Military press a RoP

Cviky, tréninkové programy, tipy a triky, otázky a odpovědi
Jakub
Příspěvky: 8
Registrován: pát 14. črc 2017 7:48:46

Military press a RoP

Příspěvekod Jakub » pát 14. črc 2017 8:04:37

Zdar a sílu, doufám že nezakládám téma, které už tu je, ale nenašel jsem ho. Mým aktuálním cílem je zlepšení se v military pressu (aktuálně barbell military pressu). Dlouhodobě jsem aplikoval přístup prilepinovi tabulky, poté jsem přešel na GTG. Nicméně dlouhodobě mám zájem vyzkoušet Rite of Passage (pokud lze aplikovat i na obourucni press), nicméně znám program pouze povrchně, tzn. že pouze vím že staví na metodě žebříků. Takže můj dotaz zní: najde se tu nějaký dobrák, který mi vysvětlí princip RoP, dávkování, programing apod? Otázka číslo dvě: Jaký jiný program by bylo možné substituovat a aplikovat na konkrétní problematiku? Díky

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Military press a RoP

Příspěvekod PM » pát 14. črc 2017 13:00:49

Zdar a sílu

- Enter the Kettlebell vyšlo ve slovenštině, ROP je detailně vysvětleno
- barbell a kettlebell military press - stejné, ale jiné, proto se i programming může lišit
- "zlepšení" - 1RM? Jaké je aktuální 1RM a jaká je tovje aktuální váha?
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Jakub
Příspěvky: 8
Registrován: pát 14. črc 2017 7:48:46

Re: Military press a RoP

Příspěvekod Jakub » pát 14. črc 2017 13:29:46

Děkuji za odkázání, po knížce se určitě poohlédnu. A ano co se týče zlepšení tak pro 1RM, což je aktuálně pro mou váhu 70kg nějakých 46kg (u kterých bych řekl, že jsem dlouhobě zaseknutej).

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Military press a RoP

Příspěvekod PM » ned 16. črc 2017 17:58:07

46 kg 1RM při váze 70 kg znamená, že je tam hodně prostoru pro růst :-)

Jaký program jsi cvičil? Postni prosím ukázkový trénink/týden.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Jakub
Příspěvky: 8
Registrován: pát 14. črc 2017 7:48:46

Re: Military press a RoP

Příspěvekod Jakub » ned 16. črc 2017 20:28:58

S tím prostorem pro růst zcela souhlasím :) Co se konkrétně Military pressu týče tak PO-ST-PÁ jedu měsíční cykly Prilepinovi tabulky... Prakticky podobné psaní v článku http://powerlifting.ronnie.cz/c-3835-te ... bulka.html nicméně je to postup od kterého jsem pendloval mezi GTG, Prilepina se teď držím opět měsíc. Vzhledem k tomu, že několik let boxuji/ thajský box, tak se nevyhnu jiným tlakům a práci ramen.

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Military press a RoP

Příspěvekod PM » pon 17. črc 2017 9:03:26

Postni ukázkový týden, ať je vše jasnější: kolik sérií, kolik opakování, s jakou váhou.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Jakub
Příspěvky: 8
Registrován: pát 14. črc 2017 7:48:46

Re: Military press a RoP

Příspěvekod Jakub » pon 17. črc 2017 21:23:58

Tak tedy konkrétně minulý týden:
Pondělí (po službě 12)
I.Military press rozcvička s osou 20kgx8,34kg 5x4op
II. Goblet SQ 16kg KB(dále jen 16/24 KB) 8op. 32kg 4x3op.
III.Pull over na zemi 24KB 5x3op.
IV. weighted S/L (prakticky jinak nedělám spíše pro zpestření) 15kg x8,6,6 10kg x 10,8,8
Resety/Mobilita

Úterý
I. Bench press osa 5x (65kg) 3,3,2,2
II.Weighted pull up +20kg x 4,3,3,3,2 15kg x 3x5op. Bylo síly na mnohem víc op, ale ve středu mě čekala 25h služba
III. Snatch jen na techniku 24KB 5x3op
IV. L-Sit hold 8x10s
Resety/Mobilita

Středa (ráno před službou)
I. Opět Prilepinova tabulka Military press Osa x5,5 40kgx 2,2,1,1 (v rezervě vždy jedno op)
II.Deadlift 2zahřívací po pěti 105kg technicky 3x3op
III.kliky s adaptéry (jezdím spíš především momentálně proto, že mě baví) postavení adaptérů vodorovně 14,14,8,8,6
IV.leg raises 5x4op

Čtvrtek (po službě)
I.Pull ups žebřík celkem 10m 60opakování
II.Tucked front lever5x10s
III.Swingy 28KB 6x20 op
IV.Hardstyle plank 6x15s

Odpoledne během dne KB deadlift jen tak na techniku a resety

Pátek
I. MP poseldní den v týdnu Prilepina 32kg x 5x5op
II. Dipy 10 (+28KB) 5x2op
III. L-SIT 5x10s

Sobota
Odpočinek
Resety

Neděle
I. Deadlift 70kgx5 90x5 120kgx3,2
II.KB v předklonu (28) 5x5op
III.Plank 5x25s
IV. L-Sit nácvik podle Davida Duranta (lze najít tuším pod David Durante L-Sigt progression, nebo tak nějak) 3x10op

Než začneš výtky podle čeho jedu, tak momentálně ničeho spíš pocitově (je to daný dost tím, že každej měsíc mám jiný mix služeb 25h a 12h a osmiček)
Další skutečnost Tréninky boxu a thajského boxu tam také jsou minulý týden tuším dvakrát a často jsou na konci posilovačky)
V tuto chvíli, respektive současně mě zajímá ten Military press (předpoklad jedna, řekneš mi abych ubral na jiných tlacích.) Problém je, že kliky a Dipy jedu protože mě baví. Před tímhle mišmašem jsem jel půl roku konkrétně trénink vězně konkrétně 3 měsíce "SAMOTKU", pak jsem volně přešel na trénink "SUPERMAX").
Věc poslední: nedržím se v tuto chvíli ničeho konkrétního, protože jsem donedávna dával dohromady utržený prsní sval, který jsem si nebyl jistej kdy budu moct plně zatížit.

Jakub
Příspěvky: 8
Registrován: pát 14. črc 2017 7:48:46

Re: Military press a RoP

Příspěvekod Jakub » pon 17. črc 2017 21:24:57

PS: ten trénink vězně před zraněním

Uživatelský avatar
PM
Příspěvky: 717
Registrován: pon 25. kvě 2015 13:29:01
Kontaktovat uživatele:

Re: Military press a RoP

Příspěvekod PM » úte 18. črc 2017 7:27:44

Program "Jak Pejsek s Kočičkou vařili dort" - nelze se divit, že máš takové "výsledky". Buď budeš cvičit to, co tě baví, anebo mít výsledky. V prvním neporadím, na to druhé ti mohu postnout program.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Jakub
Příspěvky: 8
Registrován: pát 14. črc 2017 7:48:46

Re: Military press a RoP

Příspěvekod Jakub » úte 18. črc 2017 8:33:03

Hodlám mít rozum Pavle :) volím možnost B


Zpět na

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host

 

 

cron