Program (5x5 vs obtiznost)

Pokud už jsi dlouho necvičil(a), a předtím také ne, ničeho se neboj, poradíme Ti!
Post Reply
pklecka
Posts: 7
Joined: Thu 28. May 2015 8:50:43

Program (5x5 vs obtiznost)

Post by pklecka » Thu 01. Oct 2015 13:38:25

Ahoj,
mam dotaz na programming. Trochu ted vaham nad skladbou treninku na dalsi obdobi. Jde mi o rozhodnuti, zda vetsinu cviku (kruhy a vlastni vaha) cvicit 5x5 s tim, ze skutecne pocty vzdy budou zalezet na zachovani "par opakovani v kapse", anebo ridit pocty serii a opakovani spise obtiznosti treninku, ve smyslu tezky/stredni/lehky. Jakou kdo mate zkusenost s temito formami?dik

User avatar
PM
Posts: 811
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Program (5x5 vs obtiznost)

Post by PM » Thu 01. Oct 2015 15:09:06

Rozepiš se, co si pod 5x5 kruhy/vlastní váha, střední/lehký/těžký atd. přesně představuješ. Cvičení s vlastní váhou nelze naprogramovat jako činku nebu kettlebell, má svá specifika.
Pavel Macek

Master StrongFirst Instructor | šéfinstruktor KB5

pklecka
Posts: 7
Joined: Thu 28. May 2015 8:50:43

Re: Program (5x5 vs obtiznost)

Post by pklecka » Thu 01. Oct 2015 21:45:54

Jde o to, jaký rozdíl je v přístupu. Pokud pojedu trénink push/pull, např. cviky (v párech) shyb/HSPU a dip/row, zda jet PO/ÚT/ST 5x5 všechny cviky (s tím, že vždy nepůjde těch 5x5 zvládnout kvůli obtížnosti cviku, takže to může být třeba 54321 opakování), anebo (a teď si vymýšlím a vzpomínám na různé knihy, které jsem četl) PO (těžký) 5x5, ST (střední) 3x5, PÁ 4x1 (lehký). Neumím to asi popsat líp, snad je to jasné :-)

Post Reply