Program velká činka

Cviky, tréninkové programy, tipy a triky, otázky a odpovědi
Genesis
Příspěvky: 10
Registrován: pát 16. říj 2015 16:06:12

Program velká činka

Příspěvekod Genesis » čtv 20. črc 2017 21:50:54

Zdravím.

Lze nějak kombinovat základní cviky s vlastní vahou (klik na jedné ruce, dřep na jedné noze, shyb) s programem ze školy síly na velkou činku? Např. jet program s činkou dle školy síly a k tomu GTG kliky a dřepy?

Díky za odpovědi.

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Program velká činka

Příspěvekod PM » pát 21. črc 2017 8:04:10

Zdar a sílu,

- cvič velkou činku dle programu Školy síly
- zakonči shyby - 3-5 opakování, 3-5 sérií, ideálně s (lehkou!) zátěží
- 1x týdně otestuj symetrii v klicích a pistolích - pár lehkých sériích po pár opakováních. GTG ne.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Genesis
Příspěvky: 10
Registrován: pát 16. říj 2015 16:06:12

Re: Program velká činka

Příspěvekod Genesis » pon 30. říj 2017 19:47:00

Tak mám za sebou s mírnou pauzou a nějakejma chybkama tři měsíce s velkou činkou. Program jsem začínal dle školy síly, ale nevyhovoval mi, tak jsem otevřel PTTP a najel na 2x5 a přidávání váhy schodovitě, zpravidla 2-3 tréninky s danou vahou a pak přidat. Přidával jsem 2,5 kg na FP a 5 kg na DL a cyklus jsem jel vždy tři týdny dohromady 15 tréninků. Začínal jsem při svých 83kg na 5RM 55kg FP, 100kg DL a teď budu končit cyklus na 75kg FP a 130kg DL.

A teď už konečně k dotazu. Chci zapojit i nohy a rád bych přešel na program 80/20 dle Falejeva z KB5. Mimo tahání železa ale dělám a chci dělat i jiný věci (lezení, běhání, plavání, základy gymnastiky). Takže mě zajímá, na co si dát pozor, aby to nešlo vyloženě proti programu. Je mi jasný, že běhat desítky km slow kardio k tomu nebude ideální, ale co takový lezení, základy gymnastiky (mosty, stojky, kruhy, šplh na laně) nebo plavání? Díky

Gusep
Příspěvky: 143
Registrován: pon 25. kvě 2015 15:55:02
Kontaktovat uživatele:

Re: Program velká činka

Příspěvekod Gusep » čtv 02. lis 2017 14:49:56

Nazdar, môj názor je, ze ak neliftujes sutazne tak nieje dôvod sa ďalším aktivitam vyhýbať. Robis to predsa pre radosť z pohybu a ak nahodou tvoj progres bude o chvíľku pomalší nic sa nestane.
V zasade si musis dávať pozor na objem a intenzitu, čiže napr. 2x tyzdenne 2km plavania pre hobika nebude asi to prave ale rozbije ta to. Ale dat si 500-1000m v závislosti od techniky - prečo nie. U lezenia a splhu bych si dával pozor na pretazenie predlaktia, keďže chces aj tahat DL.
Ja viem, všeobecne rady ale nemá cenu sa v tom vrtat viac, pokiaľ fakt tvoj 100% fokus neni na lifting.
Gusep | KB5 Slovensko

Genesis
Příspěvky: 10
Registrován: pát 16. říj 2015 16:06:12

Re: Program velká činka

Příspěvekod Genesis » stř 08. lis 2017 10:43:28

Hodím to sem, ať zbytečně nezakládám nové vlákno. Potřeboval bych poradit program na velkou činku pro bráchu. Dělá u HZS a k čince se dostane jednou za tři dny. Potom dva dny volna, kdy trochu běhá, plave, shybuje, práce kolem domu atd. Takže pokud někdo doporučí program na sílu s velkou činkou, budu moc rád. Díky.

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Program velká činka

Příspěvekod PM » čtv 09. lis 2017 7:20:17

- 80/20 Falejev je dost náročný program.
- bratr nechť najede na http://www.kb5.cz/2017/09/cvic-2x-tydne ... eni-v-pdf/
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti