
PJ
Posts: 51
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Sat 12. Jan 2019 17:29:23

RSAS#41

move prep:
- bent arm bar, pump stretch, hack SQ
snatch: medium volume session:
- 4x24kg, 6x28kg, 6x28kg, 6x28kg, 6x28kg, 6x28kg, 6x28kg, 6x28kg
- EMOM, always left, rest, right, rest (= 1 set), 8 sets each hand, 16 sets total.

bent press: medium volume session
- 2x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 2x32kg, 3x32kg
- rest 1-2min between reps,
- always left and right, rest (= 1 set), 8 sets each hand, 16 sets total.

stretching:
- bar hang, QL straddle, 90:90, brettzel, hamstring stretch, kneeling hip flexor stretch
Pavol Ježko

User avatar
PJ
Posts: 51
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Sat 12. Jan 2019 17:36:32

daymoon wrote:
Sat 12. Jan 2019 15:26:32
Opak principiálně správného tréninku.

"Za mňa bolo fantastické sledovať ako sa uplatňuje prenos principiálne správneho tréningu do disciplín, ktoré človek priamo netrénuje.
Ďalšia vec, ktorá sa ukázala je, že tréning nemusí byť nutne extra intenzívny aby sa prejavili výsledky, ak je na prvom mieste technika a precíznosť."

Děkuji za otázku. Míří přesně tam, kam jsem mířil při otázce já vloni. Principiálně správný trénink je stejná myšlenková konstrukce jako principiálně špatný trénink.
Keď sa budeš zle pohybovať (zle podľa biomechaniky) alebo zle trénovať, tak sa to niekde časom prejaví. Napr. chybná chôdza, chybné sedenie sa časom môže prejaviť v chybnom postoji.
Pavol Ježko

User avatar
PJ
Posts: 51
Joined: Tue 29. Nov 2016 22:44:27
Location: Bratislava

Re: NIkdy netrénuj do zlyhania

Post by PJ » Tue 15. Jan 2019 22:51:27

RSAS#42

move prep:
- halo, bent arm bar, prying goblet SQ

snatch: light volume session:
- 6x28kg, 6x28kg, 6x28kg, 6x28kg, 6x28kg, 6x28kg
- EMOM, always left, rest, right, rest (= 1 set), 6 sets each hand, 12 sets total.

bent press: heavy volume session
- 2x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 3x32kg, 2x32kg
- rest 1-2min between reps,
- always left and right, rest (= 1 set), 10 sets each hand, 20 sets total.

stretching:
- bar hang, QL straddle, 90:90, brettzel, hamstring stretch, kneeling hip flexor stretch
Pavol Ježko

Post Reply