#KB5vyzva

Cviky, tréninkové programy, tipy a triky, otázky a odpovědi
User avatar
PM
Posts: 811
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: #KB5vyzva

Post by PM » Sun 12. Mar 2017 21:16:20

Osobně - ráno motýl, odpo DL/swing. Před DL/swingem nechceš "naprogramovat" páteř na flexi extenzi, ale pokud je to je jako lehká mobilita, cajk.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

User avatar
bd
Posts: 279
Joined: Mon 01. Feb 2016 23:43:16

Re: #KB5vyzva

Post by bd » Mon 13. Mar 2017 16:00:02

Takze pokud po ranim motylovi si pred swingama dam napr. nacvik kycelnich ohybu s rovnou pateri, tak bych to nemusel presouvat na odpoledne? :)

User avatar
KB5
Administrátor
Posts: 51
Joined: Mon 18. May 2015 16:37:39
Contact:

Re: #KB5vyzva

Post by KB5 » Sat 01. Apr 2017 8:38:01

KB5

User avatar
KB5
Administrátor
Posts: 51
Joined: Mon 18. May 2015 16:37:39
Contact:

Re: #KB5vyzva

Post by KB5 » Sun 02. Apr 2017 11:44:10

KB5

JitPok00
Posts: 2
Joined: Mon 16. Jan 2017 10:34:54

whole

Post by JitPok00 » Wed 31. May 2017 14:07:35

Mám prosbu,whole mám 2x úspěšně za sebou. Poprvé vloni v létě, totální euforie, bylo mi fajn, dokud jsem nezhubla.Mám totiž opačný problém, celý život jsem velmi štíhlá a neustále slyším dost blbé komentáře hlavně od dr, jestli jim, jestli nemám poruchy příjmu potravy apod. Ne, tahle vypadám už 40let a asi už to nezmění.
Poprvé jsem whole riskla a pak jsem byla strašně unavená, vyčerpaná a musela jsem se vrátit zpátky ke klasickému stravování, abych něco nabrala a mohla fungovat. Pak jsem si koupila knihu Jídlo na prvním místě, a whole po půl roce opět zopakovala, hlavně kvůli spánku. Už zase spím, hurá, žádný buzení ve dvě ráno a zírání do stropu až do rána. ze 30dnu jsem to musela kvůli závislosti na sládkem protáhnout na 40 a zase jsem zhubla, naštěstí méně než poprvé. Mám problém nedostatek tuků ve stravě a nejsem schopna denně vážit a zapisovat kolik čeho sním, abych věděla že to stačí.
samozřejmě jsem takhle nevařila jen sobě, ale celé čtyřčlenné rodině a všichni nadšení. Zelenina místo příloh je fakt skvělá, ale sehnat tolik kg kvalitní zeleniny v zimě a na jaře byl fakt problém.
Určitě všem doporučuji zkusit a dobré rady co jíst jsou třeba na webu paleosnadno

hpeter
Posts: 2
Joined: Mon 29. Oct 2018 11:20:20

Re: #KB5vyzva

Post by hpeter » Mon 29. Oct 2018 11:33:41

Motýl je můj nejoblíbenější cvik vůbec. Skvělě mi ráno rozpohybuj kříže dole a roztáhne hrudní páteř nahoře. Jinak mne kříže pořád pobolévají. Zkusím zacvičit dolní polohu Motýla se zavážím na ty kříže.
Cvičím i Neigong ale Motýla mám o dost raději. Lépe protáhne tělo. Neigong se mi pak cvičí lépe než když jsem po ránu zrmrzlý ztuhnutý. V této souvislosti, dá se motýl cvicit jako Neigong? Tzn. s následným "vítr vane větvemi vrby" a klidovým stáním. Dále, lze občas dávat výdechy i nádechy nosem? V rámci Buteyko praktikování.
Díky Pavle za výborný mnohostranný přitom jednoduchý(!) cvik.
Peter

User avatar
PM
Posts: 811
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: #KB5vyzva

Post by PM » Tue 30. Oct 2018 12:10:41

Peter, ano, "Motýl" je Neigong, cvičit se vším všudy.

Bolest zad však neřešit Motýlem (aktuální bolest nepořeší, jen dočasně utlumí, dlouhodbě spíše zhorší), ale a) fyzio b) následně deadlifty a swingy.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

hpeter
Posts: 2
Joined: Mon 29. Oct 2018 11:20:20

Re: #KB5vyzva

Post by hpeter » Mon 19. Nov 2018 13:35:44

OK.
Po shlédnutí J-Curl videa se mi zdá že by to na záda taky mohlo pomoct ačkoli to není deadlift.
Mimochodem v J-Curl spatřuji motýla, až na odlišný pohyb rukou.

User avatar
PM
Posts: 811
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: #KB5vyzva

Post by PM » Mon 19. Nov 2018 15:16:01

hpeter wrote:
Mon 19. Nov 2018 13:35:44
OK.
Po shlédnutí J-Curl videa se mi zdá že by to na záda taky mohlo pomoct ačkoli to není deadlift.
Mimochodem v J-Curl spatřuji motýla, až na odlišný pohyb rukou.
Ano/ne. "Pomoct na záda" je úkol pro fyzio - viz článek.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

Post Reply