Standardy

Pokud už jsi dlouho necvičil(a), a předtím také ne, ničeho se neboj, poradíme Ti!
User avatar
Nordoern
Posts: 3
Joined: Wed 20. Apr 2016 12:21:02

Re: Standardy

Post by Nordoern » Wed 20. Apr 2016 17:07:33

Díky Petr N. Pokusím se to propašovat do letní přípravy.

User avatar
Honzik
Posts: 238
Joined: Thu 28. May 2015 14:24:19

Re: Standardy

Post by Honzik » Mon 24. Apr 2017 21:57:42

Zdar a sílu všem, věděl by někdo na kolik by se mělo cílit s velkou činkou u dřepu? Když DL je 2x vlastní váha a bench 1,25? A je pak nutné zohlednit back/zercher/.../ dřep?
S&S 32kg
Deadlift 2xBW
Snatch 24kg 100/5min

User avatar
Buchar
Posts: 272
Joined: Sun 28. Jun 2015 12:40:33

Re: Standardy

Post by Buchar » Tue 25. Apr 2017 8:27:24

Nejsem zrovna expert, ale pokud se nepletu, tak SFL standardy jsou 5 opakování s BW (Back Squat). Typ dřepu je třeba zohlednit určitě. Mezi například DFSQ s KB a klasickým zadním dřepem je obrovský rozdíl. Osobně znám člověka co má 5RM na zadní dřep něco přes metrák, ale po pár opakováních se dvěma 28kg Kettlebell měl nohy jako z vody a nemohl najít plíce.

User avatar
PM
Posts: 787
Joined: Mon 25. May 2015 13:29:01
Contact:

Re: Standardy

Post by PM » Tue 25. Apr 2017 20:22:41

BSQ - jako první cíl 1,5x vlastní váhy (1x), jak další 2x vlastní váhy. Toť pro "obýka", pro powerliftera to bude jiné. V ZSQ ani FSQ není třeba maxovat.
Pavel Macek

StrongFirst Senior SFG | šéfinstruktor KB5

Post Reply